Dzisiaj jest 27 lut 2025, 5:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2013, 15:18 
*

Rejestracja: 12 mar 2012, 19:34
Posty: 8
Pojazd:
Witam,

Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Piaggio NRG mc3 Pure Jet :lol:
Mam przewlekłe problemy z nim praktycznie od momentu kupna... :cry:
Ostatnio wymieniany był kompresor używany za 500zł...Koszty wszystkich napraw zbliżają się niebezpiecznie blisko do ceny za którą go kupiłem...i tu moje pytanie, nie chodzi o to czy go sprzedać czy nie bo tego już próbowałem i mi się odechciało, chciałbym go naprawić i problemy zażegnać więc moje pytanie brzmi czy przerabiać na gaźnik czy lepiej szukać okazji z całym silnikiem gaźnikowym a jeśli tak to jakie silniki pasują do tego modelu? ;)


Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 22:02 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jeżeli się znasz to na Twoim miejscu przerabiałbym, jeśli nie, to Twój silnik na części a kup drugi tylko że z gaźnikiem oczywiscie ;)




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !


Ostatnio zmieniony 14 mar 2013, 22:02 przez xxxkubek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2013, 15:38 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
sprzedaj wtrysk i za te kase przerób na gaźnik :P no chyba że znajdziesz jakąś okazję z całym silnikiem




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2013, 21:36 
*

Rejestracja: 12 mar 2012, 19:34
Posty: 8
Pojazd:
Cześć jednak przerabiam :cool: Części już w drodze więc czekam i zbieram informacje potrzebne do tej przeróbki. I mam pytanie co zrobić z tą pompką oleju ? Osobiście nalegałbym żeby została i pompowała mi ten olej do gaźnika... Nie chce mi się dolewać za każdym razem na stacji... ale słyszałem różne opinie na ten temat jedni piszą że będzie za mało podawać tego oleju jedni że można jakoś zwiększyć dawkę. Co mam zrobić żeby dobrze działała i żebym zaraz po przeróbce nie musiał naprawiać zatartego silnika :shock:

Pozdrawiam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy