Dzisiaj jest 02 gru 2024, 19:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 wrz 2012, 15:28 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 13:46
Posty: 18
Pojazd:
Witam Posiadam Betę ARK LC 97 Rok i prawdo podobnie ma wszystko seryjne chciał bym ją nie wielkim kosztem Podrasować Od remontować i tu Proszę was o pomoc z wyborem części
druga sprawa prawdopodobnie mam z deka zatarty tłok lub cylinder problem polega na tym ze spalania wzrosło i bardziej kopci
3 sprawa polega na tym ze nie mogę znaleźć łożysk do kierownicy bo te obecne to już rady nie dają i kierownica cięszko chodzi z góry dziękuje za pomoc Silnik Minarelli Horizontal Chłodzony cieczą 2 t
na ten cel Posiadam 1000zł + - 200 zl


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 20:27 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 13:46
Posty: 18
Pojazd:
nikt nie pomoże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 19:56 
*

Rejestracja: 25 kwie 2012, 13:46
Posty: 18
Pojazd:
Odświeża temat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 20:58 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
wydech leo zx używany 300zł wariator polini speed control nowy 250zł cylinder tec hq nowy 300zł gaźnik dellorto 17,5mm używany 100zł




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 gru 2011, 11:59
Posty: 606
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
adex31 pisze:
druga sprawa prawdopodobnie mam z deka zatarty tłok lub cylinder problem polega na tym ze spalania wzrosło i bardziej kopci
Po pierwsze jak by był zatarty to by ci nie palił i mocy nie miał , pożycz od kogoś manometr albo podjedz na jakiś warsztat za piwo ci zmierzą kompresje jak ma poniżej 8barów to niedobrze ,to że wiecej pali to sprawdz membrany możliwe ze maja prześwit koszt ok 40zł polini carbon. Co chodzi o mechanike ,radził bym kupić wydech LeoVince ZX najlepszy do seri ewentualnie yasuni Z , tecnigas next-r, zalezy od stanu koszt ok .250zl-300 , do tego kupił bym jeszcze wariator używka ok 140zł w dobrym stanie ,natomiast nowka 260 :)




_________________

derbi-senda-x-treme-black-red-zapraszam-t405847.html Zapraszam do nowego Projectu !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
2. Szlif cylindra(około 40zł) + nowy tłok (140zł na jakiś lepszy typu meteor, wossner ,vertex) do tego łożyska dobre łożysko NTN z uszczelniaczami 120zl + łożysko na czopie 30zł. Opcjonalnie wał +/- 300zł
3.Zapytaj na adres sklepu mieloch ,dobiorą ci odpowiednie (+/- 100zł)

Podsumowując 330zł za remont silnika bez wału albo +/- 630 za kompletny remont silnika bez napędu co bardziej się opłaca bo i tak będziesz rozbierał silnik to nowy wał byś od razu założył i spokój na kolejne 16 lat :twisted:

Biorąc pod uwagę ,że robisz kompletny remont doliczając łożyska na główkę ramy wydasz 730zł.

1.zostaje ci 270zł jeśli wszystko robisz sam. Za 270zł możesz kupić wariator sportowy albo jakiś niżej obrotowy wydech jak np leo zx/tt albo next-r




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy