Dzisiaj jest 25 lut 2025, 20:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 16:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Rafcio825, ale to nie jest s-line.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Borek96, Tak wiem, ale pamiętaj, że S-line to nie tylko wygląd zewnętrzny ale i zawieszenie i środek i można było indywidualnie wybierać sobie opcje. są jeszcze też wersje S-line plus więc idzie się w tym wszystkim pogubić :D




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 17:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Rafcio825, czy Ty wiesz kogo uczysz?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 17:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Rafcio825, ale w B5 nie było opcji, która nazywała się s-line. Były elementy sportowe (kierownica, fotele, fotele recaro), zawieszenia też sportowe 1BE. Po prostu w B5 nie było żadnych opcji o nazwie s-line. Widziałem cenniki B5 :wink: .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Borek96, No tak wiem ale w dzisiejszych czasach się to już nazywa S-line dlatego tak napisałem. :) a że to nie było S-line B5 to doskonale wiem ;) Aczkolwiek na alledrogo są B5 S-line :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 21:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Rafcio825 pisze:
Aczkolwiek na alledrogo są B5 S-line :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Na alledrogo to nawet A6 C4 s-line znajdziesz :lol: :lol: .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 23:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
AviX pisze:
muszą chodzić w trasie inaczej to skarbonki bez dna


A ile tyś km zrobiłeś takim silnikiem, żeby go tak oceniać? Takie pierd*lenie jest bez sensu, najpierw trzeba się przekonać , dopiero potem wypowiedać, a nie powtarzać to co ktoś od kogoś tam usłyszał.


Akurat uwierz mi że dieslami wyjeździłem się sporo więcej niż benzyniakami, zarówno tymi w ciężarówkach jak i w osobówkach, no ale co to dla ciebie chłopaku przecież ty wszystkie rozumy pozjadałeś, a nawet jeśli nie masz racji to i tak ją masz... Nie cierpię takich ludzi...
Nie mówię że twoje 1.9TDI jest szajsem więc tak na mnie nie najeżdżaj, bo akurat o dziwo te silniki dają radę, ale 2.0tdi tak bezawaryjne już nie są... Akurat z 1.9tdi osobiście do czynienia nie miałem, ale mam znajomych którzy jeżdżą no i w zasadzie nie narzekają, ale też szczęśliwi z kosztów eksploatacji nie są... Według mnie dobry diesel zaczyna się od 6 cylindrów i 300nm przynajmniej, wtedy to ma sens, jazda momentem zaczyna cieszyć, a te wszystkie małolitrażowe diesle tylko irytują ucho swoją pracą...
Hmm... Wyssane z palca powiadasz? A to ile tych wszystkich DCi, TDCi i innych stoi po warsztatach z awariami układu wtryskowego i nie chce jeździć, pomimo wielu tysięcy złotych włożonych w samochód to co może to też wyssane z palca? Chłopie, wpisz sobie w google "Injection fault" DCi i dowiesz się co znaczy nowy diesel...
No ale kogo ja bedę uczył, przeciez ty wiesz najlepiej :lol: No cóż, zobaczymy ile wydasz na naprawę swojego diesla jeżeli poleci ci turbo, później wtryski, później pompa a na koniec dwumasa.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, 0:07 przez AviX, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 7:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
AviX pisze:
poleci ci turbo, później wtryski, później pompa a na koniec dwumasa.


Tak się składa, że na pompowtryskach mam motor :lol:




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 9:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
Rafcio825 pisze:
, że na pompowtryskach mam motor

to akurat to nie jest zaleta, a nawet jeszcze gorsze


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, 9:12 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 12:35 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
JaJeCkO pisze:
to akurat to nie jest zaleta, a nawet jeszcze gorsze

True..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 13:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Darex, JaJeCkO, Wiem o tym doskonale, ale chciałem uświadomić profesora ;)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 13:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Ja osobiście wolałbym 1.9 na PD niż na VP, bardziej w moc można bić.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Borek96, Nawet gdybym chciał na VP kupić to b6 nie ma z takimi silnikami z tego co wiem.

Co do samej mocy to sam myślę coś urzeźbić w wakacje zależy ile będe miał kasy ale jeżeli sprzedam ścigawke to pobawię się z mapami, jak by się udało około 200 KM wycisnąć i coś momentu przyzwoicie to byłbym zadowolony ;)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 14:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
Darex, JaJeCkO, Wiem o tym doskonale, ale chciałem uświadomić profesora ;)


Napisałem że osobiście nie miałem 1.9tdi w swoim posiadaniu tak więc nie orientuję się dokładnie w oznaczeniach tych silników i w tym który jest na pompo-wtryskiwaczach a który na pompie, nie zmienia to jednak faktu że prowadziłem parę razy 1.9tdi nie przez 10min... I z moich obiektywnych odczuć wynika że szału ten silnik wcale nie robi, odpycha się dzięki momentowi fakt ale tylko do 100km/h dalej taki "mały" diesel to niestety niezły flak... Jedyną zaletą faktycznie jest spalanie ale trzeba zadać sobie pytanie czy jest to tak bardzo opłacalne jeżeli weźmiemy pod uwagę problematyczność z układem wtryskowym większości nowych diesli, dzisiejsze ceny paliw, stanu pojazdu (diesle z reguły mają więcej przebiegu od benzyniaków) oraz koszty serwisowania diesla (turbo, dwumas), koszty eksploatacji (oleje, filtry do ropniaka są znacznie droższe) oraz mało kulturalny klekot z pod maski (nie twierdzę że diesel nie brzmi ładnie bo akurat aksamitny "klekot" diesla R6 w BMW mi się podoba, no ale diesel w R4 no sorry :roll: )
A to że próbujesz podważyć moją wiedzę najeżdżając na mnie i używając dennych epitetów w tej kwestii "jaki ty masz silnik" świadczy tylko o twoim zarozumialstwie i prostactwie tak więc nie wiem jaki to ma sens bo szczerze mało mnie to obchodzi "jaki ty masz silnik" w swoim audi. Ty NIE UŻYŁEŚ ani jednego argumentu przemawiającego na korzyść diesla oprócz swojego "A ile tyś km zrobiłeś takim silnikiem, żeby go tak oceniać? Takie pierd*lenie jest bez sensu" No wyobraź sobie że kilkadziesiąt tyś dieslami wyjeździłem i kiedyś tez byłem zwolennikiem diesla, i w zasadzie dalej nim jestem pod warunkiem że jest to porządny "duży" diesel bo wtedy taki silnik ma swoją kulturę pracy i sens.
PS. Ja błędu nie popełniłem ponieważ były silniki na PD jak i na VP, jeżeli chcesz dalej dyskutować to zachęcam do KULTURALNEGO pisania i nie unoszenia się, no i przede wszystkim argumentuj swoje racje.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Rafcio825 pisze:
Borek96, Nawet gdybym chciał na VP kupić to b6 nie ma z takimi silnikami z tego co wiem.

Nie ma.
200KM samym programem nie wyciągniesz.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, 14:33 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 14:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Borek96, ile można programem wyciągnąć z 1.9 TDI ASZ ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 14:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Pompowtryski to też wtryski ;) Faktem jest, że autka z większym potencjałem tak jak Borek mówi, tam nawet na seryjnych wtryskach ALkach można 240ps kręcić a co dopiero na hybrydach, ale moim zdaniem PD ma (poza niespełnianiem norm eko co mnie mało obchodzi) jedną zasadniczą wadę konstrukcyjną. W normalnym dieslu głowica przenosi niewielkie obciązenia związane z pracą zaworów oraz duże obciązenia wynikające z suwu pracy. W pdku mamy dodatkowo pompki, pamiętajmy że to urządzenia wytwarzają duże ciśnienie więc i siły które wymuszają ich prace są spore. Mamy w niedużym odstępie czasu w głowicy dośc duży nacisk w dół podczas wzrostu ciśnienia generowanego za pomocą krzywki, następnie w odwrotnym kierunku naprężenia związane z suwem pracy. W wyniku narażenia na duże, zmienne obciążenia występują pęknięcia w głowicach (w 8v rzadko, w 16v (BKD) bardzo często, co wynika z osłabionej konstrukcji przez wprowadzenie dwóch dodatkowych zaworów) oraz zjawisko wycierania się wałków - tak jak mówiłem, duże siły to i duże tarcie (np. nowsze 1.9 tdi/105ps bxe etc). Dlatego ja jakoś zwolennikiem PDków nie jestem, to moja osobista teoria, ale potwierdzona tym co zaobserwowałem na własne oczy w wielu rozebranych PDkach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 14:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
mass143, chodzi Tobie o przeciętne przyrosty czy to co max można wyrzeźbić na seryjnych gratach ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 14:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
AviX pisze:
(nie twierdzę że diesel nie brzmi ładnie bo akurat aksamitny "klekot" diesla R6 w BMW mi się podoba, no ale diesel w R4 no sorry )

To ma dobrze brzmieć czy jeździć i mało palić?

AviX pisze:
I z moich obiektywnych odczuć wynika że szału ten silnik wcale nie robi, odpycha się dzięki momentowi fakt ale tylko do 100km/h dalej taki "mały" diesel to niestety niezły flak...

To chyba mniejszy silnik od 1.9TDI no chyba, że chodzi Tobie o VP to tak zgodzę się, ale na PD całkowicie się nie zgodze.

AviX pisze:
Jedyną zaletą faktycznie jest spalanie ale trzeba zadać sobie pytanie czy jest to tak bardzo opłacalne jeżeli weźmiemy pod uwagę problematyczność z układem wtryskowym większości nowych diesli, dzisiejsze ceny paliw, stanu pojazdu (diesle z reguły mają więcej przebiegu od benzyniaków) oraz koszty serwisowania diesla (turbo, dwumas), koszty eksploatacji (oleje, filtry do ropniaka są znacznie droższe)

Tak nowe diesle są problematyczne i według mnie są nieopłacalne, ale co do starszych to jak coś się zużyje/zepsuje i gdy wymieni się tą cześć na nową to ten motor przejedzie 2 swoje życie, no chyba, że coś innego padnie.

Sam posiadam diesla 1Z i nie odczuwam zbyt dużych kosztów eksploatacji, a z poważniejszych to wymieniłem sprzęgło, które nie jest drogie.

Rodzice już mają B5 na PD i tam już części są droższe fakt, ale jakoś ten silnik nie jest problematyczny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 14:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Mam na myśli przeciętny, bezpieczny dla serii program.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 577, 578, 579, 580, 581, 582, 583 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy