Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 11:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2012, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2011, 12:00
Posty: 86
Pojazd:
Sam nie wiem bo poruszałem taki temat,czekaj na wypowiedzi innych uzytkowników. :cool:
a czemu tam nie pisze że podejdzie do tgb? :C




_________________

Nie jeżdżę szybciej niż potrafię myśleć.


Ostatnio zmieniony 03 sie 2012, 15:40 przez tezebe, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Nowa zabawka :)

Obrazek




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Skuter zgasł mi podczas jazdy, warunki do jazdy były idealne więc wątpię żeby coś wpadło do cylindra. Po rozebraniu okazało się że cylider całkiem ładny ale przytarty mocno tłok i zniszczone pierścienie. Kompresja 2,5 bara. A że skuterem akurat byłem daleko na wyjeździe więc zabrałem do domu sam napęd :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Plan jest taki żeby zrobić szlif oryginalnego cylindra z 41mm do 44mm i tym samym zwiększenie pojemności do 65ccm. Co o tym myślicie?




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 7:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2011, 14:42
Posty: 333
Lokalizacja: Śmigiel
Pojazd:
No dawak szlif
i pokaz jak to idzie na lv zx ;)




_________________

Zapraszam do mojego KB
Zapraszam Kymco zx/kb




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 8:04 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Ładny swapik :p Jaka dysza siedzi w twoim gaźniku?




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 8:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 23:01
Posty: 67
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Pojazd:
PROZAC, widzę też sie bawisz w skuter :) Jak bys coś chciał się dowiedzieć lub poprostu polepszyć wmiare osiagi , to pisz smiało do mnie mogę cię pokierować :< . Kojarzę cię z syndykatu :D




_________________

Malowanie proszkowe, piaskowanie , spawanie aluminium :
malowanie-proszkowe-na-100-t374647.html GG:15629454




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 8:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
rób szlifa na dobrym tłoku i polatasz a polatasz :)
powodzenia i wbijaj do mnie :wink:




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 8:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
owner1 pisze:
Jaka dysza siedzi w twoim gaźniku?


Dysza jest 72 o ile pamiętam. Będzie dobra pod 65ccm?

PoliniSpeed, też kojarzę z Syndysia ;) Dzięki, rady się przydadzą bo jestem jeszcze początkujący w tym temacie. Jak możesz to odwiedzaj mój temat, wszystkie problemy i zagwostki będę tutaj regularnie opisywał.

Dzięki za komentarze ;)

Rada nr 1. Jaki tłok kupić? Meteor/Malossi/inny? Wiercić na 65ccm (44mm średnicy) czy na 70ccm (47mm)?




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D


Ostatnio zmieniony 27 sie 2012, 8:56 przez PROZAC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 21:05 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
A mi dziś w seryjnej 50ccm po porcie wał urwało :> Mam film 5km przed jak wał wyglądał, boskie luzy :P Z tego co ja wiem, nie można 50ccm na 70 przetegowac.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2012, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Zakupiony zestaw tłoka Meteor 43mm :D

Obrazek

Obrazek

Oryginalny cylinder TGB rozszlifowałem z 41,15mm do średnicy 43,15mm i tym samym zwiększyłem pojemność do 60ccm.

Obrazek

Obrazek

Skuter złożony już. Świeca NGK-R okazała się chybionym zakupem, wytrzymała zaledwie tydzień. Teraz trafiła nowa ISKRA. Skuter ma bdb kompresję, odpala na dotyk lub przy słabym kopnięciu. Na pierwszy odpał poszła mieszanka 1:25 i tak zrobiłem pierwsze kilkadziesiąt metrów. Kopcił mocno więc domieszałem benzyny uzyskując 1:32 i tak zrobiłem 24km do tej pory. Zawsze odpalony zostawiam na dwie minuty i jeżdżę póki co delikatnie. Po kilkunastu minutach gaszę żeby go schłodzić profilaktycznie chociaż nie grzeje się zanadto. Przez pierwsze kilometry nie przekraczałem 20km/h. Po zrobieniu ok 20km kilka razy dokręciłem go na chwile do 45-50km/h. Z nowym tłokiem i nową pojemnością skuter dużo żwawiej reaguje na manetkę i dużo mocniej szarpie z samego dołu. Powyżej 25km/h zaczyna naprawdę szybko przyśpieszać do czego zapewne przyczynia się sportowy wydech. Ostateczne regulacje będą dopiero po całkowitym dotarciu i przejściu na mieszankę 1:50. Ile kilometrów radzicie zrobić z delikatną jazdą i na mieszance 1:32?

Rozważam też zmianę gaźnika/filtra/dyszy. Obecnie jest gaźnik Miruni, dysza 76 i stożek w obudowie obłożony dodatkowo gąbką. Co doradzicie jeszcze?




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 10:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Jaki gaźnik i filtr powietrza doradzicie? Na tym stożku ciężko go zestroić chociaż jeździ już całkiem przyjemnie :D

Zrobione już 205km będę docierał do 300km i przechodzę na 1:50 i sprawdzę do ilu się rozpędzi na maxa.




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 12:10 
*

Rejestracja: 16 mar 2010, 14:26
Posty: 21
Pojazd:
Szczerze to nie opyla sie robic silników tgb jakos super bo to bezsens, wystarczy sportowy wydech i dobra regulacja, przyspieszenie jest bo są zablokowane przełozenia, a jak je odblokujesz nie bedzie juz takiego przyspieszenia bedzie troche gorsze ale za to V-max sie poprawi lecz też nie będzie to wariacja. Co do modułu to musisz odblokować modul w tym swoim EOSie a jak chcesz sprawdzic czy jest zablokowany to najlepiej będzie jak juz dotrzesz cylinder podniesiesz jakos go z tyłu lub postawisz na nóżce centralnej i dasz w pizde będziesz słyszał takie przerywanie.




_________________

SPRZEDAM:
SILNIK MORINI AC..TGB ITP
SERYJNY WYDECH CHINSKIE 2T I INNE CZESCI CHINSKIE 2T GG:3689115 TEL:511-041-683
Nokia: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=225284




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 9:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
19piotrek95 pisze:
Szczerze to nie opyla sie robic silników tgb jakos super bo to bezsens


Rozwiń myśl...

19piotrek95 pisze:
przyspieszenie jest bo są zablokowane przełozenia


Nie zablokowane tylko założone są zębatki redukcyjne o większym przełożeniu. To coś jak dyfer w beemce. Zmieniasz przełożenie i latasz szybciej albo upalasz na trójce :D

19piotrek95 pisze:
Co do modułu to musisz odblokować modul w tym swoim EOSie a jak chcesz sprawdzic czy jest zablokowany to najlepiej będzie jak juz dotrzesz cylinder podniesiesz jakos go z tyłu lub postawisz na nóżce centralnej i dasz w pizde będziesz słyszał takie przerywanie.


Moduł myślę że jest bez blokady ale ogarnę niedługo. Moduł jest z TGB oczywiście. Gdzieś znalazłem że ponoć wystarczy jeden przewód przeciąć żeby rozblokować...

Kilka fotek po złożeniu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowy kask LS2 Wolf

Obrazek
Obrazek

Jeszcze zostało do poprawienia elektryki po poprzednim właścicielu bo druciarstwa jest mnogo. Przewody były łączone na skrętkę (nawet od startera) i niedbale owinięte słabą izolacją. Obecnie dałem sporo nowych, grubych przewodów polutowanych jak należy, łączenia na izolowanych wtyczkach i wiązki w oplocie z izolacji parcianej.

Dzisiaj podłubię z dolotem bo wkurza mnie regulacja na tym stożku... :roll:




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D


Ostatnio zmieniony 05 paź 2012, 9:18 przez PROZAC, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 14:50 
*

Rejestracja: 16 mar 2010, 14:26
Posty: 21
Pojazd:
PROZAC pisze:
Nie zablokowane tylko założone są zębatki redukcyjne o większym przełożeniu. To coś jak dyfer w beemce. Zmieniasz przełożenie i latasz szybciej albo upalasz na trójce :D


Na jedno wychodzi :D Jak masz 15 obrotów dzwonu sprzęgła na jeden obrót koła to sa na bank zablokowane czyli tak jakby "zębatki redukcyjne o wiekszym przełożeniu..." czyli przyspieszasz fajnie a v-max słaby to samo jest w scigaczach pod stunt pizza z tyłu i na kole śmigasz aż miło np w 600ccm zrobisz pizze to zamiast jechać przykładowo 250km/h to z pizzą pojedziesz ze 180 może przy wiatrach 200 a załozysz do silnika tgb zestaw przełozeń "odblokowanych" to układa zębów się zmieni bo te przełozenia są na odblokowanie v-maxu :)

Co do nie opłacalnego tuningu silników "morini" to sie nie opłaca bo zrobisz jedno padnie drugie wiem po sobie :)




_________________

SPRZEDAM:
SILNIK MORINI AC..TGB ITP
SERYJNY WYDECH CHINSKIE 2T I INNE CZESCI CHINSKIE 2T GG:3689115 TEL:511-041-683
Nokia: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=225284




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2012, 13:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2012, 17:46
Posty: 194
Pojazd:
no ładny skuter miałme kiedys fonero taki sam tylko ze kingway

powiem ci szczerze nie ładuj w ten sinik kasy kup minarelli bo morini duzo włozysz a v max tak i tak mały bedzie wiem bo mam tgb

wpadnij obejrzyc neosa




_________________

Zapraszam do


mojej yamahy neos --->>>>>>
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=299989
Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 paź 2012, 13:23 przez hubert1705, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 11:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 9:04
Posty: 177
Lokalizacja: czempiń
Pojazd:
fajny skut :D działasz coś :?:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2061660#2061660
LooKNij do Hłantuma :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 15:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Zacząłem sezon :) Nie mogłem odpalić skutera po zimie więc sie wkurzyłem i wywaliłem stożek. Wleciała oryginalna puszka filtra powietrza od TGB i zagadał od razu. Wyczyściłem gaźnik i jest ok. Puszka na razie pożyczona, jedzie do mnie już nowa razem z rurami.

W międzyczasie bawiłem się trochę w polerkę gaźnika, wymieniłem sprężynę centralną na sporo twardszą i zmieniłem rolki na lżejsze pod Leo ZX'a.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeździ się całkiem fajnie ale świeca jest z rudym nalotem czyli za mało paliwa więc trzeba jeszcze poregulować. Wkurza mnie już strasznie ten gaźnik mikuni bo ma wyrobioną okrutnie śrubę od regulacji dawki paliwa.

Planuję zmienić na dniach gaźnik i dać odblokowane, długie przełożenia bo skuter bardzo szybko wchodzi na obroty, kręci się wysoko ale v-max zaledwie 65km/h.

Powiedzcie czy warto kupić Dellorto 17,5mm? Jeśli tak to który? Proszę o linki. Ssanie auto czy ręczne?

W skrócie co u mnie siedzi żebyście nie wertowali:
- tłok meteor na żeliwnym cylindrze ori TGB rozwiercony po szlifie do 43mm poj 60ccm
- wydech LeoVince ZX
- Rolki 5g
- gaźnik mikuni
- zablokowane przełożenia
- wariator seria brak blokady
- sprzęgło ze sprężynkami seria
- centralna zielona twardsza i dłuższa od ori nie wiem ile proc, firma krzak bo tylko jeden rodzaj pasujący do mnie mieli u mnie na sklepie :)

Z zewnątrz też conieco się zmieniło. Jak przyjdzie puszka filtra to umyje szalonego Lopeza i zrobię trochę zdjęć :)




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 23:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Planuje zrobić z cylkiem to samo co ty, czyli rozwiert na 43mm :) Dało to coś mocy czy raczej niezauważalnie? Opłaca się to robić czy lepiej 70cc kupić? Bo wiadomo, po szlifie cylinder jak nówka i troche przeleci :)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 10:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 1:13
Posty: 40
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Przemek051195, wiesz co ja jednocześnie po szlifie założyłem też od razu LeoVinca ZX więc w połączeniu szlif do 60ccm na 43,15mm i dobry wydech na prawdę dużo dały. Z dołu mocno startuje ze zrywem na trawie czy szutrze i górą też dobrze jedzie. Tyle że mam jeszcze krótkie "zablokowane" przełożenia.

Powie mi ktoś czy warto dawać ten gaźnik 17,5mm dellorto czy dać sobie spokój bo niewiele to zmieni??

KUPIĘ PRZEŁOŻENIA ODBLOKOWANE DO TGB !!!!




_________________

Mój squt - ZAJRZYJ - nowe fotki :D


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2013, 10:19 przez PROZAC, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 13:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2012, 14:21
Posty: 1468
Pojazd: Simpli / Rs50
nono ładnie dzialasz wbij do mnie :D




_________________

Zipp Simpli LC & Longja Custom SR :D Garage By Wojtek369
KLIK : http://forum.mieloch.pl/post2383958.html#p2383958




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy