Dzisiaj jest 18 lis 2024, 15:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2013, 8:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 7:45
Posty: 120
Lokalizacja: Rumia
Pojazd: Aerox <3
Witam mam pytanie czy w/w silnik opłaca się tuningować? Wiem że ciecz jest mocna, ale jak z tym powietrzakiem? Nie będzie się grzał itp.?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 8:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 14:11
Posty: 181
Lokalizacja: Zamość, Lubelskie
Pojazd: Malaguti F12
Ja mam F12 w AC i dopóki jedzie dopóty się nie grzeje :D gorzej jak się zatrzymam :D




_________________

Sprzedam Malaguti F12 2003r AC <- Full RACING
http://forum.mieloch.pl/malaguti-f12-ac-2003r-lubelskie-full-racing-t366762.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 8:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 7:45
Posty: 120
Lokalizacja: Rumia
Pojazd: Aerox <3
No właśnie, a co się dzieje jak się zatrzymasz po dłuższej jeździe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 9:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 21:42
Posty: 247
Lokalizacja: Węgrów
Pojazd:
mam AC i 70ccm Atheny , gaźnik 12mm i sie nie grzeje , opłaca się jak najbardziej , i AC są dobre do stuntu




_________________

:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 10:32 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
będzie dobry do tuningu tylko pamiętaj że gaźnik musisz wsadzić większy :P zależy jeszcze o jakim tuningu mówimy




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 10:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 14:11
Posty: 181
Lokalizacja: Zamość, Lubelskie
Pojazd: Malaguti F12
Ogólnie to nic sie nie dzieje :D tylko że gorący w ciul jest :D ale tako AC lepszy od LC jeżeli mówmy o stuncie :)




_________________

Sprzedam Malaguti F12 2003r AC <- Full RACING
http://forum.mieloch.pl/malaguti-f12-ac-2003r-lubelskie-full-racing-t366762.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 11:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Śmiało wrzucaj , zagrzać Ci się jedynie może jak stoisz w miejscu np. w mieście czy coś , palisz kapcia , a tak to się nie zagrzeje .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 11:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 7:45
Posty: 120
Lokalizacja: Rumia
Pojazd: Aerox <3
Tuning mam na myśli jakiś wydeszek, napęd, gaźnik, ew. wał cylinder na 70. I jeszcze pytanie w jaki sposób poprawić chłodzenie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 12:09 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
załóż chwytak i daj większy gaźnik niż powinien być np do malossi sport 70 gaźnik 19mm jest idealny to daj 21mm




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 13:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Crisse, z tym, że LC jest mocniejszy to mit :) Tuningować się jak najbardziej opłaca, do tego nie masz takich problemów jakie są w LC, czyli np. sprawdzanie stanu ilości cieczy, ewentualne wycieki, rozszczelnienia itp...




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2013, 13:52 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 7:45
Posty: 120
Lokalizacja: Rumia
Pojazd: Aerox <3
No i widziałem że części są tańsze, dobra dzięki wielkie chłopaki za pomoc!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Eee tam wycieki w LC, jak się wszytko dobrze złoży to można chulać lata i wszytko jest ok:) Przeróbka na LC (zależy jakiego motoru ) niesie ze sobą wiele problemów. Z moich obserwacji wynika, że seryjny cylinder LC jest mocniejszy od AC, może dlatego, że napędza pompe jeszcze? Ale może to efekt placebo, w sumie jak taka pompeczka jak w skuterku obciąża silnik- w znikomym stopniu:) Możesz chwytak powietrza założyć, ponoć coś daję, ale nigdy nie miałem to się nie wypowiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 22:27 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
Miałem chwytak, gaźnik 19, i przegrzałem, ale jak się dba tak się ma, jak będziesz jezdził z głową, to i Racinga można składać na AC ;)




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy