Dzisiaj jest 30 lis 2024, 10:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2013, 12:59 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Witam mam problem z moim obrotomierzem. Zaczne aprilia jest z roku 08r licznik elektroniczny. Wszystko chodzilo idealnie az do pory. Byla zima. I wyjmowalem akumulator. Pozniej go wlozylem i wskazowka cos zaczela wariowac... Wgl nie zatrzymuje sie w odpodniem polu. Np raz zaczyna od 2k obr idzie poza licznik i zatrzymuje sie w 8k. Raz zaczyna od 0 dochodzi do 14k i dochodzi do 4k i zatrzymuje sie.bezpieczniki ok. Akumuluator kupilem dla pewnosci nowy. Co najdziwniejsze czasami podczas jazdy naprawia sie obrotomierz i czasami chodzi dobrze az do zgaszenia. A pozniej znow efekty co napoczatku. Obrotomierz czasami wariuje czasami nie. Akumulator ok i obrotomierz. Pomocy!




_________________

PAPIER TOALETOWY


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 17:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
sprawdź połączenie kostki przy liczniku - może po zimie coś zaśniedziało i czasem nie styka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 19:49 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Ja tak miałem, że wariował obrotomierz i gasły światła, a winą całego zamieszania był kabelek od tylnych świateł. Stykał się z czymś metalowym i takie cuda się działy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 16:51 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
seb94, kostka OK, sprawdzałem

karol02, w tym sęk, że kiedyś było ok, a jest jakaś funkcja żeby zresetować obrotomierz?




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 20:11 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Iniector, No u mnie też było ok i pewnego dnia zaczęły się takie wariacje:D Nie wiedziałem co się dzieje. Wymieniłem regulator i nic. Wkurzyłem się oglądam całą instalację i patrzę a nad tłumikiem oberwany kabelek wisi.Wziąłem izolację, okleiłem i wszystko chodzi aż miło.Zobacz u siebie całą instalację.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy