Dzisiaj jest 18 lis 2024, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 mar 2013, 21:36 
*

Rejestracja: 18 mar 2013, 21:12
Posty: 4
Pojazd:
witam wszystkich.
mam problem z neosem kuzyna. w skrócie: silnik 2T, cylinder 70cm, gaźnik dellorto 19. stożkowy filtr, wydech leovinci. dotarł do mnie juz nie na chodzie. prócz zapchanego filtra,
okazało się, że spaliła się lampeczka od kontrolki oleju- nie wiem kiedy- możliwe, że mógł być jeżdzony bez oleju, ale sprawdzałem cisnienie w cylindrze- daje spokojnie lekko ponad 10bar.
przeczyscilem gaznik i skuter spokojnie odpala, aleeee... jego max predkosc to ok 30 km/h
wymieniłem pasek-wczesniej był założony krótszy i szerszy niż powinien być w oryginale, sprzegło było troche przypalone, więc wymieniłem na sportowe regulowane- dzwon sprzęgła nie przebarwiony-( chyba jakiś lepszy bo ma chłodzenie zrobione), przeciwtalerz wariatora,bo miał wytarte rowki. wariator oryginalny,rolki mierzylem suwmiarką- w jednym miejscu maja 1setną odchyłki- więc są równe... świeca nowa
podmieniłem moduł zapłonowy- brak różnicy
regulowałem gaźnik (podnosiłem/opuszczałem iglice, krecilem śrubą od mieszanki itp itd, dysza 90- gdy on go kupił skuter latał spokojnie ponad 80km/h i od tego czasu nic nie było wymieniane itp itd. podobno po prostu co jakis czas jezdził co raz wolniej ( oczywiscie wtedy olej miał ) ) ale prócz większego ,,kopcenia,, brak jakichkolwiek oznak polepszenia ...
dodam, że gdy skuter stoi na podnóżce to wydaję mi się, że spokojnie wkręca się na baaardzo wysokie obroty, jakich w czasie jazdy nie osiąga....
jakieś pomysły? bo mi już ręce opadają...
z góry wielkie dzięki!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2013, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Hmm to może coś blokuje skuter ? Sprawdź przednie koło czy nie blokuje.
a 90 dysza nie zamała ? do stożka ?




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2013, 12:22 
*

Rejestracja: 18 mar 2013, 21:12
Posty: 4
Pojazd:
sprawdzalem. zarówno tylne (po zdjęciu paska) jak i przednie kolo bez najmniejszego oporu się kręci... jak zdjąłem pokrywę od napędu to na postoju wszystko ładnie się kręci, sprzęgło chodzi, wariator też... zresztą słychać, że jak silnik nie ma obciążenia to wkręca się jak głupi na wysokie obtroty... gorzej jak już usiądziesz i chcesz gdzieś jechać... do 30 i koniec...
zastanawia mnie to, że nikt przy skuterze nie grzebał- dysz nie wymieniał, a on tak sam z siebie zaczął tracic predkosc. myślałem, że cylinder ma rysy itp itd, ale gładz jest równa, kompresje też ma...
druga sprawa... wyczytałem gdzieś, że te silniki nie mają regulacji zapłonu- w tym ewidentnie ktoś zrobił fasolki i jest możliwość przekręcenia o kilka stopni.... podejrzewam, że w takim razie musi tam też mocniejszy wał siedzieć... ale nic sie nie poluzowało i nie ma sladów, ze cos sie przestawiło... )
a jaka dysza przychodzi Ci do głowy?
druga sprawa- jak gwałtownie dodam gazu to go dusi (robi buuuuuu ), jak powoli to się wkręca. Czyli przy gwałtownym dodaniu gazu dostaje za mało powietrza czy paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2013, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
zależy jakie buu :D
Bo tak może być że dostaje za mało paliwa a za dużo powietrza.
Jakto przekręcenia zapłonu ?
Jeżeli jest tam jakaś regulacja to nie ruszaj narazie.
Jezeli zapłon by był przestawiony to nie wkręcał by sie na stopkach...
A może coś z napędem jest ? Najlepiej jkabyś sprężynki twardsze włożył i sprawdził spreżyne centr.
Bo może być tak że ktoś włożył ,,china,, sprężynki i one juz nie mają takiej sprężystości i otwierają mocno okładziny i wtedy ma muła. Ale ja stawiam na regulacje gaźnika.




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2013, 0:02 
*

Rejestracja: 18 mar 2013, 21:12
Posty: 4
Pojazd:
hmmm... chyba nie stawiałbym na nic z napędem, bo to bardziej silnik zachowuje się jakby nie miał mocy... niech się pogoda poprawi, to posiedze przy nim!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2013, 19:26 
*

Rejestracja: 18 mar 2013, 21:12
Posty: 4
Pojazd:
z racji, że pogoda sprzyja i znalazłem troche wolnego czasu zabrałem się ponownie za skuter...
muszę przyznać, że w życiu nie spotkałem się jeszcze z tak upartym stworzeniem!
udało mi się osiągnąć prędkość 60km/h na dłuuugiej prostej... na żwirówce delikatnie z górki poszedł 70- w drugą stronę (delikatnie pod górke ) 50 km/h ...... jak nic nie ma mocy! ;/
gaźnik to dellorto phb6 19. siedziała dysza 95- nie dało rady wyregulować. wsadziłem 100- to samo. teraz siedzi 80-85, a od wolnych obrotów (albo od ssania- skrajna dysza (nie główna ) 70
objawy w dalszym ciągu te same. daje powoli gazu- wolno ale sie wkreca i w pewnym momencie łapie zajebiscie wysokie obroty.
dam szybko cały gaz- na początku się dusi, wolno się wkręca aż nagle załapuje i wkręca się na maxa!
dwa pytania- jaką dysze zastosować ( główną i od wolnych, albo ssania )
czy to wszystko może być przyczyną filtra stożkowego? ( nie wygląda mi on na jakiś super dobry ( jakościowo ) ... jest czysty- to fakt
pomocy! jeszcze jeden dzień i wyrzucam go na złom!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy