Dzisiaj jest 18 lis 2024, 23:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2013, 17:11 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
Witam, wszystko opowiem od początku :)
W zeszłym roku (w lutym) w swojej apce wymieniłem tłok z pierścieniami i jeździłem normalnie do listopada ( w ostatni dzień sezonu pękła mi kopka :P) tak więc zostawiłem apke na zimę w ciepłym pomieszczeniu i przykryłem foliami (bo to było pomieszczenie gdzie malowało się auta). W styczniu postanowiłem z ciekawości odpalić apke, odpaliła na parę sekund i zgasła, poczekałem do końca lutego kiedy to uznałem sprawdzić z ciekawości świecę i kompresję. Kompresja wynosiła 6 barów ! dodatkowo na świecy był płyn chłodniczy (LC), to wiedziałem że to na pewno uszczelka pod głowicą. Wyciągnąłem cały silnik z ramy (bo tak mi wygodniej się robi :)). Rozkręciłem głowicę patrzę, a uszczelka nietknięta, więc sprawdziłem pierścienie. Oba miały 0.40mm. Trochę dużo ale powinno odpalić. Przy skręcaniu zrobiłem mostek na głowicy (tam gdzie leci woda do gaźnika) bo myślałem że gaźnik ma wżery gdzieś w środku i woda dostaje się wraz z mieszanką do komory spalania. Dodatkowo wymyłem gaźnik i zawór membranowy. Poskładałem wszystko, włożyłem silnik do ramy i próbuję palić. Nawet nie kaszlnął (wiem że najpierw musi się zapełnić komora pływakowa, tak więc z początku nie chciał odpalić z wiadomych przyczyn). Znowu sprawdziłem kompresję: 6 barów. Sprawdzałem już nawet simmeringi na wale, ale wszędzie sucho.
Naprawdę nie wiem co dalej, czy to wina tego że kopki nie ma, i nie ma lepszych obrotów przy odpalaniu?
Proszę o szybką odpowiedź doświadczonych ludzi, bo wiem że tu takich jest pełno :)
PS. Aprilia ma przejechane 20tys. km


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 17:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
lukismax,
Tak naprawdę to kompresje powinno sie mierzyć gdy silnik pochodzi ok 15 min i nie ostygnie do jakiejś tempreatury.
Wymień świece podstawowa rzecz jak była na niej woda z chłodnicy mogło świece szlak trafić.
Świeca,
wyczyść jeszcze filtr powietrza,
Po takim zabiegu musi zagadać. Jest iskra ?




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 18:04 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
Iskra jak złoto :)




_________________

Prosiłbym o rejestrację :)
http://dogry.pl/r/246834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 18:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak dobry silnik to nie robi różnicy na jakim mierzysz sprężanie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 20:12 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
Czyli co dokładnie mam zrobić? :D




_________________

Prosiłbym o rejestrację :)
http://dogry.pl/r/246834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 21:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak zawór ma jakikolwiek prześwit to bedzie problem z odpaleniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 12:18 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
No tak ale zawór jest szczelny bo sprawdzałem. Zostaje tylko problem czemu świeca jest sucha ;/




_________________

Prosiłbym o rejestrację :)
http://dogry.pl/r/246834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 15:33 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 15:36
Posty: 92
Pojazd: Aerox -Sr
a sprubuj mu siknąci trocze paliwa do cylka i jak zaskoczy to wes go przegoń miałem podobny problem i kompreche też miałem słabą :D ale dalej jezdzi




_________________

Scooter Tuning Is Not a Crime
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 18:00 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
Myślisz że na rozruszniku tak palnie? :P. Już próbowałem mu dawać trochę paliwa ale tylko kręcił nie kaszlnął nawet ;/




_________________

Prosiłbym o rejestrację :)
http://dogry.pl/r/246834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
bart1aerox100 pisze:
jak zawór ma jakikolwiek prześwit to bedzie problem z odpaleniem


Przepraszam, masz na myśli zawór membranowy? tak :)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 14:28 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
Hehe no na pewno membranowy, bo prześwity może mieć tylko on :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy