Dzisiaj jest 31 sty 2025, 0:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 9:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
do tej pory się z takim nie spotkałem, po wewnętrznej to się tylko bije przy wybijaniu starych


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 7:11 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
seb94, Niekiedy sytuacja wymaga nabicia łożyska na wałek. Wtedy też bijesz po zewnętrznej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 9:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie spotkałem się jeszcze żebym zamiast wciskać w gniazdo trzeba było nabijać na wałek

nawet jeśli to wtedy łożysko zaparłbym obiema bieżniami z obu stron np na imadle i pukał w wałek od góry

nie wyobrażam sobie jak chcesz w tą wąziutką bieżnie uderzać blisko wałka, ładnie musi być on po tym pokiereszowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 11:00 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
seb94, Widocznie mało łożysk wbijałeś. Nic nie jest pokiereszowane. bijesz przez tuleje dopasowaną. Takie rozwiązanie jest np. na wale z podajnika węgla do kotła na ekogroszek. Wiem bo pracowałem przy tym. I spotkałem się jeszcze parę razy z tym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2013, 18:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no dobra ale my mówimy o silnikach spalinowych, nie o podajniku przy piecu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2013, 21:06 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
seb94, No tak to tylko taki przykład. Jak pisałem to, to własnie miałem ten wałek przed oczami i tak mi sie napisało. Już mówiłem, że masz racje:d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 12:51 
*

Rejestracja: 12 wrz 2012, 13:43
Posty: 23
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Pojazd:
nie chce zakładać kolejnego posta a widzę że tutaj dyskusja już się raczej zakończyła więc chciałem sie jeszcze zapytać o 1 rzecz ^^ no więc założyłem ten set co napisałem w tym poście tylko i nie wkręca się dobrze na obroty regulacja gaźnika nic nie dała i dręczą mnie 2 rzeczy czyli dość stara świeca która została przełożona z 50cc na 80 i druga teka że na wydechu hebo replica gp jeździłem na 50cc i wszystko działało okej wydech podobno jest do poziomu racing/ewo więc myślałem że bedzie idealnie do mojego cylka ale adapter wydechu który dostałem do cylindra okazał się zbyt luźny i spaliny uciekały zaraz przy silniku więc postanowiłem połączyć te 2 adaptery ze sobą po prostu wkładając jeden w drugi więc spaliny wylatujące z cylindra przelatują przez rurę adaptera który jest o takiej średnicy jak przy 50cc i cz y to ma wpływ na moc i obroty silnika ? z góry dziękuję za odp :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy