Dzisiaj jest 03 lut 2025, 0:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2009, 20:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Witam, czy plyn chlodniczy w skuterach nalezy wymieniac? Czy plyn chlodniczy traci na jakosci z wiekiem? Stary plyn chlodniczy - slabsze chlodzenie - szybsze grzanie sie skutera - spadek osiagow :mrgreen: Mozna tak to rozumiec? Zwiazku z tym postanowilem zmienic ten plyn, wiec pytanie, jaki sie nada do skutera?

Petrygo
http://img.nokaut.pl/p/42/8f/428f017af1 ... 00x500.jpg

czy Shell Glycoshell SF
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0a45a0a3c7

:mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2009, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Shell




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2009, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
A stary plyn chlodniczy to rzeczywiscie slabsze osiagi? :) Bo zauwazylem, ze aerox lepiej jezdzi jak jest chlodniej na dworze, wydaje sie oczywiste, lecz i tak bardziej sie nagrzewa od innych skuterow kumpli ;) Stawiam na dzwon (przebarwiony) i plyn :twisted:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2009, 21:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Możliwe. Ja tam wszystkie płyny co rok zmieniam. Na wiosne.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 wrz 2009, 21:57 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2009, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2009, 17:09
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Polecam Preestone ;)

A co do tego że sqt lepiej chodzą gdy jest zimno to zasługa zimnego powietrza, które lepiej się spala... Dlatego założyłem CAI z AirBoxem, oraz odłączyłem grzanie gaźnika, dzięki czemu moto nie muli w upały :)




_________________

Obrazek

MH RX 125 - The power of dream by Honda ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2009, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Widze ze jestes hardocorem Markooo92, :twisted: Jak to zrobic :twisted: Co i jak :mrgreen: Nie wplynie to negatywanie na prace silnika ... ? :roll:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2009, 15:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2009, 17:09
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Odłączenie grzania gaźnika nie ma nic do pracy silnika, poza tym że dostajesz zimniejszą mieszankę... W moim AM6 wygląda to tak, że 2 wężyki które wychodzą z głowicy połączyłem w jeden i zrobiłem obwód zamknięty. To samo na gaźniku żeby syf nie wszedł czy coś... Do tego pozostawiłem rurę od seryjnego filtra powietrza, żeby nie montować stożka zaraz na gaźniku, bo łapał by gorące powietrze z silnika! Wystarczy AirBox (u mnie średnica 42mm :mrgreen: ) i dysza np. 120...

Wygląda to tak:

Obrazek




_________________

Obrazek

MH RX 125 - The power of dream by Honda ;)


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2009, 15:47 przez Markooo92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2009, 23:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Tlumacz mi a ja i tak nie zrozumiem :) nie znam az tak dobrze konstrukcji gaznika :) Ale dzieki za pomoc :)




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2009, 17:09
Posty: 20
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Konstrukcja gaźnika jest baaaardzo skomplikowana :lol:

Rozbierz wszystko, poczytaj tu i tam, i już będziesz wiedział o co kaman...




_________________

Obrazek

MH RX 125 - The power of dream by Honda ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy