Dzisiaj jest 13 lut 2025, 14:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2009, 19:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
yamaha dt 125 w jakiejkolwiek wersji.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2009, 19:40 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
tylko że wolałbym jakiś ścigacz. Bo mieszkam w wawie i raczej bede jeździł na dłuższe trasy np.: do babci 120km od wawy. Cross fajny ale wiesz dźwięk to nie wszystko... Podobno są zrywne i szybkie. A co o Hondzie cbr125/nsr 125 myślisz?? Wyglad nie jak yamaha ale co z silnikiem??




_________________

Pozdro Kujda


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 21:32 przez Kujda, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2009, 23:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Nie oceniaj motocykla po wyglądzie! ja tak zrobiłem, a teraz mam garażu aprilię... :angry:

Nie napiszę ci nic konkretnego odnośnie podanych przez ciebie motocykli, bo po pierwsze nigdy nie miałem z nimi do czynienia, a po drugie nie interesuje sie za bardzo "plastikami". Jedyne, co mnie ciągnie na szosę, to junak z lat 60. i tym podobne klasyki (Kawasaki W650, Triumph Bonneville - obecny model, dwa lata temu pojechałem na salon motocyklowy do warszawy i zrobiłem sobie zdjęcie na takim - cudo!).

Jedyne co mogę ci napisać, to takie ogólne jakieś pierwsze mysli odnośnie tego co pytasz. Po pierwsze primo, bierzesz za telefon i dowiadujesz się czy w twoim mieście (wa-wa, nie powinno byc problemu z cześciami do hondy czy yamahy) są dostępne części do pojazdu jaki chcesz kupic, zeby nie okzało sie, że potem obdzwonisz pół polski i i tak nie znajdziesz drobiazgu, którego szukałeś.

Po drugie primo, 30 KM na popisy po mieście to trochę za mało, zeby być jak Raptowny. Są oczywiście kity tuningowe na 170, 190ccm, ale jak dodasz sobie wszystkie elementy, które byś musiał jeszcze skompletować (sam tłok/cylinder np Athena 170ccm do yamahy to €450, a dochodzi do tego jeszcze wał, łożyska, gaźnik (lub większe dysze), być może króciec, membrany, wydech to ~1000zł, a gdzie jeszcze pierdółki typu spraj do filtar powietrza, uszczelki, płyn do chłodnicy, olej...) to byś chyba kupił po prostu drugi motocykl. Pomimo tego, uważam, że DO MOTOCYKLA KLASY 125 CCM silnik 2t jest lepszy od 4t, z uwagi na choćby łatwiejszą obsługę (nie ma zaworów w głowicy, przez co o jeden kłopotliwy element mniej, co nie jest bez znaczenia, kiedy motocyklem jeździ osoba młoda i ucząca się "mechanikowania") i większą moc. Co do kosztów części się nie wypowiadam, bo moze być różnie, dużo zależy też od tego co się w konkretnym motocyklu akurat zepsuje i w jakim jest stanie i jakich wymian pilnie wymaga (po poprzednim włascicielu, bo zdaje się ze wałkujemy używane). Nie chcę tu przy okazji rozpętać wojny, bo wiem, ze na forum są posiadacze 125 4t, jest to wyłącznie moja subiektywna opinia, z którą nikomu nie każę się zgadzać, a jednie dzielę sie nią z autorem wątku.

Inna sprawa (według mnie ważna, inni nie zwracaja na to uwagi) to pozycja za kierownicą. Jak piszesz, że chcesz duuużo i daleko jeździć (na ile jest to realne mając naście lat, musząc słucha rodzicow i mając ograniczony budżet, pomińmy, bo każdy przez to przeszedł i wie - nie mam nic złego na myśli :mrgreen: ) to na ścigaczu niewyrabiają nadgarstki i plecy, a pasażer(ka) będzie narzekać na siedzenie (swoje) :wink: . Oczywiście jak ktoś bardzo lubi motocykle "sport", to nie będzie zauważał problemu, tak jak ja nie chcę słyszeć o wadach enduro, choć oczywiście je mają. Jeśli więc chcesz jeździć dużo i po szosach, a po asfalcie jeździ się szybko, to prędko dostrzeżesz, ze wygodnie jest, jak coś (owiewka) odchyla strumień powietrza, kiedy siedzimy wyprostowani. No i tu można polecić takie cuś:

Obrazek


Jest to yamaha tdr 125ccm, 2t jak widać, w realu prezentuje się bardzo zgrabnie, ze względu na owiewki jest dosyc szeroka i ogólnie ładna. Nie jechałem na takiej, raz u znajomych się przymierzyłem, ale tamta była czarna. Anyway, wygląda ona do złudzenia jak TDM 850, a to jest bardzo poważny motocykl:

Obrazek

Co do opinii o hondach, to tylko to co ze słyszenia. Ogólnie dobre pierdopędziki, jechałem (wyzebrałem przejażdżkę) na XR250. Wrażenia bardzo pozytywne. Z enduro jeszcze badzo chwalona jest xr 600/650, a z crossowych cr 500 :twisted: :twisted: :twisted:
Z sportowych natomiast najsławniejsza jest chyba cbr900rr (blady = Fireblade), cbr600 i dawno zapomniana cbr1000, która dzierżyła nawet przez pewien czas miano najszybszego motocykla, no i najbardziej ciebie interesujący: nsr. Kawł historii, jak rd i tzr u yamahy (nawiasem mówiąc tzr to bardziej by było interesujące pewnie w odmianie 250 lub 500... - polecam google, ciekawe fotki :mrgreen: ).

Aha, no i nie myl motocykli motocross-owych wyczynowych z enduro. Taka na przykład CR125 lub YZ125 zjadłaby na śniadanie stodwudziestkipiątki, których nazwy wymieniasz, na asfalcie także (jeśli chodzi o przyspieszenie, na prędkość zależnie od przełożeń).

mam nadzieję, że trochę naświetlilem temat :mrgreen:

pozdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 14:14 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No no no taka wypowiedź niezła... Czytałem że w niektorych 125cc są jakies blokady ktore z 15KM do 32KM można osiągnąć jak sie je zdejmie czy to prawda??




_________________

Pozdro Kujda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 17:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
jasne że prawda. w tych yamahach robi sie jakieś fiku-miku z YVPS na przykład. sa o tym fora, jest nawet jakies forum DT, więc nie ma sensu tego przepisywać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 19:37 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Czytałem na forum innym i pisza że polecają wszytsko oki tylko cena więc zastanawiam się nad nią:
YAMAHA YZF-125R
Obrazek
lub:
Ta troche tańsza ale ma gorszy wygląd, lecz podobną moc
HONDA CBR 125
Obrazek
Z tych nowszych modeli

Ale sie zastanowie nad Yamaha TDR 125
Obrazek
Fajny motor, dzieki za rady




_________________

Pozdro Kujda


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2009, 19:41 przez Kujda, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Cytuj:
Jeżeli ktoś mówi, że młodzi zapaleńcy bardziej zwracają uwagę na osiągi i rozwiązania techniczne niż na wygląd, kłamie!


TDR 2t będzie znacznie szybsza i mocniejsza od każdej 125 4t. Poza tym chyba przez wzgląd na to, ze juz dosyc dawno jest w produkcji, będzie łatwiej i taniej znaleźć odpowiedni egzemplarz, niz tych plastików. Oczywiście jeśli czujesz, ze musisz mieć "ścigacza", to po prostu go kup, bo inaczej to nie będzie to. Jeśli jednak posłuchasz głosu rozsądku (bo mam wrażenie, ze dobrze ci podpowiadam, inaczej bym po prostu zamknął paszczę) zastanów sie nad tym, co ja ci mówię. Czasem rozsądny wybór daje więcej satysfakcji.

Zresztą ta tdr to nie tylko rozsądek, właściwie to większe szaleństwo niż te dwa plastiki co podałeś zdjęcia = z racji mocy, która jest DWA RAZY większa, nawet vmax-em wygrywa. Czterosuw jest dobry ale w duzej pojemności (>600), wtedy rzeczywiście nie ma nic przyjemniejszego. Zobaczysz, jak trochę pojeździsz jakiego złapiesz bakcyla! Motocykl musi mieć moc. Po tym co piszesz, mozna poznać, ze jesteś rozsądny facet, więc będziesz się "dusił" na tych 13 czy 15 KM cbr/yzf (nawiasem mówiąc WSK 175ccm miała 14KM... co pozostawię bez chyba wyraźnie zbędnego komentarza.)

pozdrawiam i życzę udanego zakupu.

zupełnie zapomniałem, pewnie czytałeś, ale wklejam:
http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,125R,82 ... ,8077.html
http://www.roadlook.pl/motocykle/yamaha ... -2008.html
takie znalazłem, pierwsze z brzegu na googlach.


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2009, 22:26 przez MVP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 8:15 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dzieki A czt Tdr będzie na mnie pasowąło?? Mam 173cm i ciągle rosne waże mniej niż 60kg. i jestem szczupły, lecz już często jeździłem na motrach....

A może znasz jakąs strone gdzie mżna kupić nową Tdr125?? Interesuje sie ceną...




_________________

Pozdro Kujda


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2009, 8:19 przez Kujda, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 12:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Strona gdzie można kupić nową (nie wiem czy ja jeszcze produkują, mam nadzieję, ze tak) to pewnie oficjalna strona yamahy (choc polecałbym się przejść do salonu) lub w przypadku używanych allegro/otomoto. Cena uzywanej, hmm... podejrzewam, ze jakieś 5 tyś zł. Do tego dochodzi w pakiecie kat.A1 (w wa-wie pewnie z 9 stów, plus egzamin, dojazdy, takie tam...) dobry kask /od 400zł/, buty, rękawice... No i samo paliwo, pierwsze wymiany, zarejestrowanie, OC. Uzbiera się sumka.

naprawdę jednak polecałbym ci używaną, oczywiście jak najmłodszą i w jak najlepszym stanie. Mówię tak ze względu na to, ze nawet jeśli dysponujesz (w rzeczywistości mam na mysli przeciez Twoich rodziców) odpowiednią ilością gotówki, tudzież odpowiednimi dochodami, za dwa lata będziesz mógł kupic sobie samochód i go prowadzić legalnie przecież. Albo chociaz większy motocykl. Korzyści płynące z możliwości korzystania z samochodu są właściwie nieznane 16-latkowi. mam tu na mysli możliwość bycia niezależnym od komunikacji publicznej i lepszego zarządzania włsnym czasem (przyda się jak pójdziesz na studia albo do pracy), albo chociaż niezależnym od warunków pogodowych czy pory dnia. Wyobraź sobie sytuację ze jedziesz do nowej pracy, pod krawatem, a za oknem -20 st. C - na przystanku pod cienkimi garniturowymi spodniami odmarzłoby ci nie powiem co, no bo przecież motorem nie pojedziesz. Za to w samochodzie... Nie mówię juz o seksie na masce. Walory samochodu sa niepodwazalne, i warto na niego odkładać. Idealną sytuacja jest posiadanie samochodu i motocykla jednocześnie. jak kupisz w dobrym stanie, to nie powinno ci sie wcale psuć. A jak nie to zostaw sobie kasę na kursy przygotowawcze do matury, wstępnych na studia, certyfikat językowy... Uwierz mi, pieniądze mozna wydac lepiej niz na motor, którym pojeździsz dwa lata.


A co do twoich warunków fizycznych: ja mam 25l, 185cm/77kg i dobrze się czułem na tej tdr. Wprawdzie nie jechałem nią a tylko się przymierzałem, ale nie wydawała mi sie za mała. Podobała mi sie pozycja za kierownicą, nawet bardzo, jest jak w dużo większym motorze. Nie jest to oczywiście moje byłe dr 650 - było znacznie cięższe (dlatego nie poleca sie tak dużych motocykli młodym osobom, w połączeniu z dużą mocą ciężki motocykl naprawde trudno nowicjuszowi opanować) i trochę wyższe, ale jako 16-latek miałbym po prostu nieopisana radochę z tego moto. Co mi się jeszcze w nim podobało to ta przednia szybka-owiewka. Wyglądała tak, jakby na szosie miała bardzo sprawnie odchylać strumien powietrza. Wiesz, przy większych prędkościach zaczyna wiać naprawde nieprzyjemnie (dla mnie jest to jakieś 140km/h) i owiewki sie przydają. Dlatego powstaja np takie motocykle jak yamaha tdm 850, honda afica twin 750, yamaha xtz 750, suzuki dr rse 650 albo big: 750/800 - wszystkie maja takie owiewki - poszukaj sobie fotek. Pisałeś że chcesz jeździc po mieście i w robic sobie trasy np do babci, więc to powinno byc dla ciebie ważne. Poza tym ta tdr jest fajna bo nie jest za ciężka, jest poręczna. Jazda na gumie będzie na nie wielką przyjemnością :mrgreen:

Z racji wzrostu za niedługo mógłbys głupio wyglądać właśnie na ścigaczu 125, który jest jak wiadomo dosyc "zwarty".

pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 20:32 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nieźle...
I jeszcze pytanie widziałem jak na allegro pisze TDr 125/50 znaczy że zarejestrowanny ale dalej pisze że ma 32km :shock: :shock: :shock:
Czy to mozliwe?? Je żeli tak to co by trzeba było zmienić żeby tyle KM osiągnąć?? :twisted: :twisted:
Niestety do 2002 r. produkowany...;/




_________________

Pozdro Kujda


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2009, 21:37 przez Kujda, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 20:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Podwyższanie mocy wiąże sie ze spadkiem trawłości, a poza tym na allegro są same młode i zadbane motorki, i wcale nie maja zawyżonej mocy, wiesz :mrgreen: bo taki poprzedni właściciel to cię wcale nie oszuka, o wszystkich wadach powie, i jest tak pewny swojego sprztu, że nic nie musi podkolorowywać ani cię zachęcać do kupna, bo na swoje padło ma miliony kupców :wink: oczywiście zgrywam się, w tym ogłoszeniu mogło byc cos przesadzone, że tak powiem zaokrąglił w górę, albo to jakaś wersja R, albo ma może coś wymienione np wydech albo coś... Skąd mogę wiedzieć.

Ale jesli sie chce trochę więcej siły, no to standartowo: od dolotu do wydechu, pisałem już wyżej, nie czytasz uważnie chyba. Są tuningowe wydechy, cylindry; można sobie podnieść w czymś takim moc i to sporo.

pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2009, 14:44 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
TDR 125 jest super zapewne przy kupnie bede szukał odpowiedniego tylko martwi mnie rok już po min. 7 latach może bedzie częsniej się psuł a widziałeś:

YAMAHA YBR125
Obrazek
Ciekawy jest tylko że ma małą moc i jest chłodzony powietrzem,ale za to wtrysk paliwa i zapewne ma wiecej części bo jest non stop produkowany od wielu lat.




_________________

Pozdro Kujda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2009, 17:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Witaj!

Rok po zakupie to nawet w nówce salonowej juz sie robi wymiany, i to tez kosztuje, czasem nawet więcej niż w uzywanym, bo ceny aso. Jeżdżąc na motocyklu zakup jest tylko początkiem wydatków. W ybr bałbym sie właśnie tego wtrysku (być może nie da się tego samemu naprawiać, nie wiem co tam mogą być za patenty, nigdy nie miałem). W yamasze jest gaźnik, więc wszystko wiadomo. Jak chcesz bardzo bardzo tanio to kup mz etz 125. Też nie powinno się psuć za bardzo, a oszczędzisz mnóstwo kasy. Aha, no i do yamahy będzie więcej serwisówek (można je poczytać i naprawiać samemu). Wiadomo, że po demoludach chce się wreszcie czegoś w czym sie nie będzie dłubać - też tak czułem jak sie przesiadałem - ale uwierz mi: jazda japonią od jazdy na demoludzie różni sie tylko tym, że w japonii jest więcej mocy i troszkę rzadziej się zagląda do mechaniki. Poza tym motor jak to motor. Trzeba mieć do tego zdrowy stosunek i nie dążyć do wyidealizowanych sytuacji w stylu kupuję nówkę, bo to cie później mocno zdołuje, na przykład przy odsprzedaży, no bo nie róbmy se jaj - nie będziesz chciał jeździć wiecznie na takiej 125ccm.

To bardzo dobrze że pytasz o wszystko zanim kupisz, ale zasada jest taka że ceny części do motocykli (czy to 50ccm czy 500ccm) i tak są drogie, więc decydując sie na wydatek jakim jest motocykl lepiej kupić mocniejszy niz słabszy (oczywiście na miarę umiejętności) bo i tak eksploatacja będzie nas cos tam kosztować. Oczywiście zrobisz jak będziesz uważał, ale na tej ybr zdecydowanie będziesz czuł niedosyt - nawet na nauce jazdy na kat.A jest ybr 250cc!!!

A poza tym: powiedz ty mnie chłopaku czy nie chciałbys wreszcie po swoim poczciwym simsonku dosiąść moto, które by przyspieszało w normalnym tempie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2009, 20:51 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
no chciałbym dlatego zastanawiam sie a nie kupuje jak mój kuzyn za 1 400zł simsonka....
Martwie sie że TDR 125 bedzie miało mniej częsci bo coarz rzadziej pewnie bedzie jeździł(już nie jest produkowany)
Jeszcze nad takim Enduro klasy DT sie zastanawiam bo też są mocne, zrywne, szybkie...:D :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Przykład enduro który mi sie podoba:
Yamaha XT 125 R
Obrazek

Najbardziej mi sie nie podobają te plastiki(błotniki) moim zdaniem sa beznadziejne... ALE TO TYLKO MOJE ZDANIE




_________________

Pozdro Kujda


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2009, 20:57 przez Kujda, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2009, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Taki wygląd błotników w enduro ma sens w sporcie, w takich lajtowych 125 co pokazujesz są "sztucznie" przesczepione i służą jedynie walorom estetycznym.

Tak jak napisałem, zrobisz jak uważasz. Dowiedz sie tylko jeszcze czy czasem w tym tdr 125 nie siedzi ten sam silnik co w dt 125, bo jeśli tak to części nowych i używanych ci nie zabraknie.

Dlaczego chcesz koniecznie 4t?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 14:46 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Hmmm no nie wiem... Koniecznie może nie ale bardzo mnie interesuje moc i wygląd...
Ybr 125 przypomina mi simsona a ja taki wygląd lubie, a takim enduro typu: DT,XT pod szkołę bym nie zajechał...
Dziwnie by wygladało :mrgreen: :mrgreen:

Ey a w ogóle jak widze np.: 12KM przy jaims enduro i pisze 100km/h a inny ale tez enduro ma 10KM i pisze 111 km/h To jets jakiś bład czy co??




_________________

Pozdro Kujda


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2009, 14:50 przez Kujda, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 17:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Ja też lubię klasyki, a juz najbardziej chciałbym mieć Junaka z lat 60.

No ale cóż, rzeczywistość jest jaka jest, i na rynku wtórnym spotyka sie to co się spotyka. Jak chcesz jeździc do szkoły kup sobie suzuki gn 125 albo yamahę sr 125 (jak enduro to honde xl 125). To są wszystko czterosuwy i raczej nie powinny przekroczyć 3 l/100 km. Wyglądaja tak:

Obrazek


Obrazek

Ale co do części i awaryjności to nieznany dla mnie grunt. Nie miałem nigdy czegoś takiego, a wiedzy nie chciało mi się na ich temat zgłębiać, bo ich osiągi po prostu wpychaja w depresję.

pozdr

ps: podane przez ciebie dane to po prostu "nieścisłości z internetu". Rozumiesz, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 18:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Cytuj:
ps: podane przez ciebie dane to po prostu "nieścisłości z internetu". Rozumiesz, prawda?


Oraz jeśli chodzi o dwa motory o takiej samej mocy (przyjmijmy że 12km) to wpływ na to mają przełożenia. Im mniejsze przełożenie tym większe przyspieszenie kosztem prędkości maksymalnej i na odwrót.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 13:13 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:54
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Acha spoko




_________________

Pozdro Kujda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy