Dzisiaj jest 18 lis 2024, 19:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2013, 11:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Witam! Mam skuter keeway focus z 2005 roku. Mam w nim zmieniony gaźnik 17,5 PHVA i dyszę 80 + stożek. Do tego nowy kranik podciśnieniowy i zawór membranowy i ssanie ręczne. Wszystko nowe. Gdy odpalam skuter to muszę długo kręcić rozrusznikiem. Nie chce on zapalić. Nawet nie zaskakuje ani nic a potem od razu odpali (na jakieś 2 sec) i zgaśnie tak jakby mu zabrakło paliwa. Gdy zakręcę dalej to za chwilę odpali i już normalnie jeździ. Tylko czasami w trakcie jazdy jak puszczam gaz to on chodzi jakby mu brakowało paliwa. (regulacja gaźnika praktycznie nic nie daje)
Proszę o pomoc.

Ps. Mogę dodać, że na początku przed tym skuter miał dyszę 95 ale go zalewało trochę a potem było dobrze a potem stało się to. Normalnie jak zawsze odpaliłem skuter (na początku palił na 1 kopa) i poczekałem chwilę aż się nagrzał i jechałem. Przejechałem nie cały 1 km i nagle Buuuuu...... jak by paliwa nie dostawał wgl. Zgasł mi no to jakoś go tam odpaliłem i zajechałem do domu. No to rozkręciłem gaźnik, wyczyściłem go, nic nie wypadło. Złożyłem wszystko i poszedłęm się przejechać i dokładnie na tym samym odcinku stało się to samo. Zapchałem go do domu i przeczyściłem go wodą pod ciśnieniem i wypadł kamyczek malutki, trochę większy jak od piasku. Potem wysuszyłem idealnie i przeczyściłem jeszcze w paliwie. Założyłem i już potem nie chciał odpalać. Potem po 4 dniach go odpaliłem i chodził jakby chciał a nie mógł. I od tamtej pory tak się dzieje a na początku palił na 1 kopa! a teraz prawie wgl nie pali. ; / W jeździe też dziwnie. Wydaje mi się, że jak trzymam w 1 miejscu manetkę to czasami obroty jakby lekko spadają a czasami zwiększają się. Lewe powietrze? Wszystko sprawdziłem i dokręciłem dokładnie, nie wiem już co mam robić.


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 11:31 przez trybik152, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 10:11
Posty: 61
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Pojazd:
Sprawdź membranki.




_________________

Wydech - Stage6 pro sport replica
Sprzęgło - Polini 3G
Wariator - Hebo NG
Cylek - Malossi sport 70cc
Gaźnik - Dellorto 19mm
Filtr powietrza - Stożek, gąbka

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 12:06 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdź kompresję , uszczelniacze czy nie łapie lewego powietrza, uszczelki cylka czy ich nie wydmuchało, połączenie gaźnika z króccem ssącym czy nie sparciałe lub popękane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 15:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Właśnie chodzi o to, że jak skuter odpali to jeździ. Ale jest tak, że czasami ledwo się to czy, czasami ma takie coś, że jak się doda gazu to tak jakby miał zgasnąć a czasami ma takie przyśpieszenie, że prawie na koło wyrywa. A membranki są nowe. a uszczelniacze żeby sprawdzić to muszę kartery rozpoławiać, tak? Połączenie gaźnika z króćcem jest ok. Jak zrobię kopkę i go odpalę to zatkam wejście na filtr i zobaczę czy mi zgaśnie. Na razie poczekam. Proszę o nie zamykanie tematu, będę go kontynuował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 18:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Do sprawdzenia stanu uszczelniaczy nie trzeba silnika rozpoławiac, wystarczy zrobic sobie dostęp do nich od strony wariatora i iskrownika i widzisz czy są w kolo suche lub mokre na wale ,jak mokre to puszczają i trzeba wymieniac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Ok. Dzięki za info, jakoś nie długo to ogarnę :) Czyli jak są tłuste czy mokre to znaczy, że przepuszczają powietrze i są do wymiany, tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy