Dzisiaj jest 27 lut 2025, 9:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2013, 12:23 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 12:17
Posty: 5
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Witam mam piaggio Thp postanowiłem go wczoraj odpalić lecz nie chciał ;/ stał ponad rok wymieniłem w nim paliwo iskra jest paliwo dostaje bo go zalewa jak za długo kopie. Nie wiem czy to wina ze Króciec Ssący jest lekko pęknięty ale nie na wylot kompresje ma jak wyciagne filter i zatkam to reka az cieknie od paliwa. pomocy !




Sorry jak zły dział ;d pierwszy raz na forum jak by cos to przeniescie ;p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 14:42 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
wyczyść, wyreguluj gaźnik, potem zmiana świecy i fajki na nową,
jak nic nie da, sprawdź czy łapie lewe powietrze




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 15:57 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 12:17
Posty: 5
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Gaźnik wyczyszczony fajka zmieniona nawet zrobiłem sam z agrafki, trochę nie wiem jak ustawić, Lewego powietrza nie łapie być może że przez pęknięty króciec ssący ale nie jest do końca pęknięty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 17:39 
**

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:49
Posty: 339
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
to jest pęknięty czy nie jest?
a z resztą, wymień i tak będziesz musiał i tak ;)
i tak wgl jaką masz kompresję?




_________________

Runner 2001 był,
Runner 2000 jest! :)

Do sprzedania kilka części do Gilery runner

Zapraszamy na jedyne forum GILERY
www.gilera.com.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 18:50 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 20:08
Posty: 67
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
sprawdź zawór membranowy czy nie ma zbyt duzego prześwitu,


a jak nie znajdziesz usterki to odkrec swiece, zalej mu mieszanki strzykawką pod świece, zakręć i spróbuj zapalić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2011, 9:35
Posty: 106
Lokalizacja: NNI
Pojazd: Gilera Stalker 70ccm
Sprawdz uszczelniacze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 20:54 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 12:17
Posty: 5
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Króciec wymienię, jak wstrzyknę mu paiwka pod świece to i tak nie odpali ;/ zawór ok kompresje ma a nie chce odpalic iskra jest wszystko stal rok i jak przyjechalem zgasilem postawilem i teraz chcialem odpalic i dupa ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2013, 20:25 
*

Rejestracja: 14 mar 2013, 11:20
Posty: 5
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Ja w swoim mam tak , że jak łapie lewe albo nawet bez filtra chcę odpalić to nie odpali. Zakładam filtr i od strzała pali . Wymień króciec i będzie palić . :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2013, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2011, 20:39
Posty: 416
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Aprilia Sx
Spróbuj zatkać wlot filtra gąbką i pokop kilka razy to na pewno złapie ! :D




_________________

APRILIA SX: aprilia-sx50-09-t335705.html


AIRSAL 70CC[b][/b]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy