Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: głośno chodzi
Post: 28 mar 2013, 21:36 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:50
Posty: 33
Pojazd:
mam skuter kingway arrow i mam pewien problem a mianowicie wymieniłem cylinder na 72ccm i mam orginalny wydech w nim ale teraz chodzi mi jak traktor co może być przyczyną
czy wydech do wymiany jest




_________________

mazi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 21:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
1.Wypalona wata
2.Nie dokręcone kolanko
3.Brak uszczelki wydechu




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 21:42 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:50
Posty: 33
Pojazd:
z watą to nie wiem co i jak ten wydech ma już 10000km zrobione a wszystko jest dokręcone i uszczelka jest nowa




_________________

mazi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 21:56 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
po 10 tys waty już tam chyba nie znajdziesz :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 21:59 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Jak dobrze sądze to masz 4t więc chłopaki WATY W TŁUMIKU od 4t NIE MA! rozcinałem przewiercałem , takich tłumików wiele więc wiem... napewno to uszczelka przy głowicy.


Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 22:00 przez Maksiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:01 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
Maksiu, jak 4t to okej, jak 2t to wata będzie :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:01 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:50
Posty: 33
Pojazd:
to jest skuter 2t a uszczelki dałem nowe




_________________

mazi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:02 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
no to sprawdź co z tą watą :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:05 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:50
Posty: 33
Pojazd:
jak mam to sprawdzić a jak jej nie ma to co




_________________

mazi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:07 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70149




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:07 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Zalezy co masz za tłumik więc jak seria to z tego co wiem to bedzie trzeba rozciąć wydech i wtedy sie dowiesz bo w przypadku sportowych to masz slincer (chyba sie tak to pisze) i tam poprostu napychasz waty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:10 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:50
Posty: 33
Pojazd:
kurde ale nie zamierzam tłumika ciąć




_________________

mazi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:11 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
sprawdź jeszcze raz szczelność przy cylindrze




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:12 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:50
Posty: 33
Pojazd:
ale czy cylinder większy może jeździć na orginalnym tłumiku




_________________

mazi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:15 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Cytuj:
le czy cylinder większy może jeździć na orginalnym tłumiku

Będzie go przymulać ale jeśli chodzi o dźwięk to nic nie powinno zmieniać tam mi sie zdaje sprawdz tak jak kolega wyżej mówi szczelność przy cylindrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:15 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
może jednak po zmianie wydechu na sportowy zyskasz sporo na osiągach




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:17 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:50
Posty: 33
Pojazd:
teraz skuter strasznie muli




_________________

mazi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:21 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
gaźnik dobrze wyregulowany?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:23 
*

Rejestracja: 12 cze 2011, 8:50
Posty: 33
Pojazd:
dobrze wszystko jest




_________________

mazi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2013, 22:29 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
a w jakim sensie muli? co dokładnie się dzieje? kompresje sprawdzałeś? stan rolek? paska? wariatora? dotarłeś dobrze?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 22:30 przez lukas971997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy