Dzisiaj jest 21 lip 2025, 20:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 kwie 2013, 13:04 
*

Rejestracja: 15 kwie 2013, 13:09
Posty: 14
Pojazd:
Witam!
Jaki polecicie mi stożek do mojego sprzętu (ja mam na uwadze Polini High Flow). I jeszcze pytanie czy lepiej stożek czy zwykły filter powietrza. Dodam, że cały jest seria. No i jak już stożek to czy będzie konieczna wymiana dyszy głównej, bo mam 67? Mam także w planach zdjęcie tulei spod wario i jaką dać blokadę do wariatora 2T? Z góry dzięki :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 14:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Nie opłaca się ładować stożka do serii... Ale jeśli już chcesz to dyszę musiałbyś zmienić o 10, czyli jak masz 67 to ładujesz 77 :)




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 16:34 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
nie zakładaj stożka, strata pieniędzy, więcej będzie palił, głos będzie dziwny, w deszczu sobie długo nie pojeździsz, osiągów nie poprawi




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 16:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
filtr to nie tuning, nic nie da. zapomnij




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 22:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Następny tjuningowiec, który podnosi moc zmieniając filtr... no ludzie, ogarnijcie się! Filtr o większym przelocie nie podniesie osiągów tak, aby były odczuwalne przy seryjnym sprzęcie ....




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 6:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
weź olej nasącz oryginalny filtr gąbkowy i wyreguluj skuter usuń jedynie zwężkę z obudowy filtra jeśli jest
naucz się go poprawnie regulować i będziesz miał niezłe osiągi na oryginale
ja Coliberkiem kręciłem lepiej niż ci co kombinowali z filtrami powietrza dziurawili wydech aby miał lepszy przelot nawet chiński sprzęt może fajnie jeździć jeśli się o niego dba odpowiednio




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 7:16 
*

Rejestracja: 15 kwie 2013, 13:09
Posty: 14
Pojazd:
Okej, dzięki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy