Dzisiaj jest 18 lis 2024, 23:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: cylinder tec hq
Post: 13 mar 2013, 17:06 
*

Rejestracja: 31 mar 2012, 19:08
Posty: 135
Lokalizacja: Bojszowy
Pojazd:
Witam zastanawiam się nad kupnem takiego cylindra do mojego jogga (full seria+tecnigas next-r), czytałem ze jest troche mocniejszy od serii, prosze o opinie użytkowników czy warto go kupić ?, po zakupie ewentualnie jaką dać dysze, i jak wzrosną osiągi ? (teraz chodzi 72-75km/h na seryjnym cylindrze)
Prosze o opinie

http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-hq-5 ... 48603.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 18:10 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
tec hq + rox + leo zx + speed control = licznika zabrakło :P
tec hq + jet force + leo zx = licznika zabrakło :P
ten cylinder jest mocniejszy od serii i to czuć :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2012, 16:37
Posty: 39
Pojazd:
a co myślicie o cylku motoforce 50, ten za 200zł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 22:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
tec hq dobry zamiennik oryginalnego cylka o minimalnie większej mocy. Kumpel ma w bws zrobił 2 tyś km i pierścienie do wymiany były kompresja spadła nie wiem czy może tylko jemu trafił sie taki egzemplarz. Ogólnie różne opinie na temat tego cylka chodzą jedni sobie chwalą inni mówią że Tec ma do dupy tłoki. Moim zdaniem cylek godny uwagi dobre docieranie + dobry olej i powinien służyć :)


Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 22:42 przez damiano94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 0:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
ja mam motoforce eco , i tlok puch ale to przez moja glupote , vmax 80 , a zmienilem tlok na ten z tec HQ i 90 smiga przy ladnym przyspieszeniu jak narazie 250 na tloku przejechane i jest git




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 8:18 
*

Rejestracja: 21 sie 2012, 12:00
Posty: 25
Lokalizacja: Marklowice
Pojazd:
Aktualnie posiadam ten cylinder i nie jestem z niego zadowolony.O osiągach nie mogę nic powiedzieć bo dopiero będę regulował,ale ogólnie to cylek jak dla mnie jest źle wykonany.Mój posiada nierówne kanały płuczące oraz kanał wydechowy nie jest taki wielki jak to opisywano.
Ja w swoim powiększyłem kanał wydechowy,zobaczymy co z tego wyniknie.
Tłok również nie wygląda by był zrobiony z dobrych materiałów.
Ja osobiście poleciłbym ci szlif seryjnego cylindra + dobry tłok np. Meteor. Wyjdzie cie to też ok.200 zł ,a na pewno dłużej pośmigasz.




_________________

Wbij do mojej Madzi F12 http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=322926




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy