Dzisiaj jest 08 lis 2024, 16:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2009, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A więc dwa miesiące temu zakupiłem pełen nadziei Kymco Super 8 4T. Ogromne przyśpieszenie itd. no to się cieszyłem. Lecz nie działał rozrusznik. Dałem go do naprawy do Salonu w którym został zakupiony i przy okazji na przegląd. Naprawa kosztowała mnie grube pieniądze gdyż okazało się że trzeba wymienić cały kopniak + rozrusznik + filtr powietrza + kasa za przegląd wyszło mnie to 860 zł. Po przeglądzie Pan powiedział że mam go sprzedać. No to się spytałem dlaczego. W odpowiedzi usłyszałem: 2000km i po wale. I skuter stoi teraz i zastanawiam się co z tym zrobić bo z naprawą skuter wyszedł mnie 3500 a teraz sprzedam go nie mówiąc o usterce za 3000 góra. i nie wiem czy opłaca się te 500 stracić czy lepiej go naprawić. Aha i Pan od którego go kupiłem nie powiedział że cylinder jaki wstawił to 90ccm powiedział że to 70ccm i odłączył rozrusznik. Jak myślicie naprawiać czy sprzedać? Może jeszcze coś od siebie dodacie bo nie wiem co mam zrobić.
Większość speców mówi mi żebym poszukał wału i mniejszego cylindra. Gdzie dorwać wał od s8? Bedzie od innego Kymco 4T pasował?
Rozrusznik nie kręci bo cylinder jest dla niego za duży, po przejechaniu około 15km daje rade ;d
Wał jest oryginalny. Ile może kosztować wzmocniony? I gdzie go kupić wmiare tanio bo w Plichcie (Salon Kymco i Skody w Gdyni) chcą za niego 500 - 600 zł.


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 17:33 przez KrysteQ, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 17:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Jeżeli już coś ruszyli w tłoku / wale albo w przekładni (chodzi mi o tą co są tryby itd itp) to już możesz sprzedać ;) . Kumpel miał z początku v/max 70km/h zaczęło mu koło z tyłu bić pojechał wymienili mu na gwarancji przekładnię i już nie było to samo .. kiepska przyśpiecha i kiepski v/max wqur się i sprzedał .. Teraz cieszy się z posiadania Japońskiej wersji yamahy DT 50 cm3 :) . I sam dzisiaj doszedłem do wniosku ,że też przesiadam się na coś z biegami .. ale do zimy dużo czasu ^^




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ja mam 15 lat to mój pierwszy skuterek i mam go 3 msc a jestem zadowolony z niego jak z zadnej innej rzeczy ktora posiadam jest w mojej szkole (30% uczniów ma sqterki) najszybszy i najładniejszy. Nie mam mu nic do zarzucenia. Ja jeżeli bd musiał to kase na naprawe mam nie wazne czy wal + cylinder czy nawet + tlok aby jezdzil jak myslisz co mam wymienic i jakie czesci bo znac sie troche znam ale nie na tuningu bardziej na naprawach. Niech jezeli juz to te czesci mi dadza jakis efekt a nie ze dalej bd 70km/h jezdzil na cylindrze 90 ccm.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Weź jeździj na razie jak nic się nie dzieje ... jak zaczniesz coś niepokojącego słyszeć to dopiero reaguj bo coś mi się wydaje ,że ten mechanik ci kitu nawciskał .. po za tym 70km/h to wystarczająca prędkość na twój wiek :) . Ja sam nie jeżdżę więcej niż 60-70 km/h i jakoś nie narzekam .. a trasę nad morze robię w 4 lekko :). Jeżeli chodzi o tą biegówkę to mam zamiar się przesiąść dla tego ,że mój kymkacz ma czasami pod większe górki problemy z targaniem dodatkowego bagażu + plecaczka a zawsze biegówką mogę zamieszać i idzie jak głupia :0.




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ja bym tak zrobił jak mówisz ale Ojciec woli zaufać mechanikowi i wymienić ten wał. Ja tu nie mam zbytnio nic do gadania, ale jak już bd go robił to wolę więcej rzeczy wymienić żeby nie było że po 2 msc. coś innego zacznie stukać, pukać czy coś. A Ty przypadkiem w Poznaniu nie mieszkasz? Tak z Twojego podpisu wynika ;D A z Poznania w 4h nad morze dojechać? Słabo... 325 km jadąc wszystkimi krajówkami ;D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:40 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 14:18
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
ja mam cylinder 50 i mi 7 dyszek leci...a jak chcesz cylek wymieniac to nie musisz szukac ,,cylinder do kymco super 8,, wystarczy ze do skutera 4T i wiekszosc napewno bedzie pasowac..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
chodzi o wal bardziej niz cylinder bo cylinder to wiem ze do 4T szukac ale nie wiem jaki wal wsadzic ;D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:46 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 14:18
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... d8cd3c8da6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Zostaw ten cylek a wsadź ten seryjny wał kymco .. One są dość wytrzymałe a wątpię ,że to jest 90cm3 .. znajomy też miał niby do postera wsadzonego 90 cm3 a później jak zatarł się przypadkowo i go rozebraliśmy i pomierzyliśmy to 70 cm3 wyszło (90 cm3 wymiarowo jest podobne do 70 cm3 wszystko jedynie zależy od skoku tłoka ) . Śmieszne nadal jest to ,że ten kingway poster jeździ na seryjnym wałku ^^

Znowu jeżeli chodzi o dojazd nad morze to mam 280 km do Kołobrzegu z Poznania i ja w czasie jazdy robię z 4 postoje bo mi akurat 1 bak wystarcza żeby dojechać a kumple muszą się tankować po 3-4 razy :lol: . Więc na samym tankowaniu tracę 30-40 min :) do tego dochodzą światła itd więc dla tego wychodzą te 4 h ale też zawrotną prędkością nie jadę . Kumpel ma 125cm3 italjet dragster to w 1:40h był w Kołobrzegu :)




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 18:53 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:51 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 14:18
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
dokladnie waly kymco sa b.mocne (mechanik mi tak mowil) i ze na nich mozna spokojnie na 70cm jezdzic xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
altair pisze:
dokladnie waly kymco sa b.mocne (mechanik mi tak mowil) i ze na nich mozna spokojnie na 70cm jezdzic xD


Proszę cię ... zastanów się zanim coś napiszesz ... a ten twój link to jest do wałka rozrządu a nie do wału ... Więc tu już mistrzu pada twoja wiedza bo wał czasami jest pieszczotliwie nazywany wałkiem rozrządu który znowu steruje popychaczami które w "lepszy" sposób otwierają zawory (opisałem tutaj działanie tuningowych wałków rozrządu ..)




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 18:56 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:55 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 14:18
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
to że wały są na tyle mocne aby spokojnie jećdzić z cylindrem 70 ccm

a i kolego napisales ze to twoj pierwszy skuter i ze ma super przyspieszenie...przejedz sie na pierwszym lepszym lekkim 2T to zobaczysz co to przyspieszenie :D


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 18:56 przez altair, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 18:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Każde lekkie 50cm3 2T będzie latać jak głupie tylko już przy pojemnościach rzędu 180 cm 2T nie ma szans z 4T w tej samej pojemności ;).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 19:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
jechaem bardzo wieloma skuterkami 2T i uwierz mi że co do przyspieszenia nie ma mowy nawet s9 wymięka. Szczerze to mówie.

A co do Cylindra to w salonie Plichty pytałem i mechanik nawet pamięta jak go wkładał do mojego sqterka i że to jest na 100% 90ccm. Ale mam fakturki od poprzedniego właściciela co było wymieniane to lookne.
A wał miałem oryginalny przecierz i mówią że może paść. No to wole wzmocniony. Cylinder jestem zmuszony wymienić bo musi mi palić z rozrusznika, na kopke w tych czasach to trochę wiocha.

To gdzie dorwać ten wał bedzie od innych 4T pasować? bo jest jeszcze jakies inne Kymco 4T bodajże vitality czy jakoś tak coś na "v" lub "w" nie pamietam dokladnie


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 19:13 przez KrysteQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 19:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Palenie na kopkę to wiocha ? hahaha mistrzu to jest właśnie respekt jak zaczynasz kopać skuta :) wtedy widać co ma pod maską^^ . Jeżeli już chcesz tak zmieniać wał to wiedz ,że nie ma wzmocnionego bo raczej 4T nie rozwinie więcej niż 12tyś obr a kymco produkuje wały do 12 tyś obr do każdego modelu :) . Weź wymień sobie tylko ten wał a cylek zostaw .

Teraz postaram się tobie wytłumaczyć na czym polega różnica między 70cm3 a 90 cm3 ..

te 2 pojemności różnią się tylko skokiem tłoka czyli drogą jaką musi pokonać tłok od głowicy do najniższego punktu w karterze :) czyli np 70 cm3 zaciągnie 20 ml tej mieszanki przy skoku np 40 mm a 90 cm zaciągnie 40 ml mieszank przy skoku tłoka 50 mm czyli 70 cm3 robi mniejszą drogę ale spala mieszankę z mniejszą siłą a 90 cm3 robi dłuższą drogę przez co mieszanka jest spalana już ze znaczniejszą siłą przez co skuter nabiera na mocy :)

Nie masz co szukać wału od vitalki bo to już są 2 różne silniki ( z tego co jest napisane w necie .. polegam na teori bo z praktyki tylko takie podstawowe serwisowe rzeczy robiłem w tych skutach a tak to bym musiał do naga je rozebrać :). ) i Raczej do kymco nie są produkowane wzmacniane wały bo kymco takie wsadza seryjnie ^^ . możesz przy okazji wsadzić nowe teflonowe łożyska SKF




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 19:16 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
to rozumiem z tymi cylindrami, ale glownie en wal mi chodzilo bo zmienic zmienie. ale teraz pytanie co do cylindra jeszcze jedno. Nie zmieniać a na kopke palić nie bd bo poprostu czesciej go zostawiam na bocznej na chwile przed sklepem czy cos a zeby s8 odpalic z kopa trzeba na glownej postawic. a poza tym nie chce uzywac kopka jak wiem ze mam rozrusznik. bo po co sie meczyc jak moge se wcisnac starter i jedzie. to raczej wymienic musze cylinder jak chce zeby krecil no nie?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 19:36 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 14:18
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
ze niby s9 wymieka przed s8?chlopie to ten twoj kymkacz ladnie musi przyspieszac bo mnie kolega symem red devil (2T) odstawia aby spaliny moge jego powachac...xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No powiem Ci że naprawde takiego przyspieszenia s9 nie ma i na krotkie dystanse nie da mi rady na dluze tak bo ja mam v-max 70-75 a s9 na standardzie po zdjeciu blokad i dotarciu 80-90 xd




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 19:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Zależy jak jest dotarty s9 ale faktycznie ten silnik jest dość mułowaty na starcie no chyba ,że wsadzi się tecnigasa next-r + rolki o około 1g może 1,5 g lżejsze i można szpanować na mieście ^^ (mam silnik od s9) . Jeżeli wymienisz cylek na 50cm3 (bo przy takiej pojemności rozrusznik dopiero zakręci) to zmniejszy się v/max skuter stanie się mułowaty i tym podobne duperele ;) . Ja bym raczej na razie tego nie ruszał i wolał go stawiać na centralce bo te 5 sek cię nie zbawi a zawsze masz mocny skut który ma czym się pochwalić :) .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 19:56 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Szczerze to myle o 70ccm i wtedy musi dac rade. A jezeli 50ccm to do tego leciutkie rolki i inne gowienka i bedzie te 80 vmax i w miare przyspieszenie, tak mi sie przynajmniej zdaje. Ludzie wsadzaja w s8 70ccm i rozrusznik daje rade to nie moze byc ze moj nie da.


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 20:03 przez KrysteQ, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy