Dzisiaj jest 19 lip 2025, 20:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2013, 19:26 
*

Rejestracja: 11 sty 2012, 21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Łobżenica
Pojazd:
Witam . Nie zamierzam wymieniać wału w moim P/G i tu mam do was pytanie który z tych cylindrów będzie bezpieczniejszy bez wymiany wału i łożysk ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 19:21
Posty: 187
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Peugeot Jet Force
wiadomo że bezpieczny bedzie 50 ale lepszy byłby 70 :wink:




_________________

White&Black Jet Force Tuning by adrian168
peugeot-jet-force-c-tech-r-cup-by-adrian168-t397201.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 19:32 
*

Rejestracja: 11 sty 2012, 21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Łobżenica
Pojazd:
no chyba narazie wezme 50 a pozniej wymienie sobie wał i zaloze jakies 70 . Ale czekam też na innych opinie . Czy może lepiej kupić narazie wał i łożyska a pozniej cylek ?


Ostatnio zmieniony 30 mar 2013, 19:36 przez Mrotas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2012, 19:11
Posty: 132
Pojazd: Katana LC 03
A jaki masz przebieg, może pewnie się przebiegiem nie określi ale jakiś mały wyznacznik będzie. Bo jak luzów nie ma i nie zbyt duży przebieg to zakładaj 70 przy sporcie powinno dać radę.




_________________

Najważniejsze to jest się dobrze bawić!
Najważniejsze to jest się dobrze wyluzować!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 19:45 
*

Rejestracja: 11 sty 2012, 21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Łobżenica
Pojazd:
przebieg nie wiem jaki jest bo robiłem swapa i kupiłem sam silnik i nie wiem ile ma przejechane .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 19:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 9:04
Posty: 177
Lokalizacja: czempiń
Pojazd:
Mrotas, To jest urok sport 50 ze kreci wyższe obroty od sport70cc dlatego lepiej bierz 70cc mniej bd wysilac twój wał :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2061660#2061660
LooKNij do Hłantuma :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 20:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
KatalonczyK pisze:
Bo jak luzów nie ma i nie zbyt duży przebieg to zakładaj 70

Wiesz jak kolega zakładał u siebie w Sliderce Sporta 70cc to wał był jak nowy zero luzów na korbie.Po przebiegu +/- 2 tyś korba latała jak by wcale łożyska nie było.
Mrotas, Widzę że robiłeś swapa to pewnie ten silnik ma trochę nabitych kilosów, więc zdejmij cyl i oceń stan wału/łożysk.Wypadało by chociaż zmienić łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 20:28 
*

Rejestracja: 11 sty 2012, 21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Łobżenica
Pojazd:
Zdecydowałem sie na malossiego 50 sporta . Niby luzów nie ma ale wole być spokojny o to ze mi nie rozwali wału a jednak 50 jest slabsza od 70 wiec mysle ze jednak na 50 bedzie mniej obciazony wał . I zapraszam do dzialu regulacja napędu o dobranie mi sprezynek , rolek i centralki na predkosc i na przyspieszenie bo nie jestem zdecydowany czy wybiore predkosc czy przyspieszenie :) Dzięki za odpowiedź . Pozdrawiam .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 16:14
Posty: 677
Pojazd:
bierz 70 ja latam sezon już na 70 malossim na seryjnym wale i łożyskach i nic się nie dzieje sezon jeszcze napewno zrobie bez wymiany łożysk Słodki-Skc, nieprawda że po 2 tys już luzy są




_________________

Wbijajcie ===> https://www.facebook.com/pages/Stunt-Sk ... 3828047271

Film ze stuntów :D http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYN ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
kamil123424, Ja mówię tylko jak kolega miał a nie że ogólnie tak jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wymień jedynie łożyska na jakieś ntn czt skf i załóż malossi 70.
Spokojnie polatasz.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 21:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
Patrykcrazys pisze:
Wymień jedynie łożyska na jakieś ntn czt skf i załóż malossi 70.
Spokojnie polatasz.

dokładnie jak kolega wyżej napisał wymiana łożysk i spokojnie polatasz na 70 bez zadnych problemów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 9:20 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Jeżeli już kupiłeś tą 50 sport to niezbyt dobry wybór bo kręci wysokie obroty jest mocno wysilony i wał może paść szybciej niż przy 70.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 9:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Dokładnie, jeśli martwisz się o wał to lepiej żebyś 70cc wziął, znacznie mniejsze obroty kręci niż 50 sport




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 9:49 
*

Rejestracja: 26 mar 2013, 20:36
Posty: 72
Lokalizacja: EPI
Pojazd:
Spokojnie zakladaj wal da rade jedynie mozesz. Lozyska wymienic..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 10:15 
*

Rejestracja: 11 sty 2012, 21:52
Posty: 77
Lokalizacja: Łobżenica
Pojazd:
Wezme chyba wtedy sporta 70 bo faktycznie wal powinien byc mniej wysilony bo jak bede sobie jechal 70 km/h na sporcie 70 to on napewno bedzie mial nizsze obroty od sporta 50 myślę że o to wam chodzi . A łożysk bym nie chciał zmieniać bo to koszt ponad 100 zł chyba że znacie jakieś tańsze i dobre łożyska ?


Ostatnio zmieniony 31 mar 2013, 10:16 przez Mrotas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 12:00 
**

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:22
Posty: 243
Pojazd:
Mrotas, Jak zaoszczędzisz to potem cię będzie czekał koszt nowego wału i szlif cylka :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 12:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2013, 13:11
Posty: 238
Pojazd:
Ja sam niedawno interesowalem sie tym cylindrem i dowiedzialem sie ze seryjny wal (przynajmniej od piaggio) wytrzymuje go spokojnie. Poza tym w Kicie z cylindrem 50cc jest wzmacniane łożysko korbowodu. Ja zamowilem juz Malossi Sport 50 dla siebie. Będzie on zdecydowanie najsilniejszą sport 50, ponieważ w porównaniu do takiego Polini Sport 50 ma jeden kanał więcej, oraz zestaw(w moim przypadku) jest bogatszy m.in o łożysko korbowodu i płytki membrany.
Jeśli jeszcze nie zamówiłeś tego cylindra polecam ci zapytać o niego ludzi na mielochu. Ja tak zrobiłem i zostałem bardzo mile zaskoczony.
Cena na Racing Planet wynosiła ok.530zł, a na mielochu dali mi go za 420zł(mówili że jest w promocji), tak więc pozostał mi jeszcze około tydzień oczekiwania na paczkę, a całkowity czas, jakiego pracownicy sklepu potrzebują na sprowadzenie cylindra wynosi około 21 dni. Moim zdaniem warto poczekać i zaoszczęzić stówke :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 12:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2012, 14:07
Posty: 252
Pojazd:
Ja kupiłem 70cc na sworzeń 10mm za 369zł :)




_________________

Derbi Senda R derbi-senda-r-airsal-70-t368502.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
Również proponował bym Kit Malossiego Sporta 70cc. Ja swojego kupiłem za 349zł u p. Mielocha, ( skorzystałem z Gwarancji Niskiej Ceny ). Wały P/G ma naprawdę mocne, wytrzymują aż do poziomu Mid-Race. Więc dołóż parę dyszek na jakieś dobre łożyska i cena takiego zestawu ( Kit Malossi Sport 70cc po przecenie + łożyska ) będzie niewiele niższa/wyższa niż cena kompletu 50cc :) A frajda z jady później bezcenna :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy