Dzisiaj jest 29 lis 2024, 3:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: HONDA x8rx
Post: 24 mar 2013, 9:24 
*

Rejestracja: 24 mar 2013, 8:37
Posty: 6
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Witam. Niedawno kupiłem skuterek. Honie x8rx. Nigdy nie miałem jednoślada więc zaznaczam, ze bardzo się nie znam. Co prawda przełożenia już wymieniłem sam ale to prosta sprawa była jak się po kolei odkręcało. (po złożeniu jeździ i "nie wyje" :mrgreen: ) Przy okazji przełożeń zapytam. Wymieniałem kompletne i na tym trybie co jest w środku napisane było "32" na tym co był w przełożeniach które zakładałem "30". Czym to może mi skutkować w czasie jazdy bo dobrze nie testowałem ze względu na pogodę :ups:

Pytanie drugie. Z pod głowicy widać lekkie wycieki. Zmieniłbym uszczelkę tylko nie chcę odkręcać przed zapytaniem jaka tam ona jest? Taka jak w samochodach czy z jakiegoś innego materiału?

Pytanie trzecie. Regulnąłbym gaźnik. Znalazłem różne poradniki jak to zrobić tylko... która to jest "śrubka" obrotów która od mieszanki czy tam jeszcze od czegoś :| Gaźnik Delhorto czy jakoś tak 17.5.

Czwarte pytanie. Słyszałem, ze bezpieczniej jest odłączyć dozownik oleju i samemu robic mieszankę. Tylko, ze jedni mówią tak inni tak. Nie zatrze mi się w końcu tam nic? :mrgreen: Planowałem zrobić w ten sposób, ze po prostu odłączę przewód tam przy tej pompce co linka gazu jest dołączona i wyciągnę zbiorniczek. Mogę tak zrobić?

Piąte pytanie. Jak włączę prawy kierunek to miga jak lewy to się świeci cały czas. Jak stuknę w zegary to raz mignie. Może być to wina przerywacza?


Szóste pytanie. Brak długich świateł. Przełącznik? Może jakiś bezpiecznik??


Z góry dziękuje za cierpliwość i odpowiedzi. może i są gdzieś juz odpowiedzi na te pytania ale nie bardzo znalazłem i chciałbym mieć wszystko w jednym poście jak się da.
proszę sobie darować sarkastyczne wypowiedzi szczególnie pseudo mechanikom znającym się tyle samo a może i mniej niż ja a chcącym sobie tylko dobić cyferkę..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 12:24 
*

Rejestracja: 13 gru 2012, 17:56
Posty: 126
Pojazd: Booster 09`
Witam
Pod głowicą jest uszczelka aluminiowa, śrubka od obrotów jest ta ze sprężynką, kierunki to jest wina przerywacza, a co ze światłami to spróbuj włączyć i lekko cofnąć przełącznik u mnie było to samo i była wina przełącznika.
Mam do cb jedno pytanie, ile dałeś za przełożenia? mógłbyś dać linka?




_________________

Motocykl jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Tuning Podstawą a Stunt Zabawą :)

Zostaw coś po sobie ;) booster-09-duzo-fotek-t381126.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 12:31 
*

Rejestracja: 17 lis 2012, 15:59
Posty: 175
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
kolega wyżej już wymienił przyczyny które najprawdopodobniej mogą być ja tylko dodam że ze światłami może być problem przy kostce co sie łączy reflektor z instalacja być może tam na kostce jedna wsuwka sie wysuwa u mnie tak było długie nie świeciły a okazało sie że w kostce są 3 kable a jeden kabel sie wysuwał z kostki Myśle że pomogłem Pozdrawiam




_________________

HONDA X8R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 12:46 
*

Rejestracja: 24 mar 2013, 8:37
Posty: 6
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Dziękuję panowie. kurcze szkoda, ze niedziela ale jutro po pracy zaglądnę do tych świateł i dam znać jak rozgryzę.

A przełożenia to te kupiłem.

http://moto.allegro.pl/przekladnia-hond ... 98551.html

Właśnie na tym trybiku po lewej stronie widocznym na zdjęciu było napisane "30" a na oryginalnym "32". Lepiej czy gorzej do prędkości??? W zasadzie to kolega od którego brałem skutra mówił, ze wcześniej mu wyło przy przyspieszaniu ale jakiś magik odwrócił trybik i wyło przy zwalnianiu. Dedukuję, ze właśnie ten tryb obrócił bo innego się nie da. Zatem wszystko prócz niego jest dobre? Znaczy mogę odsprzedać z czystym sumieniem, że lipy nie pcham?

no i jakbyście jeszcze może z tym dozownikiem podpowiedzieli.... :cry:


Edit. A i może ktoś wie gdzie mogę dostać prawy plastik bo jest połamany pod podłogą. Może byc z przodu uszkodzony. Pracowałem kiedyś jako szkutnik i nie takie rzeczy się kleiło ;) Zrobiłbym z dwóch jeden.


Ostatnio zmieniony 24 mar 2013, 12:50 przez grzes595, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 13:24 
*

Rejestracja: 13 gru 2012, 17:56
Posty: 126
Pojazd: Booster 09`
dzięki za linka :)




_________________

Motocykl jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Tuning Podstawą a Stunt Zabawą :)

Zostaw coś po sobie ;) booster-09-duzo-fotek-t381126.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
wywal dozownik ja tak w x8r zrobiłem bo zatarłem cylek przez to, poprostu odpięłem wszystkie wężyki od dozownika i tyle, pompy ani linki nie ruszałem :)




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2013, 9:20 
*

Rejestracja: 24 mar 2013, 8:37
Posty: 6
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
majstrak111 pisze:
Witam
... kierunki to jest wina przerywacza, a co ze światłami to spróbuj włączyć i lekko cofnąć przełącznik u mnie było to samo i była wina przełącznika.



Wszystko się zgadzało :) Dzięki. Po zmianie przełożeń jednak jedzie wolniej :angry:
Przed regulacja gaźnika było 55!!! Po regulacji 60. Ale jakby zrywniejsza. Tylko muli trochę tak od 20/25 do 30km/h.


seba303a w takim razie to i ja wywalam zbiorniczek. Mieszankę robić normalnie 1/50?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2013, 12:51 
*

Rejestracja: 13 gru 2012, 17:56
Posty: 126
Pojazd: Booster 09`
nie ma za co :) ciesze się że mogłem pomóc :)




_________________

Motocykl jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Tuning Podstawą a Stunt Zabawą :)

Zostaw coś po sobie ;) booster-09-duzo-fotek-t381126.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 9:25 
*

Rejestracja: 19 sty 2013, 16:14
Posty: 13
Lokalizacja: Starachowice
Pojazd:
Tak mieszanka 1:50
ja tak samo w swojej mam po prostu odpięty w wężyk wsadzona śrubka, a w dozowniku olej, żeby się kontrolka nie świeciła :D
u mnie zaczął dawać za dużo oleju, ale nigdy nie wiadomo, czy u ciebie nie zacznie dawać za mało, tak więc lepiej odłączyć i mieszankę robić
a z kierunkami u mnie też tak było, że jedna strona miga normalnie, a druga cały czas świeci i się okazało, że z przodu się jakoś kable urwały przy kierunku i dlatego tak było, a też myślałem, że wina przerywacza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy