Dzisiaj jest 02 gru 2024, 16:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: dobry setup ?
Post: 11 mar 2013, 16:24 
*

Rejestracja: 11 mar 2013, 15:38
Posty: 2
Pojazd:
Witam

Oto setup który chcę zrobić w moim 747, oczywiście możecie go poprawić :

wydech stage6 pro replica - jest
wariator stage6 spory pro - jest
przeciwtalerz stage6 CNC - jest
sprzęgło Tec Evo Racing - jest
dzwon sprzęgła Hebo Manston - jest
cylinder 70cc Stage6 Streetrace
Gazbox Boost Bottle
Gaźnik Naraku 19mm Sport
Wał korbowy Top Racing [RACING HPC]
Zawór membranowy STAGE6 [NBR]
Łożyska wału i uszczelniacze Stage6 - HQ Metal
Sportowy wiatrak - Minarelli
Króciec ssący sportowy Arreche
Korektor momentu obrotowego Malossi [Torque Driver] -?
Pasek Malossi X-Special
Kartery silnika -?

Pytajnikami oznaczyłem 2 rzeczy bo nie wiem czy powinienem je wymienić.
Uciesze się jeśli ktoś mi napisze ile KM osiągn tym setupem.
Aha proszę nie pisać że romet go chinol , gó*no itp.


Ostatnio zmieniony 11 mar 2013, 19:04 przez jacoo94, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 22:32 
*

Rejestracja: 11 mar 2013, 15:38
Posty: 2
Pojazd:
Coś długo niema odpowiedzi. Dodam że w moim 747 2t siedzi kopia minarelli z aeroxa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2013, 19:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Nie widzę sensu zmiany korektora na sportowy przy owym secie. Tym bardziej, że jak masz wariator S6 to nie stosuje się korektora Malossi. Powinien być cały zestaw jak już coś. Kartery zostaw :) Ogólnie wszystko jest ok :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2013, 23:33 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 22:46
Posty: 65
Lokalizacja: -----
Pojazd:
popieram kolege wyżej tak to wszystko ok




_________________

Motor dwa koła i mina wesoła;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2013, 12:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2012, 10:15
Posty: 188
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
po co Ci zawór stagea ? NIe lepiej wziąć sb gaźnik dellorto ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2013, 17:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2013, 19:51
Posty: 17
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
scooby21 pisze:
po co Ci zawór stagea ? NIe lepiej wziąć sb gaźnik dellorto ?

W sumie też tak pomyślałem dellorto to dellorto kolega miał chiński gaźior w sr ni chvja nie szło wyregulować. :shock:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2013, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Zawór jest dość ważnym podzespołem, którego wymiany nie należy lekceważyć. W 80% jest on odpowiedzialny za odpalenie silnika. Gaźnik Naraku wcale nie jest złą propozycją. W prawdzie nie jest to Dellorto, jednak Naraku jest Lepszy od Tec'a. Tec z kolei nie jest wcale tak złą firmą, wystarczy kilka drobnych poprawek we własnym zakresie i wszystko gra.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy