Dzisiaj jest 27 lis 2024, 7:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Rieju MRX
Post: 22 mar 2013, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 16:25
Posty: 125
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: MB C180 '02
Dzisiaj z kumplem chcieliśmy odpalić jego MRX-a , udało się to dopiero po podlaniu paliwa pod świece . Po odpaleniu wkręca się on na maksymalne obroty i z nich nie schodzi a po dodaniu gazu gaśnie. Nie będzie to wina lewego powietrza bo jak zasłoniłem wlot powietrza ręką to zgasł




_________________

Ś.P Runner [*] :'(
gilera-runner-sp-2010-marco-simoncelli-replica-d-t384578.html
https://www.facebook.com/ParodyBoyzMogilno


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2013, 20:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Sprawdź,czy przepustnica ci się nie zacięła w pozycji na full otwarta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2013, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 16:25
Posty: 125
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: MB C180 '02
Biskup Śmierci, przepustnica opada i jest w najlepszym porządku




_________________

Ś.P Runner [*] :'(
gilera-runner-sp-2010-marco-simoncelli-replica-d-t384578.html
https://www.facebook.com/ParodyBoyzMogilno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2013, 23:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
to rozbierz,przeczyść gaźnik i złóż




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 8:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 16:25
Posty: 125
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: MB C180 '02
Biskup Śmierci, tylko właśnie gaźnik był czyszczony wcoraj z 10 razy ,bo też myślałem że to jest tego przyczyną. Skołowałem drugi gaźnik to powiem co będzie robić na drugim gaźniku

EDIT. Założyłem inny gaźnik i to samo




_________________

Ś.P Runner [*] :'(
gilera-runner-sp-2010-marco-simoncelli-replica-d-t384578.html
https://www.facebook.com/ParodyBoyzMogilno


Ostatnio zmieniony 23 mar 2013, 9:33 przez DziuraCMG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 9:58 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
może kupiłeś większy gaźnik i linka jest za krótka i jest przepustnica cały czas otwarta, zobacz od strony filtra powietrza czy opada nam sam dół i czy jak poruszysz linką od gazu koło gaźnika to jest jakaś różnica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 10:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
czytać umiemy? przecież napisał wyraźnie że opada na sam dół :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 10:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
ja tak miałem w hondzie ( identycznie ) i jak kolega kilka razy śrubokrętem walnął w gaźnik to sie naprawiło :P :P




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 11:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 16:25
Posty: 125
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: MB C180 '02
norbert95, w chińczyku też walniecie śrubokrętem mi pomagało :mrgreen:

A powiedzcie mi czy może przyczyną może być kranik ??
A i zapomniałem napisać jak zakleiłem połowę wlotu filtra powietrza to obroty zmalały ale nie miał mocy żeby ruszyć




_________________

Ś.P Runner [*] :'(
gilera-runner-sp-2010-marco-simoncelli-replica-d-t384578.html
https://www.facebook.com/ParodyBoyzMogilno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 17:05 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
Kranik nie a może zawór membranowy? skoro nie gaźnik




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Skoro po zakryciu do połowy filtra powietrza jest lepiej to do regulacji gaźnik. Sprawdź rozmiar dyszy(czy jest podobna do seryjnej) i iglice ustaw standardowo na 2 rower od góry,wówczas powinien dać się jakoś wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 22:35 
*

Rejestracja: 21 mar 2013, 17:35
Posty: 25
Pojazd:
króciec masz pękiety na 100%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy