Dzisiaj jest 12 lut 2025, 7:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2013, 14:13 
*

Rejestracja: 01 kwie 2013, 13:45
Posty: 4
Pojazd:
Witam, posiadam skuter Suzuki ap 50 full seria nic nie zmieniane i kiedy go kupiłem miał przejechane 19 000 km trochę staruszek ale problem w tym że nie ma mocy, szukałem już na różnych stronach lecz nie mogę znaleźć dobrego rozwiązania tego problemu. Tak więc gdy pierwszy raz pojechałem nim w miasto na skrzyżowaniach najlepiej było odpychać się nogami, skuter zaczyna jechać dobrze przy 10-20 km/h a jak stoje i dodam gazu na maxa to w ogóle nie rusza dlatego trzeba dodawać gazu pomału i dopiero przy większej prędkości można dać buta. Do tego v-max to jakieś 50-55km/h a jak na 2t to porażka moim zdaniem, czytałem gdzieś że na blokadach tyle jedzie 55km/h no ale ja już raczej blokad nie mam, w filtrze nie ma, w wario też nie, moduł też nie ponieważ u mnie jest wsadzony cewko moduł a one podobno nie są blokowane. Przed zimą z ojcem odkręciliśmy tłumik, przecięliśmy go na pół i tam była blaszka ułamana która oddzielała jedną połowę wydechu od drugiej, była tam tylko taka mała rurka tak więc wywaliliśmy to całkiem i skuter dostał super przyśpieszenia ale nie na długo, po paru dniach znowu wrócił do szarej rzeczywistości, może to wina tłumika starego jak świat, może kupno sportowego by coś dało? Jeszcze zastanawiam się nad rolkami, ponieważ gdy je wyjąłem były trochę kwadratowe i założyłem nowe bodajże 4g ale niestety to nie zrobiło żadnej zmiany, może założenie seryjnych czyli 6,5g pomoże, bo czytałem o takich przypadkach że jak za lekkie rolki to nie będzie się zbierał. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł lub miał ze swoim skuterem takie wariacje to proszę niech się odezwie w komentarzach lub na gg 7441419. Dziękuję :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 21:58 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
zacznij od sprawdzenia kompresji, prawdopodobnie jest słaba więc traci moc




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 10:49 
*

Rejestracja: 01 kwie 2013, 13:45
Posty: 4
Pojazd:
Hmm aktualnie nie mam czym sprawdzić ale to może być to więc się tym zajmę w pierwszej kolejności. A jeżeli kompresja słaba to zostaje wymiana cylindra? I czy dobrze wyczytałem że dobra kompresja znajduje się w przedziale 8-10 barów ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 14:33 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
dobrze wyczytałeś :P nie koniecznie wymiana cylindra, można zrobić szlif za 40zł i kupić nowy tłok rms za 80zł :P wybór należy do ciebie




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 15:05 
*

Rejestracja: 01 kwie 2013, 13:45
Posty: 4
Pojazd:
No właśnie sam nie wiem ale w sumie to można szlif spróbować zrobić tylko najpierw jeszcze spróbuję czegoś innego, ponieważ pisałem z gościem który mówi że miał podobny problem w tym samym skuterze i pomogło wyregulowanie gaźnika bo w cylku było za dużo powietrza a za mało paliwa, czy to według Ciebie też możliwe ? Bo nie mam manometru i spróbuję chyba najpierw wyregulować według poradnika i jak nic to nie da to wtedy zacznę kombinować z cylindrem i tłokiem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 15:12 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
spróbuj wyregulować, przy okazji sprawdź czy nie łapie lewego powietrza




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 18:03 
*

Rejestracja: 01 kwie 2013, 13:45
Posty: 4
Pojazd:
A to można sprawdzić wkręcając dwie śrubki w gaźniku do oporu i wtedy jeżeli nie będzie trzymał wolnych obrotów to łapie lewe powietrze ? Albo czy dobrym sposobem jest Plak ;d psikanie nim w okolice gaźnika podczas pracy silnika i jeżeli nie zmieni się jego praca to znaczy że nie łapie lewego powietrza? :D albo jeszcze odkręcić filtr i zatkać wejśce powietrza, wtedy jak będzie dalej chodził to znaczy że bierze lewe powietrze. Który sposób najlepszy? sorki że tak pytam ale jeszcze tego nie robiłem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy