Dzisiaj jest 20 mar 2025, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2013, 18:08 
**

Rejestracja: 10 mar 2013, 19:11
Posty: 226
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Siema, pewnie już mnie znacie, otóż dalej mam problem z moją sr ditech przerobioną na gaźnik, otóż na wtrysku przestała palić no to kupiłem silnik nowy przerobiony na gaźnik wraz z ecu oraz dellorto 17.5 ssanie ręczne, oczywiście kupiłem też kranik podciśnieniowy, linke gazu. A więc tak, wszystko dobrze podłączone, tak mi się wydaje, lecz apka nie odpala :/ jest tak że paliwo dochodzi do gaźnika lecz gaźnik tak jakby nie podawał paliwa do cylindra gdyż świeca jest sucha, i gdy nawet podleję paliwo pod świecę to on tak jakby już chciał odpalać ale nie mógł, nie mam już sił co może być nie tak?? zamówiłem już nową membranę oraz uszczelkę pod głowice.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2013, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Zobacz czy komora korbowa jest szczelna i czy jest kompresja.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2013, 7:29 
**

Rejestracja: 10 mar 2013, 19:11
Posty: 226
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
jak sprawdzić czy komora korbowa jest szczelna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 12:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2013, 9:13
Posty: 203
Lokalizacja: Tokarnia
Pojazd:
popsikaj simeringi czyms np. plakiem i zobacz czy pzredostaje się powietrze, miałem podobny problem okazało sie ze simering, kompresje sprawdz, zobacz czy paliwo dostaje sie do gaznika, odłącz pzrewód paliwowy krec rozrusnzikiem i zobacz czy leci :D




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339673




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 18:44 
**

Rejestracja: 10 mar 2013, 19:11
Posty: 226
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
staszek1552, paliwo do gaźnika idzie ale z gaźnika na świece nie :/




_________________

Zobacz SR'kę :D http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=348436
KUPIĘ WARIATOR MALOSSI MULTIVAR DO MORINI!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 11:51 
*

Rejestracja: 03 cze 2012, 9:44
Posty: 80
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Sprawdż kompresje bo bez niej ani rusz :wink:




_________________

https://www.facebook.com/skutertuning12 ... ion=stream Lajkować !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 20:40 
**

Rejestracja: 10 mar 2013, 19:11
Posty: 226
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
No więc tak, kolega miał manometr do diesla ale spasowaliśmy jakoś, nałożyliśmy wężyk do końcówki z manometru i wepchaliśmy na chama do głowicy, i jakoś niby było ok, i kompresja wyszła 5-6 bara. nie wiem czy dobrze została zmierzona ale chyba tak




_________________

Zobacz SR'kę :D http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=348436
KUPIĘ WARIATOR MALOSSI MULTIVAR DO MORINI!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 6:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Za mało, dziwisz sie że nie pali. :)




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 20:20 
**

Rejestracja: 10 mar 2013, 19:11
Posty: 226
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Ok ściągnałem dziś głowice i cylinder, odkręcam głowice a tu normalnie tyle wody że szok!. Skąd tyle się tam wzięło???. I tłok ma lekkie ryski i jedną taką że paznokciem normalnie wyczuwam, czy możliwe że zatarty??




_________________

Zobacz SR'kę :D http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=348436
KUPIĘ WARIATOR MALOSSI MULTIVAR DO MORINI!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 8:52 
*

Rejestracja: 19 lip 2012, 15:43
Posty: 41
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Możliwe , że przytarty. Wrzuć zdjęcia cylindra od środka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 9:34 
*

Rejestracja: 18 mar 2012, 22:21
Posty: 36
Pojazd:
A uszczelkę masz dobrą? Sprawdź weżę, górny musi iśc do cylka, dolny w chłodnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 14:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak masz wodę w cylku to nigdy nie odpali. przy 6bar zapali spokojnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 15:36 
**

Rejestracja: 10 mar 2013, 19:11
Posty: 226
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
a jaką uszczelke dać?? nie mogę znaleść nigdzie, to jest głowica od gaźnikowca, aha i tam przy otworze na świece w głowicy są uszczerbki takie, może to być przez to?? takie do okoła tego wejścia na świece.




_________________

Zobacz SR'kę :D http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=348436
KUPIĘ WARIATOR MALOSSI MULTIVAR DO MORINI!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy