Dzisiaj jest 26 paź 2024, 13:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2009, 22:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Witam mam taki problem w aeroxie mianowicie gdy chce go odpalić muszę go kopać z 10 minut zanim załapie. Kiedy już załapie to z dwa razy się zakręci tłok i gaśnie i kopie go dalej i robi się to tak z 3 razy aż wreszcie odpali, a jak odpali to niesamowicie kopci. Koleś mi mówił że cylek do szlifu a chce podkreślić że mam stage6 streetrace czyli żeliwny 70cc. Czy napewno to już końcówka żywotu mojego cylka ?? :/ :cry: A może to wystarczy coś w gaźniku podkręcić, może wyczyścić no nie wiem ? Jeżeli wiecie jak mi pomóc to proszę dawajcie propozycję. Każda się przyda :)




_________________

Yamaha Aerox 2006r
Cylinder Hebo Manston Replica
Wariator Polini super 9 rool
Sprzęgło Stage6 tourque control
Gaźnik 21mm
Wydech Yasuni C16
Wał Polini EVO I
Pasek malossi Kevlar
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 4d2#156713


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2009, 23:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 23:24
Posty: 119
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
sprawdz cylka i membranki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 0:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
A sprobuj na innej swiecy :P Tak profilaktycznie :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 6:40 
*

Rejestracja: 08 lip 2008, 11:29
Posty: 38
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
jak masz lekko pod kopką to kompresja, zdejmij cylek i pierścienie z tłoka, włóż pierścienie w cylinder i sprawdź czy odstęp zamków jest max 0.5mm, albo to po prostu wina regulacji ew. syfu w gaźniku lub po prostu zabrudzony filtr powietrza




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Wyparowuje ci pewnie paliwo z gaźnika albo się wylewa. Coś jest nieszczelne. Jak tak ci ciężko odpala to zatkaj wlot od filtra palcem i dopiero kop.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 12:02 
*

Rejestracja: 08 lip 2008, 11:29
Posty: 38
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
jak pluje paliwem z gaźnika to wina membranek, i będzie gasł na wolnych jak i będzie ciężko go odpalić




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 13:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:02
Posty: 43
Lokalizacja: wrocław
Pojazd:
odkręc swiece i wstrzyknij troche paliwa do cylka jak mi niechce odpalic to zawsze pomaga :))




_________________

zapraszam do oglądania mojej perełki
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34605




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 17:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 16:16
Posty: 116
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Ale po co mi ta stara metoda i co na mieście będę klękał na kolanach i wlewał paliwo do cylka ? A może i to wina membranek bo kompreche to ma mocną. Bo mam membranki malossi mhr nie wiem czy to nie za mocne ? I po za tym pluje paliwem z filtra.




_________________

Yamaha Aerox 2006r
Cylinder Hebo Manston Replica
Wariator Polini super 9 rool
Sprzęgło Stage6 tourque control
Gaźnik 21mm
Wydech Yasuni C16
Wał Polini EVO I
Pasek malossi Kevlar
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 4d2#156713


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2009, 17:58 przez Omega_xxd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 20:36 
*

Rejestracja: 08 lip 2008, 11:29
Posty: 38
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
membranki się zużyły, polecam te z zestawu Malossi Sport 70cc, mam je i jestem zadowolony z nich, albo po prostu odwróć płytki membranek i problem zniknie




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2009, 16:42
Posty: 33
Pojazd:
Odkręć króciec i wyjmij zawór membranowy.

Zobacz czy jest szczelny jeśli nie to membrany nowe kupuj jeśli to oczywiście z zaworem.

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2009, 15:45 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 19:11
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
manston16 pisze:
odkręc swiece i wstrzyknij troche paliwa do cylka
zrob tak jak ci odpali za pierwszym/drugim to wtedy spróbuj z samym ssaniem odpalac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2009, 8:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 10:07
Posty: 90
Lokalizacja: Włodawa / Lubelskie
Pojazd:
Wg mnie to zwykła regulacja mieszanki.




_________________

DR_Evolutio pisze:
Bling&Bling rox by Czaruś
tego roxa robi chyba najbardziej obczajony człowiek gdyby nie to to speed był by moim faworytem ale rox jest składany z głową
;)

Najładniejszy skuter forum : 3 miejsce ;)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=28001




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy