Dzisiaj jest 18 lis 2024, 15:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2013, 12:09 
*

Rejestracja: 15 paź 2012, 15:51
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Aprilia SR 50 '97
Witam wszystkich serdzecznie !

W ciągu ostatnich dni wydarzyło się dużo dobrego - jak i złego . Mianowicie moja apka sr '97r lc wróciła po poł roku od "mechanika"- polecony gość podobno znał sie na rzeczy.. Zainwestoałem w remont mojej maszynki ponad 1500 zł , ale gosć nie brał za to kasy , bo to znajomy, okazało sie to duuuużym błędem. Skuter przyjechał super byłem zajarany chodził ładnie lecz już na początku zauważyłem jeden problem - szybko się grzał. do tego stopnia że pompa wody chłodnica, karter i węże był bardzo ciepłe. Powiedziałe mu że tak wcześniej nie było , a on na to ze to normalna temperatura silnika..

Wiedziałem ze długo się nie nacieszę .. już podczas pierwszej przejażdżki skuter zaczął tracić siły i musiał odpoczywać (przy jeździe 60 km/h) wiedziałem że jest coś nie tak , wieczorem jak było chłodniej mój ojciec wyjechał nim na trochę , co się okazało wracał z ogromnym chałasem takim cykaniem w okolicach wału i dymieniem ... gotujący się płyn chłodniczy. do tego cały czas mu gasł po drodze.. na miejscu jak dojechał nie mogłem go zgasić , nie reagował na kluczyk, dopiero jak położyłem na boku, za jakiś czas sam zgasł. Jak się okazało nastepnego dnia zorientowałem się ze mechanik który się na tym zna podłączył odwrotnie węże w układzie chłodzenia (od cylindra na dół, a od chłodnicy na górę. 2 nie pomyślał żeby dolać do układu płynu chłodniczego ... W efekcie wygotowała się uszczelka głowicy pękł wąż od cieczy , lecz nie jestem w stanie zdiagnozować co jeszcze sie tam stało. Dopiero zaczynam swoja przygodę ze skuterkami dlatego nie znam się jeszcze na mechanice.

Tu pojawia się moje pytanie i proźba zarazem , raz to co mogło by się stać i jakie są tego ewentualne koszty , a dwa szukam kogoś z okolic warszawy (sam jestem z Wawy okolice śródmieścia) kto pomugł by mi to rozkręcić powiedzieć co jest do naprawy a potem pomóc mi to wszystko złożyć. Oczywiście nie za darmo , nie jestem bogatym dzieciakiem bo sam na ten remont tyrałem w weekendy ale jestem w stanie zapłacić za pomoc. Szukam kogoś kto naprawdę sie na tym zna i żebym nie musiał kolejny raz ładować kasy w błoto ...


Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi :)




_________________

Budzę moją perełkę do życia - Apri(L)ia <333


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 16:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
efektem przegrzania może być : uszkodzony cylinder w najlepszym wypadku wymiana samych pierścieni napewno uszczelka pod głowica. naprawa powinna być prosta i nie powinna wynieść wiecej niż 400 zł(jeśli bezie trzeba wymienic cały cylinder, jeśli same pierścienie kosta dużo mniejsze)




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 17:33 
*

Rejestracja: 15 paź 2012, 15:51
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Aprilia SR 50 '97
ech... oby to była ta lżejsza wersja ... sam nie potrafie tego zrobić dlatego szukam kogoś kto umiał by to wymienić.




_________________

Budzę moją perełkę do życia - Apri(L)ia <333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 20:26 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
A czy skuter stracił moc po przegrzaniu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2013, 7:45
Posty: 120
Lokalizacja: Rumia
Pojazd: Aerox <3
Co do dymu to mój kolega miał tą samą sr i dym był spowodowany pękniętą uszczelką pod głowicą, płyn dostał się tam gdzie nie powinien. Pewnie celek też jest zjarany, ale nie powinno to dużo kosztować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 23:41 
*

Rejestracja: 15 paź 2012, 15:51
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Aprilia SR 50 '97
Przemon999, skuter w ogóle potem nie chciał odpalić ...
Crisse, nie celek ? nie znam tego pojęcia. termostat się spalił to wiem napewno , dołem na styku głowicy z cylindrem wypływa po kropelce płyn chłodniczy




_________________

Budzę moją perełkę do życia - Apri(L)ia <333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: pomoc
Post: 22 kwie 2013, 19:00 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 19:16
Posty: 29
Pojazd:
jak chcesz pogadac naprawie to pisz na gg: 1106180 mieszkam kolo wawy moge Ci to zrobic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy