Dzisiaj jest 18 lis 2024, 21:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 mar 2013, 21:50 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
Witam mam problem mam tecnigasa next r;) kupilem go bez końcówki tłumiącej:P ale miałem swoją z sportowej chiny:) poskładałem wszystko pozakładałem nowe uszczelki i poprostu działa strasznie głośno wytrzymać sie nie da..wiec wymieniłem wate tłumiącą lecz zbytnio to nie dało dalej sie drze jak głupi nie ma żadnych dziur sprawdzałem zatkam tłumik to po chwili zdechnie silnik:) co zauważyłem rurka slincera ma z 9 dziurek a z tego co kojarzę w sportowych wydechach to te rurki są dziurawe jak ser?.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 23:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2012, 20:34
Posty: 38
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
wymień slincer (końcówkę) na oryginalną :)




_________________

-> KLIKNIJ <-
_________________
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 13:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Jak wymienisz na orginalną to będzie bardzo cichutki :D




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 19:34 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
żeby aż taka różnica była? a z zx podejdzie;)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 22:01 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Sprawdź rozstaw śrub to będziesz wiedział.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 23:04 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
głownie chodzi mi o tłumienie rozstaw śrub nie stanowi problemu:) mam dostęp do blach spawarki kątówki dremla wiertarki:) więc nie problem;).
Nie da sie coś z tym starym pokombinować:)?bo nie chce nowej od kolegi kupować


Ostatnio zmieniony 24 mar 2013, 23:15 przez szef901, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 23:24 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Jeżeli wszystko masz uszczelnione, wata jest i dalej głośno to chyba już nic nie zrobisz na tej końcówce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 0:13 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
a co z tymi dziurami w rurce slincera eksperymentował ktoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 0:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
spróbuj na seryjnych jak kolega wyżej mówił z tym silencerem :wink:




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 8:15 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
nawierć więcej tych dziur co ci szkodzi gorzej pewnie być nie może;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 14:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
taj jak wyżej zrób kilkanaście dziur i zobaczysz jak nie pomoże to kupisz oryginalną końcówkę :]




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy