Dzisiaj jest 22 sty 2025, 21:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 mar 2013, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:01
Posty: 93
Lokalizacja: Radom
Pojazd: CBR
Siema ;) mam do was pytanie . Ma ktoś albo wie ile pali Apka SR 125ccm , jakie jest spalanie na 100km tak około . Srka na Seri jest chłodzona powietrzem AC. I czy wgl warto kupić ją ? I jeśli chodzi o Stunt to czy da rade nią coś poszaleć




_________________

HISTORIA MOICH POJAZDÓW
ZIPP OTIS>YAMAHA NEOS>YAMAHA AEROX>YAMAHA AEROX>APRILIA SR>YAMAHA AEROX>GOLF MK4 :)> RENAULT CLIO II


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2013, 10:34 
*

Rejestracja: 11 cze 2012, 16:30
Posty: 12
Pojazd:
uważam że warto bo sam szukałem opini jakis czas temu i nie spotkałem się z jakąs negatywną opinia na temat tego sprzętu , wręcz przeciwnie .
Sam mam ale 150 i jestem bardzo zadowolony , kumpel co ma runnera 180 to też był mile zaskoczony, pali mi ok 5-6 , zależy jak jeżdże ale ja sokojnie nie lubie jeździć :lol: jak patrzyłem to 125 też tak , może o 0,5 mniej , zależy też w jakim stanie silnik , jak wyregulowany itp Powiem tak jak chcesz na kole pośmigac i coś co ma buta , zalleży Ci na osiągach to warto , jeszcze też zalezy za ile , ale jeśli spalanie 5-6 l to troche dużo to może poszukaj jakies 4 t co bedzie polowe tego palic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2013, 11:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:01
Posty: 93
Lokalizacja: Radom
Pojazd: CBR
nigga pisze:
uważam że warto bo sam szukałem opini jakis czas temu i nie spotkałem się z jakąs negatywną opinia na temat tego sprzętu , wręcz przeciwnie .
Sam mam ale 150 i jestem bardzo zadowolony , kumpel co ma runnera 180 to też był mile zaskoczony, pali mi ok 5-6 , zależy jak jeżdże ale ja sokojnie nie lubie jeździć :lol: jak patrzyłem to 125 też tak , może o 0,5 mniej , zależy też w jakim stanie silnik , jak wyregulowany itp Powiem tak jak chcesz na kole pośmigac i coś co ma buta , zalleży Ci na osiągach to warto , jeszcze też zalezy za ile , ale jeśli spalanie 5-6 l to troche dużo to może poszukaj jakies 4 t co bedzie polowe tego palic
Spalanie 5L noo to może być coś za coś wkoncu 125. A jaki vmax ? I czy przy Stuncie strasznie będę musiał się szarpać? i czy będzie na niej mi wygodnie przy wzrosie 183cm . Z góry dziękuje za pomoc




_________________

HISTORIA MOICH POJAZDÓW
ZIPP OTIS>YAMAHA NEOS>YAMAHA AEROX>YAMAHA AEROX>APRILIA SR>YAMAHA AEROX>GOLF MK4 :)> RENAULT CLIO II




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2013, 13:42 
*

Rejestracja: 11 cze 2012, 16:30
Posty: 12
Pojazd:
No to jest 2 T to musi palić za to sie wyżej kręci i lepsze odczucia . Moim zdaniem to kwestia regulacji przy stuncie jak i vmaxie , jeśli chodzi o serie to poweim tak spotkałem się z różnymi wypowiedziami co do vmaxa w sr 125 od 115-130 nawet i więcej ale mysle że to juz coś tam musialobyc robione , ja u siebie nic nie robiłem kompletnie , vmaxa mam koło 120 ale wydeje mi sie że w rzeczywistości to tak może byc więcej . Co do jazdy na kole to w moim przypadku to pwiem ,że nie ma trudno , kompel co jechał moim to mówił że z dołu jest mocniejszy od jego runnera 180 a jego runerekiem w dwie osob lecieliśmy na kole . Tak jak pisałem wcześniej wszystko kwestia tego w jakim stanie cylinder i inne podzespoły bo wiadomo jak już jest ,, zmęczony`` to wiadomo że już nie bedzie ,, dawał z siebie wszystkiego `` i druga sprawa to regulacja jak i we wsztkich tego typu sprzętach , ale na serii to tak 115-120 powinien lecieć i na koło też drzeć powinien dobrze , w miare lekki , dość mocny..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2013, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2010, 17:01
Posty: 93
Lokalizacja: Radom
Pojazd: CBR
nigga pisze:
No to jest 2 T to musi palić za to sie wyżej kręci i lepsze odczucia . Moim zdaniem to kwestia regulacji przy stuncie jak i vmaxie , jeśli chodzi o serie to poweim tak spotkałem się z różnymi wypowiedziami co do vmaxa w sr 125 od 115-130 nawet i więcej ale mysle że to juz coś tam musialobyc robione , ja u siebie nic nie robiłem kompletnie , vmaxa mam koło 120 ale wydeje mi sie że w rzeczywistości to tak może byc więcej . Co do jazdy na kole to w moim przypadku to pwiem ,że nie ma trudno , kompel co jechał moim to mówił że z dołu jest mocniejszy od jego runnera 180 a jego runerekiem w dwie osob lecieliśmy na kole . Tak jak pisałem wcześniej wszystko kwestia tego w jakim stanie cylinder i inne podzespoły bo wiadomo jak już jest ,, zmęczony`` to wiadomo że już nie bedzie ,, dawał z siebie wszystkiego `` i druga sprawa to regulacja jak i we wsztkich tego typu sprzętach , ale na serii to tak 115-120 powinien lecieć i na koło też drzeć powinien dobrze , w miare lekki , dość mocny..


Dowiedziałem sie co do tej Apki ze ma blokady jeszcze i leci 80-90 i ze podobno pali 3,5L czy to jest możliwe jeżeli ma blokady ? A i czy duzo mi da sportowa Kiera Hebo z Adapterem Hebo zeby lepiej Srką mi sie jeździło ? ;)




_________________

HISTORIA MOICH POJAZDÓW
ZIPP OTIS>YAMAHA NEOS>YAMAHA AEROX>YAMAHA AEROX>APRILIA SR>YAMAHA AEROX>GOLF MK4 :)> RENAULT CLIO II




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2013, 22:05 
*

Rejestracja: 08 paź 2012, 14:10
Posty: 65
Lokalizacja: Celestynów
Pojazd:
Możliwe że jest zablokowana jak jest ściągana z niemiec, pewnie dlatego też pali 3,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy