Dzisiaj jest 10 lut 2025, 22:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2013, 18:07 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
Witam, kupiłem skutera niestety poprzednim właścicielem była kobieta. I zaliczyła 2 szlify. Nie są one zbyt mocne. Więc kieruję do Was pytanie, czym mogę ich się pozbyć? Jest to oryginalny lakier i niechcę go malować. Bardziej myślałem nad jakimiś metodami typu polerka jakąś specjalną pastą, która maskuje takiego typu ślady. Lecz kompletnie niewiem co tu zastosować. Oraz jeżeli nie pomoże to jakieś naklejki? Co Wy byście mi doradzili. Niżej załączam foty plastików:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2013, 18:15 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Moim zdaniem tylko malowanie, lakier zdrapany do gołego,nic innego nie wymyślisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2013, 15:27 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
A czy tych drobniejszych śladów, na dolnych plastikach nie dało by się jakoś pozbyć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2013, 15:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Mnich345, Chyba zostaje ci tylko lakierowanie ,do plastiku masz te szlify ,więc nie takie malutkie




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2013, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Kur*** oj przepraszam obiecałem że nie będę więc inaczej... Kurde tak cięzko ruszyć dupę iść do garażu i pokombinować ? ewidentnie widac że lakier jest zerwany do gołego plastiku. uda Ci się ukryć te które nie prześwitują na czarno.

jak próbować ? papier p2000 na mokro i heja tylko jak ja Cie proszę uważaj żeby sie nie przedrzeć(rozszlifuj ponad uszkodzenia żeby mniej widoczne było przejście), możesz jechać p2500 na wode też będzie dobrze tylko dłużej sie umachasz, poleciłbym od p1500 a później do p3000 ale dam obie ręke uciąć że zerwiesz klar. Na rozszlifowany(zmatowioną część) uszkodzony bezbarwny nakładasz najlepiej pastę G3, ewentualnie TEMPO.

Co ci szkodzi spróbować (i tak czy siak tylko lakiernik zostaje)? wykombinuj się naklejki jak nie stać Cie na lakierowanie a wstydzisz sie jeździć takim szmelcem. Albo chcesz ukryć przed rodzicami szczyt własnej głupoty.

Co do lakiernika, nie wiem czy będzie mu sie chciało cieniować, a co ważniejsze czy zmieści się z cieniowaniem bo na zdjęciach gówno widać i nie wiem ile jest zapasu. Lakieruj go po całości odłóż coś około 700 zł może zrobisz już w miare fachowo. :-)




_________________

gg: 11602414


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2013, 21:14 przez pysk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2013, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 22:57
Posty: 202
Lokalizacja: Niechłonin
Pojazd: Aprilia rs
pysk, ogólnie masz rację, ale ostatnie zdania mnie rozwaliły :) 700 zł ? hehe za 700 zł to on lakierowanie to zrobi cudeńko. No chyba że "fachowo" masz na myśli u porządnego lakiernika. :)




_________________

Wejdź i zostaw coś po sobie :) -------> aprilia-rs-50-project-2013-2014-by-crash-t375433.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 6:50 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
mi za lakiery wyszło 100zł ( jeszcze gowniana pasta k2 tempo i szpachelki plastikowe do tego kupiłem i papierki 1500 2000 2500 ) i 100 wziął koleś po znajomości za malowanie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 7:38 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
pysk pisze:
Kur*** oj przepraszam obiecałem że nie będę więc inaczej... Kurde tak cięzko ruszyć dupę iść do garażu i pokombinować ? ewidentnie widac że lakier jest zerwany do gołego plastiku. uda Ci się ukryć te które nie prześwitują na czarno.

jak próbować ? papier p2000 na mokro i heja tylko jak ja Cie proszę uważaj żeby sie nie przedrzeć(rozszlifuj ponad uszkodzenia żeby mniej widoczne było przejście), możesz jechać p2500 na wode też będzie dobrze tylko dłużej sie umachasz, poleciłbym od p1500 a później do p3000 ale dam obie ręke uciąć że zerwiesz klar. Na rozszlifowany(zmatowioną część) uszkodzony bezbarwny nakładasz najlepiej pastę G3, ewentualnie TEMPO.

Co ci szkodzi spróbować (i tak czy siak tylko lakiernik zostaje)? wykombinuj się naklejki jak nie stać Cie na lakierowanie a wstydzisz sie jeździć takim szmelcem. Albo chcesz ukryć przed rodzicami szczyt własnej głupoty.

Co do lakiernika, nie wiem czy będzie mu sie chciało cieniować, a co ważniejsze czy zmieści się z cieniowaniem bo na zdjęciach gówno widać i nie wiem ile jest zapasu. Lakieruj go po całości odłóż coś około 700 zł może zrobisz już w miare fachowo. :-)


Na lakierowanie mnie stać, nie jestem fanem malowanych skuterów ( wolę oryginalny kolor). Wstydzisz się taki szmelcem jeździć? Kolego nie za ostro? Najpierw to powinieneś przeczytać mój pierwszy post, jest w nim bardzo wyraźnie napisane, że kupiłem skutera od dziewczyny, która zaliczyła 2 gleby. Lakiernik jak chce zarobić to będzie musiał polakierować. ;) Ale spróbuje tak jak opisałeś z papierem. Wcześniej nie próbowałem, bo myślałem, że jeszcze bardziej spie****.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 17:25 
*

Rejestracja: 14 kwie 2013, 23:43
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tylko i wyłacznie malowanie :)




_________________

Zapraszam do kontaktu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Mnich345 pisze:
pysk pisze:
Kur*** oj przepraszam obiecałem że nie będę więc inaczej... Kurde tak cięzko ruszyć dupę iść do garażu i pokombinować ? ewidentnie widac że lakier jest zerwany do gołego plastiku. uda Ci się ukryć te które nie prześwitują na czarno.

jak próbować ? papier p2000 na mokro i heja tylko jak ja Cie proszę uważaj żeby sie nie przedrzeć(rozszlifuj ponad uszkodzenia żeby mniej widoczne było przejście), możesz jechać p2500 na wode też będzie dobrze tylko dłużej sie umachasz, poleciłbym od p1500 a później do p3000 ale dam obie ręke uciąć że zerwiesz klar. Na rozszlifowany(zmatowioną część) uszkodzony bezbarwny nakładasz najlepiej pastę G3, ewentualnie TEMPO.

Co ci szkodzi spróbować (i tak czy siak tylko lakiernik zostaje)? wykombinuj się naklejki jak nie stać Cie na lakierowanie a wstydzisz sie jeździć takim szmelcem. Albo chcesz ukryć przed rodzicami szczyt własnej głupoty.

Co do lakiernika, nie wiem czy będzie mu sie chciało cieniować, a co ważniejsze czy zmieści się z cieniowaniem bo na zdjęciach gówno widać i nie wiem ile jest zapasu. Lakieruj go po całości odłóż coś około 700 zł może zrobisz już w miare fachowo. :-)


Na lakierowanie mnie stać, nie jestem fanem malowanych skuterów ( wolę oryginalny kolor). Wstydzisz się taki szmelcem jeździć? Kolego nie za ostro? Najpierw to powinieneś przeczytać mój pierwszy post, jest w nim bardzo wyraźnie napisane, że kupiłem skutera od dziewczyny, która zaliczyła 2 gleby. Lakiernik jak chce zarobić to będzie musiał polakierować. ;) Ale spróbuje tak jak opisałeś z papierem. Wcześniej nie próbowałem, bo myślałem, że jeszcze bardziej spie****.


Ostro ? kolega nie czytał chyba moich wypracowań w dziale ogłoszeń.
Mnich345 Jak chcesz jeździć w oryginalnych barwach daj do lakierowania i powiedz żeby jak najwięcej oryginału zostało, jak będzie MAJSTER to ładnie wycieniuje i nie będzie znać. A ZDZISIU ze stodoły w której jeszcze chlew ma, raczej nic nie zdziała tylko bardziej spier*** chyba że magik jest :evil: .



hector55 pisze:
Tylko i wyłacznie malowanie :)

Maluje się ściany, tu rozmawiamy o lakierowaniu.




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 18:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
Mnich345, po pierwsze umyj go i zobacz czy te ciemne plamy nie zejdą część z nich może być resztką tego po czym ślizgała się ta pani
jeśli część zejdzie przepoleruj sobie pastą tempo lub automaxem jest bardziej ścierny
tam gdzie są ubytki lakieru będziesz musiał przetrzeć papierkiem najlepiej wodnym i to drobną gradacjąaż znikną krawędzie odłupanego lakieru lub ślady rys nawet jeśli przykryjesz to naklejkami to nie będzie tego widać pod nimi
farbę powinieneś dobrać w jakiejkolwiek mieszalni wystarczy podejść z mniejszym panelem i na koniec pociągnij bezbarwnym




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
jobi pisze:
jeśli część zejdzie przepoleruj sobie pastą tempo lub automaxem


Boże widzisz i nie grzmisz, Do tego najlepsza będzie pasta g3, wtu jest potrzebna pasta wysokościerna! a na wykończenie można użyć tempo lub tego automaxa.

Cóż z tego że dobierze sobie lakier jak nie wycieniuje i nie zrobi przejść będzie widać że było robione. Bez dobrego pistoletu zrobi morę jak przeorane pole. Pewnie z 10000 zacieków przy tym ?

Kolega jobi specjalnie nie uwzględnił o dolewce uelastyczniacza, a PZP ? Taniej go wyjdzie oddać do lakiernika niż poprawiać po sobie 10 razy

niech kombinuje tymi papierami moze uda mu sie zmniejszyć i ukryć rysy które nie przeszły do bazy. A te które doszły do bazy albo do gołego plastiku zostaną - ale to przecież normalne :-)

Ciekawe czy się przetrze, czy może zrobi to z głową i będzie OK :d bukchmacherka u pyska przyjmuje zakłady :evil:




_________________

gg: 11602414


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2013, 19:10 przez pysk, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 14:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Jak zaczniesz trzeć papierami na mokro i innymi pastami jak Ci koledzy doradzają to tylko narobisz sobie plam i zmienisz nieznacznie odcień lakieru w miejscu które trzesz. Przerabiałem identyczne uszkodzenia w neosie i w ostatecznym rozrachunku i tak musiałem malować motor. Te drobniejsze ryski to można by spróbować potrzeć, ale obawiam się, że będzie się ta ingerencja rzucała w oczy. A to zdarte do czarnego plastiku to albo kilka razy podkładem przed malowaniem, albo szpachlą wykończeniową, wyrównać i dopiero malować. Są takie pisaki co je testował Adbuster, te z Mango, na wiele tych rys by pomogły ale są relatywnie drogie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Kolego jak zmienisz odcień używając papieru bezbarwnego ? HAHAHAHAHAHAHA :lol:

Dobre! Uśmiałem sie jak głupi :-)

Jak możesz zmienić odcień szlifując warstwę lakieru bezbarwnego? :lol:

Szlifujesz najpierw papierami na mokro ważne żeby skończyć p2500 albo p3000, po tym ostatnim papierze czyli 2500 lub 3000 widzisz zmatowiony obszar wtedy na to nakładasz pastę polerską i polerujesz do uzyskania świecącej powłoki i tyle. Nic Ci sie nie zmieni. Oczywiste jest że nie usunie tych czarnych rys nie usunie ale zawsze je wygładzi i moze uda mu sie zrobić tak żeby nie rzucało się aż tak w oczy




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 14:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
Patrząc na te foty, widać, że ktoś nie umiał latać, no ale mniejsza o to..

Z mojej perspektywy, widzę tutaj tylko i wyłącznie szpachlowanie oraz lakierowanie.

Nic innego domowym sposobem tutaj nie zdziałasz, chyba że obkleisz sobie cały skuter jakąś okleiną, lecz to jest troszkę bez sensu, no ale..

Oryginalny lakier, z tego co mi się wydaje, nigdy nie wyjdzie Ci tak nałożony jak fabrycznie, bo wiadomo z jakiego powodu.

Wg. mnie nie ma sensu polerować tego lecz wyszpachlować gdzieniegdzie jakieś dołeczki i pomalować.




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2013, 14:57 przez Pioneer298, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 15:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
Pioneer298, dobra dobra, on chce po kosztach bo gdyby zależało mu na efekcie już zaprowadził by skuter do lakiernika.

Nie wziąłeś pod uwagę faktu że może ktoś wymusił tej pani pierwszeństwo i skuter poszedł bokiem ? ślady są niewielkie można sądzić że na szczęście nic jej się nie stało. Może piasek ? trochę wody ? Nie dużo trzeba do wywrotki nawet dla takich pro jeźdźców jak wy :-)




_________________

gg: 11602414


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2013, 15:53 przez pysk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 18:40 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
spróbuj może stickera dopasować albo jakieś naklejki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 19:21 
*

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:02
Posty: 134
Pojazd:
W stickera nawet nie będą oklejał, gdyż to wygląda jak tzw "wiejski tuning". W wyższych wypowiedzi chyba nic lepszego jak lakierowanie mi nie pozostaje. Dzięki wszystko za odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy