Dzisiaj jest 14 maja 2024, 20:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2012, 17:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Blaszki w zaworze membranowym mogą choćby minimalnie odstawać czy muszą przylegać idealnie? U mnie jest malutka szczelina i wygląda to tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Od jakiegoś czasu moto ma problemy z odpalaniem na ciepło. Na zimnym i całkiem gorącym silniku odpala dobrze, a jak postoi zgaszony pół godziny i więcej to trzeba się okopać albo trzymać długo ssanie. Ostatnio w ogóle stało się coś dziwnego. Strasznie przerywał, nie chciał się wkręcać i nie miał siły. Przywiozłem go do domu samochodem i od tamtej pory stoi nie palony. Myślałem, że to coś z cylkiem. Nie mam manometru więc przystawiłem mocno palca i przy kopaniu powietrze aż strzelało spod palca, więc chyba jest ok. Iskra bije jak z elektrowni. Gaźnik czyściłem dzień wcześniej więc go już nie sprawdzałem, za to zdjąłem membranę i zauważyłem, że są takie szczeliny. Czekam na odpowiedzi, czy tyle to norma, czy zawór już kwalifikuje się do wymiany. Moto ma 7k przebiegu i jest z 2007r.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Ostatnio zmieniony 31 lip 2012, 17:25 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Powinieneś wymienić, ale możesz obrócić płytki i będzie ok ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja bym nie obracal mimo wyszstko

ponoc odwracac sie nie powinno, przy pelnym wychyleniu moga strzelic a wtedy bedzie sieka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2012, 21:25 
*

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:51
Posty: 176
Pojazd:
Niema co przycinać kombinować lepiej kupić nową mębrame i mieć spokój na lata . I te twoje problemy są na 99% winą męmbramy . Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Wymiana samych płytek powinna wystarczyć? Bo nie wiem czy jest sens kupowania całego zaworu. Brać od tego typa:
:arrow: http://allegro.pl/plytki-membrany-polin ... 98559.html
Kupował już ktoś? To w końcu Polini czy sam je robi? Jeżeli brać to żółte?




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 11:51 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
mjanik10 pisze:
Niema co przycinać kombinować lepiej kupić nową mębrame i mieć spokój na lata . I te twoje problemy są na 99% winą męmbramy . Pozdrawiam :)

A w zyciu. Nie słuchaj kogoś kto mówi na membrany - męmbramy ..
Ja miałem w TZR (am6) tak że płytki odstawały o wiele bardziej niż autora tematu a mimo wszystko tylko dławił się na starcie i przy wyższych prędkościach. Ale palił (i pali) bdb:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 11:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Ktoś jeszcze pomoże?




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2013, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2013, 13:25
Posty: 19
Lokalizacja: Borek Wlkp.
Pojazd:
to obracać je czy nie bo mam taki sam problem i nie wiem co zrobić




_________________

Pal gume a nie dusze ! LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 8:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wg. mnie obracać można tylko plastikowe, metalowych broń boże, bo jak pękną to narobią burdelu ładnego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy