Dzisiaj jest 18 lis 2024, 19:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2013, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:01
Posty: 14
Lokalizacja: Małopolskie
Pojazd:
Na wstępie podkreślam, że proszę o wypowiedzi rozsądne, a nie coś w stylu: po co ci to?, gaźnik lepszy, masz silnik nieprzystosowany; Ja robię coś takiego na własne ryzyko i koszt, a Was pytam tylko o pare rzeczy, których o wtryskach nie wiem:
1.czy głowica od 50 pasuje do 70 (LC) :lol:
2.czy tradycyjny kompresor można zastąpić takim na 12v z allegro :lol: (czy wyrobi ilością dawkowanego powietrza, nie martwcie się, jakoś powinno działać z odpowiednim rezystorem regulowanym podpiętym pod manetkę), chodzi mi o to, czy wyrobi np. taki:
http://allegro.pl/niemiecki-kompresor-s ... 51136.html
(jeśli wiecie ile powinno być l/min dawkowanego powietrza to poprosiłbym o takie info)
3.czy cewka musi być ditechowska
4.czy części od purejeta pasują do ditecha(np komputer do całego zestawu ditecha)
5.czy świeca pasuje od normalnej wersji gaźnikowej do wtryskowca
6.czy da się zmniejszyć ilość dawkowanego oleju (czy jest jakaś śruba czy coś w tym stylu przy dozowniku), bo słyszałem, że wtryskowce potrzebują mniej oleju
Przepraszam, wiem, że zaśmiecam forum, ale proszę, żeby każdy wypowiedział się w swoim zakresie. Wiem, że poroniony jest pomysł z kompresorem, ale to mnie najbardziej interesuje. Dziękuje za zapoznanie się z moimi pytaniami :wink:




_________________

Aprilia SR malossi 70, Malossi Multivar, rolki 7g, sprzęgło stage6 sport pro, klosz sprzęgła stage6, wydech leovince TT, gaźnik sportwowy (firma nieznana).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 22:33 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Na ditechach się nie znam ale powiem Ci że głowica z 50 do 70 cc nie pasuje. Świece powinne być takie same a co do oleju to rób sam mieszankę bo tak jest najbezpieczniej a dozownikowi lepiej nie ufać. :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 8:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Przemon999 pisze:
się nie znam ale powiem

Typowe podejście.
Jak wywalisz dozownik i sam będziesz robił mieszankę to zatrzesz silnik.


Sam pomysł przeróbki silnika na wtrysk porównałbym do próby przeróbki na diesla.
Zamiast kombinować, kup cały silnik od wtryskowca - czasem można znaleźć za bezcen.
Pamiętać jedynie musisz o tym, że instalacja elektryczna jest zupełnie inna (dochodzi komputer, cały układ zapłonowy jest inny).
Kompresor, który chcesz zastosować po parunastu minutach pracy prawdopodobnie wyzionie ducha a poza tym potrafi on pobierać nawet 10A w czasie pracy więc nie wiem, czy ujedziesz na seryjnej instalacji elektrycznej.
Regulacja obrotów kompresora rezystorem to już totalna abstrakcja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 9:02 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
[quote][/quote] Jak wywalisz dozownik i sam będziesz robił mieszankę to zatrzesz silnik.
Tak?
Ciekawe jak? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 10:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:01
Posty: 14
Lokalizacja: Małopolskie
Pojazd:
Przemon999 pisze:
Cytuj:
Jak wywalisz dozownik i sam będziesz robił mieszankę to zatrzesz silnik.
Tak?
Ciekawe jak? :D


On ma rację, bo wtryskowce dawkują olej osobno, nawet w minarelli, gdyż nie ma prawidłowego smarowania, gdy olej jest w stanie "mgły", rozumiesz?
Olej jest podawany (nie jestem pewny, ale wydaje mi się) poprzez elektroniczną przepustnicę, a paliwo poprzez wtrysk, który zapodaje ilość paliwa według otwarcia przepustnicy.




_________________

Aprilia SR malossi 70, Malossi Multivar, rolki 7g, sprzęgło stage6 sport pro, klosz sprzęgła stage6, wydech leovince TT, gaźnik sportwowy (firma nieznana).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 11:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Przemon999, chcesz mi powiedzieć, że się mylę?
Uzupełnij lepiej swoją wiedzę a potem możemy konstruktywnie porozmawiać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 18:51 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Nie mówiłem o di techu tylko gaźnikowcu :) :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 20:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
Przemon999 pisze:
Nie mówiłem o di techu tylko gaźnikowcu :) :lol:

to po co sie wypowiadasz ? Twoja odpowiedz jest zbędna "hazarx" chce sie dowiedzec o przeróbce na wtrysk a nie gaźnik apropo przeróbki to jak napisał "stem" lepiej kupić cały silnik ktory znajdziesz napewno w rozsądnej cenie a co do instalacji to też bym polecił wymienić od sr di-tech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy