Dzisiaj jest 20 sty 2025, 15:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 mar 2013, 20:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 14:49
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Siema.
Rozglądam się już od jakiegoś czasu za jakąś fajną i nie drogą polerką do lakierów.
Cena to max 200zł !
Poczytałem troche już i do tej pory dowiedziałem się, że nie ma co kupować jakiś chińskich badziewi które mają po "2000w", a tak na prawde są słabe, lepiej kupić jakiegoś Einhella itd. które mają po 1100w, ale nie zatrzymują się one i nie przegrzewają w takim szybkim tempie jak te wszystkie eurotec itp.
Niestety na polerke Einhella trzeba wydać ~280zł, ale znalazłem coś takiego, polerka jest prawie identyczna jak TA, czyli oryginalny Einhell. Czy ktoś z Was coś takiego posiada, miał to w rękach, wie jak to się sprawuje ?
Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tej polerki. :)
Pozdro.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ifasimson, ja mam Einhella. Ciekawe czy ten tańszy też ma stabilizację obrotów, dowiedz się od sprzedającego. Jeśli tak, to spokojnie możesz brać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 10:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Einhell .. nie narzekam bo mialem wiertarki i szlifierki to dlugo przezyly , remonty itp w domu nie ma problemu, swoje zrobilo i padlo po prostu ze starosci. Taki sprzet einhella jest ok, kuzyn tez uzywa takiej polerki.

Pokazales te 2 szlifierki , to to samo pewnie tylko naklejka einhell i 80zl wiecej bo jest bardziej spopularyzowany.

I tak jak pisze kolega wyzej , stabilizacja obrotow najwazniejsza. Brat kupil najtansze gowno i nie ma stabilizacji i jedynie do czego sie nadaje to palenia lakieru.


sorki za pismo niemiecki lapek. :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 23:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 14:49
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
To mam rozumieć, że ten Einhell BT-PO ma stabilizacje obrotów ? A ten powolny start ? Bo zastanawiam się nad dopłatą. :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 23:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ifasimson, wolnego startu nie ma, stabilizacje ma.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 9:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 14:49
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
A powiedzcie mi tak szczerze:
Czy jak by się okazało (bo nie dostałem do tej pory odpowiedzi w sprawie tego Royala), że ta polerka ma stabilizację to czy startując z tych najniższych obrotów jest możliwość, żebym przypalił lakier, no bo wolnego startu nie ma, a ja dopiero będe miał to pierwszy raz w ręce. :roll:
Znalazłem jeszcze COŚ TAKIEGO. Czytałem o tym Silverline i jest bardzo polecany. Ma wolny start, stabilizacje i regulacje między 600-3000 obrotów. Tylko tutaj problem jest taki, że musiał bym go z Anglii zamawiać. :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 10:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ifasimson, Silverine jest spoko, możesz brać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 12:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 14:49
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Ale bez tego wolnego startu też da się polerować czy jest duże ryzyko przypalenia lakieru ?
Sory, że tak męcze ale jednak tego silverline'a musiał bym z anglii zamawiać, a einhella/ einhell royal mam łatwo dostępnego. :)

EDIT:
Tutaj mam wszystkie polerki które mnie zainteresowały:
1
2
3
4

Osobiście stawiam na numer 2. Tylko na żadnej z tych aukcji nie ma napisane, że mają stabilizacje obrotów. Wiem, że ferm i power up ma wolny start. Czy ktoś coś wie o tych polerkach ?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 14:59 przez ifasimson, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 17:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ifasimson, Powerup nie ma stabilizacji. Ja bym brał Einhella.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 18:17 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ifasimson pisze:
Wiem, że ferm i power up ma wolny start. Czy ktoś coś wie o tych polerkach ?
FERM firma holenderska produkująca w Chinach jak i w Niemczech,
POWER UP firma chińska wchodząca w skład grupy firm TOYA[ bankruta] które mają za zadanie nie doprowadzic do upadłości TOYA, w skład tej grupy wchodzi jeszcze bardzo dobra firma YATO.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 14:49
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
n0ooRt, czyli polecił byś power up'a z tych wszystkich ?
Ogólnie tak lekko podsumowując to wybrał bym albo sico 1400W (power up tylko tańszy, ludzie polecają dla początkujących, nie ma stabilizacje, ma wolny start), albo którąś z Einhella (bo jest bt-po 1110 i nowsza bt-po 1100/1e, chociaż czytają nikt nie wspominał o tym, żeby miałą ona jakąś stabilizacje, więc nie wiem). Te dwie mnie interesują. I szczerze powiem, że jeśli któryś z Einhell'ów nie ma stabilizacji to raczej wezmę Sico.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ifasimson, BT-PO 1100 E ma stabilizację.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:37 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Celowałbym jednak w Einhell, zapytaj sprzedawcę o stabilizację obrotów , może tego w aukcji nie wyszczególniono




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 14:49
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Borek96, jesteś pewien ? Bo jak tak to mam taką do zgarnięcia w pobliżu domu za 185zł ! :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ifasimson, tak, posiada. Cudowna nie jest, ale jakoś tam działa, jak w każdej polerce za ten hajs.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 14:49
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Dobra to jutro zamówie tego Einhella BT-PO 1100/ 1e. Chyba też ma stabilizację (w końcu wygląda na nowszą), jak myślicie ? Do tego może wykręcić do 3500obr/min (i tak tego nie wykorzystam... xD).

Ps.: Dzięki Ci bardzo Borek96 za pomoc, bez Ciebie chyba bym się nie zdecydował na jakiś konkret :wink:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 22:06 przez ifasimson, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ifasimson, powinna dać radę :wink: .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 22:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Ale ona nie jest Dual Action? To przed poważniejszymi pracami na aucie warto zaopatrzyć się w maskę czy drzwi ze szrotu i ćwiczyć aby nie spierdzielić roboty.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 14:49
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
czarekcw, dual action ? Nie wiem o co chodzi... xD




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 15:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ifasimson, te co wysłałeś to rotacje, Dual Action to maszyna która wykonuje ruchy orbitalno-rotacyjne, a zwykła rotacja po prostu kręci się w kółko.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy