Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: naprawa/tuning
Post: 17 kwie 2013, 18:31 
*

Rejestracja: 17 kwie 2013, 11:22
Posty: 4
Lokalizacja: kozienice
Pojazd:
Witam. Posiadam skutera marki zipp. chinczyk jak inne. padl mi cylek i jestem zmuszony wymienic go na inny. jest to najzwyklejszy 139QMB. cylek raz juz zmieniany byl w warsztacie. nie mam pojecia co oni tam wstawili ale dolozyli mi jeszcze chyba wal wzmocniony i glowice z cylkiem zminili o ile dobrze pamietam. w kazdym razie 600 zl mnie kosztowalo to. sam wymienilem jeszcze wariator i zalozylem naraku HS mam jeszcze rolki 5,8g do niego i sprezyne centralke czarna.

moje pytanie jest takie. kupowac chinski kit 90ccm (tak wiem ze to 80 badz 82) czy kupic jakis airsal 80ccm lub 90 ccm.

jaka moc moge osiagnac na airsalu 80 i 90? jaka dysze do tego? musze wymieniac cos jeszcze procz cylka z tlokiem i dysza? i czy gdzies moge kupic np uzywany airsal. ja chce skuta na wakacje i fajnie jakby dalo rade na gume poderwac. potem bedzie nalezal do siostry. Pozdrawiam :)

edit: jeszcze "sportowy" moduł zapłonowy mam w nim o ile ma to znaczenie jakies xD


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2013, 18:32 przez jarkacz, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 18:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2012, 14:07
Posty: 252
Pojazd:
Kup używkę a markowy albo nówkę i daj do portingu ;)




_________________

Derbi Senda R derbi-senda-r-airsal-70-t368502.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 19:18 
*

Rejestracja: 17 kwie 2013, 11:22
Posty: 4
Lokalizacja: kozienice
Pojazd:
tyle czy oplaca sie robic tajka operacje? nie zalezy mi na v-maxie tylko zebyto mialo kopa mocnego. lekko ten skuter tez nie bedzie traktowany zapewne xD plastiki wsystkie zdjete itp zeby nie polamac xD a z portingiem troche roboty. co do uzywki fajny pomysl ale nie moge nigdzie znalezc jakiejs markowej najlepiej 90cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 19:53 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Tutaj masz np kilka linków do cylindrów

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... f1034004cd

http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 4081.bhtml

http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 9664.bhtml

http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 2966.bhtml

http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 0712.bhtml

Jak patrząc na ceny nie wiem czy jest to sensowne pod jednym wzgledem ;) Lecz kupujac coś markowego pojeździsz dłużej.Mój kumpel mial 90ccm z allegro docieral 400km potem mu służył bardzo dobrze :P




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 20:05 
*

Rejestracja: 17 kwie 2013, 11:22
Posty: 4
Lokalizacja: kozienice
Pojazd:
no wlasnie wolalbym moze jakas uzywke bo taniej ;p tak maks do 250 zł może 300. I czy będę musiał coś jeszcze zmeiać czy to co mam jest wystarczające ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 23:17 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
to zależy od głowicy jak tez bd zmieniać bd musiał zwiększyć otwór tej plastikowej podkladki pod kolektorem ssącym i chociaż zmienić dysze bądź cały gażnik ;) a za 250 wolał bym już kupić coś nowego




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy