Dzisiaj jest 13 lut 2025, 18:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 wrz 2009, 19:27 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Elos ile mam wlać olej na 5l paliwa do rs-ki ? (tak żeby mi nie staneła :twisted: )


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 13:35 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2009, 19:44 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Ja do simsona robie 1:50 :)


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2009, 19:44 przez OniLL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 13:42 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Nie zatrze się? :D


EDIT:
Elos, mam jeszcze pytanie, z lewej strony wisi mi na kabelkach (2) takie dziwne coś tzn jest tam taki przycisk i tyle co to moze być?, jak nacisnę tę przycisk to nic się nie dzieje, co to moze być? ;d a i jest jeszcze taki jakby uchwyt do kierownicy (takie zakręcone ;D ) a dodam ze pisze na nim "Leonelli BARNA-SPAIN ART.L410".

Edit2:
Podaje fotki tego czegoś w linku niżej ;p:
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 14:13 przez TeDeX, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 14:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Derbi mają zapłony Leonelli więc może to jest coś od zapłonu




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 14:39 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
TeDeX pisze:
Nie zatrze się?


Simson się nie zatarł...Zależy też jaki olej lejesz tam powinno pisać np. 1:30 . Ja do simsona leje sthila więc robie 1:50. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 14:59 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Mam jeszcze pytanko, bo poprzednik mieszał olej co idzie do 4t i taki mówił zeby najlepiej lać?, nic się nie stanie?, jest to Castrol, a apka to 2t ;p


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 14:59 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 15:44 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
On lał olej silnikowy do mieszanki?Ty chcesz go użyć w jakim celu, wlać do skrzyni czy do mieszanki? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 17:48 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Do mieszanki ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 19:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Zaraz zaraz... Dobrze rozumiem? Olej od 4T do 2T?? Chyba po coś są osobne od 4T i 2T, więc najlepiej lać dobry, markowy, drogi odpowiedni do twojego silnika. Logiczne




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 21:06 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Ok, teraz juz moj ojciec zajarzył bo się ze mną kłócił ze to niema różnicy między olejem 2t czy 4t :angry: . Mam jeszcze jedno pytanko bo jak wiecie teraz robie mieszanke ale chce zrobić ten dozownik problem tkwi w tym ze juz dwa razy się apka zatarła z powodu braku oleju czy to może być popka od oleju tzn zawiesza się albo coś?

EDIT: A jaki najlepiej lać olej ? i w proporcji 1:50 ? na pewno będzie okej?. :P


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2009, 21:08 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 21:21 
*

Rejestracja: 26 paź 2008, 2:03
Posty: 52
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Wywal w diabły ten dozownik. srach na tym jeździć. Nieważne czy masz dwu czy dwudziestoletnia maszynę




_________________

~~PEUGEOT FOX 50 CC~~
~Wydech giannelli~
~TnT stozek~
~50 kg wagi~
~Nowy nicasil+tłok+pierscionki 130km zrobione~

~~~~W planach~~~~~
*Wario Hebo NG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2009, 17:41 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
A będzie dobry oleju Castrol Actevo X - tra? 10w chyba ;d, bo taki bart kupił a pisze tam ze do skuterów i nie wiem ;d.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2009, 18:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Tylko olej do przygotowanie mieszanki! MIXER OIL ISO-L-ETC++, A.P.I. TC++, np firmy Motul albo Castrol, i TYLKO TAKI Dostępny na stacjach paliw i w sklepach motoryzacyjnych. Nie zawracaj sobie gitary mixolem czy luxem 10, bo to się do wuesek lało (w WSK rzeczywiście lało sie lux 10 do skrzyni i do mieszanki, ale była to inna technologia i konstrukcjnie motocykl był do tego przystosowany). Stosunek 50:1, ale jak silnik dostaje po tyłku, to można nawet i 30:1, to przeciez jego smarowanie. Pompka oleju też nie zawracaj sobie głowy, dobrze ktoś zrobił, ze ja odłączył, no chyba ze masz wyraźne upośledzenie czy tam zespół downa ze zapominasz o oleju przy tankowaniu, no to działaj. Ale przypuszczam ze mądry z ciebie facet, a braki w wiedzy szybko nadrobisz.

No i kup tu teraz człowieku motocykl używany. Starch się bać.


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2009, 1:13 przez MVP, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 17:49 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Okk, mam jeszcze pytanie bo dziś sobie trochę smigałem i nagle ją zdusiło potem cięszko chciała odpalić i coś trzeszczało w silniku i zauważyłem jak o chłodnice opiera się ta linka i dochodzi do czegoś takiego.. fotki niżej, co to jest ? i gdzie ta linka powinna iść?.

To coś: wychodzą z niego kabelki, a z drugiej strony ta linka co wisi..
Obrazek
Obrazek

A tu jest ta linka co idzie do tego urządzenia, wyżej:
Obrazek

Edit:
Mam jeszcze jedno pytanie, czy to jest normalne ze jak zapale silnik to cos trzeszczy a jak nacisne sprzęgło to juz normalka ale jak pusze to znow trzeszczy? xd, a i chciałbym dodać ze ta linka co idzie to tego urządzenika się chowa po zapaleniu silnika.

Edit2:
Jeszcze mi się przypomniało wczoraj zrobiłem mieszanke 100mln(nie pełne 100;P) na 5 litrów oleju i nadal kopci jak cholera a jak się przyłoży dłoń to cała w czarnym oleju..


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2009, 17:50 przez TeDeX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 11:41 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Okk wiem od czego ta linka ;d czyli od zaworu wydechowego, odkręciłem ten zawór i wygląda on tak :|, muszę chyba kupić nówke?.

Foto:
Obrazek


Kliknijj a otworzy się w pełnym rozmiarze ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 15:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Możesz używke w dobrym stanie.

Dwusuw musi kopcić, zwłaszcza jak ma trochę przebiegu. Ale jak po prostu pluje niespalona mieszanką to muszisz szukac przyczyny. Byc może za bogata mieszanka, byc może zła świeca, być moze stary cylinder... Po prostu szukaj. Stary motor zrobi z ciebie mechanika, nawet wbrew twojej woli. Zawsze tak jest.

pozdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 10:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ja bym wogole odłaczył zawor wydechowy. Nie jest potrzebny. Poprostu to daje tylko to ze motor kreci sie na wyzsze obroty ... wiec szkoda silnika .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 20:50 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
teac, czy ty wiesz o czym mówisz??
Jeśli odłączy zawór, to na niższych obrotach będzie go muliło, za to po przekroczeniu 7tys/obr poczuje mocne szarpnięcie i bedzie kręcił lepiej niż z zaworem.
Ktoś zapytam po co zawór, właśnie po to, żeby można jakoś jechać na niższych obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy