Dzisiaj jest 04 maja 2024, 12:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder do AM6
Post: 03 kwie 2013, 20:00 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 19:51
Posty: 12
Pojazd:
Witam tak jak w temacie rozglądam się za jakimś cylkiem, bo w poprzednim wyleciało mi zabezpieczenie troche sieczke zrobiło. I teraz pytanie do was czy kupić takiego chinola
http://allegro.pl/cylinder-70cc-am6-yam ... 07879.html
czy kupić org 50cc i dać ją do portingu. Odrazu mówie, że nie chce wymieniać wału ani łożysk, żeby sie nie pakować w koszta. Silnik od nowości ma przejechane 8 tyś i nie był jeszcze rozbierany.
Prosze o konkretne odpowiedzi czy moge te 70 śmiało zakładać czy będą z tym jakies problemy ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi




_________________

norbi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 20:07 
*

Rejestracja: 03 lut 2013, 23:13
Posty: 28
Pojazd:
Witam powiem Ci że moje rieju rr na tej chińskiej 70 lata lepiej jak na 50 tylko że 50 bez portingu. Jak nie chcesz się ładować w koszty to bym polecał tą 70.. ;p ja na gaźniku pwk 21 wydech conti chr górny na koło lekko idzie.. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 20:17 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 19:51
Posty: 12
Pojazd:
A wał u siebie też masz serie ?
i jaki masz teraz aktualny przebieg ?




_________________

norbi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 20:28 
*

Rejestracja: 03 lut 2013, 23:13
Posty: 28
Pojazd:
tak wał mam seryjny a jeżeli o przebieg to trudno mi powiedzieć to jeżdżę bez linki ale około 16- 17 tys. a kumpel ma silnik sendy cylek ital kit i też na seri wał .
Na tej chińszczyźnie spokojnie wał wytrzyma ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 20:32 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 19:51
Posty: 12
Pojazd:
To dzięki za szybką odpowiedzieć sporo mi pomogłeś :)
Pozdrawiam.




_________________

norbi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 20:34 
*

Rejestracja: 03 lut 2013, 23:13
Posty: 28
Pojazd:
nie ma za co.. Powodzenia ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 21:49 
Last Chance

Rejestracja: 10 lut 2012, 13:57
Posty: 409
Lokalizacja: Jabłonna/Lublin
Pojazd:
Bierzesz sam cylek i robisz szlif + tłok Power force i jest gitara




_________________

Minejtor pisze:
Grozisz mi ? zaraz zadzwonie na policje i pojdziesz do zakladu poprawczego.

Używajcie Polskich znaków! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 10:58 
*

Rejestracja: 17 lis 2012, 20:21
Posty: 48
Lokalizacja: Turza Śl.
Pojazd:
Miałem ten cyl i przejechałem na nim niecałe 2 tyś i tłok szlak trafił.. Jak już kupisz ten cylek to kup jakiś dobry tłok do niego bo ten to trochę słabo wykonany




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=329926 moje maleństwo :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 16:59 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 19:51
Posty: 12
Pojazd:
Tłok mysle zaraz do niego vertexa kupić




_________________

norbi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2013, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
NORBERT1995 pisze:
Odrazu mówie, że nie chce wymieniać wału ani łożysk, żeby sie nie pakować w koszta. Silnik od nowości ma przejechane 8 tyś i nie był jeszcze rozbierany.
Prosze o konkretne odpowiedzi czy moge te 70 śmiało zakładać czy będą z tym jakies problemy ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi


Ile razy to pytanie padło na forum......
Wał seryjny nie jest zaprojektowany do przeciążeń większego cyla. Na bank zmniejszy się jego przebieg i szybciej pojawią się luzy. Jeśli zakładasz większy cyl musisz założyć lepszy wał. Jeśli założysz na seryjny wał to będziesz jeździł na bombie,która może(ale nie musi) w każdej chwili Cię zaskoczyć:)

Łożyska - jest zasada - nowy cyl=nowe łożyska wału. Zwłaszcza,że będziesz zakładał większego cyla.....

Moc chińskich cylków - wykres z hamowni pokazał około 12 koni mocy. Pomijając fakt,że tłok Meteor kosztuje 120 zł,a ty chcesz kupić cylinder+tłok za 150 zł. Jakość jest gorsza niż do dupy....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 8:07 
*

Rejestracja: 17 lis 2012, 20:21
Posty: 48
Lokalizacja: Turza Śl.
Pojazd:
ten wyżej dobrze mówi polać mu : PP




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=329926 moje maleństwo :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy