Dzisiaj jest 25 lut 2025, 20:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 14:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
mass143, Średnio ten silnik po programie pokazuje okolice 170ps i 380nm, taki bezpieczny program bez wielkiego dymu, ASZa w golfie z tego co pamiętam cooler mocno blokuje, można trochę wiecej uzyskać ale dym będzie jak z huty szedł a dla silniczka to też niezbyt dobrze ;) No i w serii spodziewaj się gifta.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
mass143, jak naprawdę zdrowy silnik to może dojść do 180KM/380NM.
mati590 pisze:
pamiętam cooler mocno blokuje, można trochę wiecej uzyskać ale dym będzie jak z huty szedł a dla silniczka to też niezbyt dobrze ;) No i w serii spodziewaj się gifta.

Potwierdzam, po samym programie latem będzie puchł :wink: .




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, 15:00 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
kEru! No zgadza się stare diesle nie są tak problematyczne jak te nowe i można uznać je za porządne silniki :wink:
Ale znowu czy jest sens jeździć takim klekotem? No nie wiem, chyba że ktoś lubi no to wtedy kto co woli :wink:
Generalnie w dzisiejszych czasach gdzie LPG jest dostępne praktycznie na każdej stacji, instalacje gazowe są na tyle dopracowane że człowiek nie zauważa nawet różnicy pomiędzy gazem a benzyną a cena gazu jest ponad połowę mniejsza od ceny benzyny nie ma sensu zawracać sobie głowy dieslem jeżeli nie ma takiej potrzeby... :roll: Jeżeli patrzymy na samochód pod względem zdroworozsądkowym oczywiście, bo wiadomo że każdy wymaga od samochodu czego innego :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
AviX, Wszystko też zależy od "przekonań", od sposobu użytkowania auta oraz od samego auta, nawet najlepsza instalacja LPG nie będzie dobrym wyborem do auta z miękkimi gniazdami zaworowymi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 15:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
mati590 Co do tych miękkich gniazd zaworowych wyczytałem że wtedy trzeba pilnować luzów na zaworach, aby takowe nie powstawały ale niektóre silniki niestety nie posiadają regulacji luzów zaworowych. No ale jeżeli ktoś rozgląda się za autkiem do gazu na pewno zorientuje się jak dany silnik znosi gaz, a przynajmniej powinien to zorbić :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 16:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Borek96, jaka jest różnica pomiędzy A6 C4 np. 2.5 TDI lub 2.8 a S6 C4 np. 2.2 Turbo lub 4.2 . Różnica polega tylko w silnikach czy zawieszenie, czesci karoseri i inne są inne? Chodzi mi oczywiście o avanta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 16:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
A^ vs S6 zawsze sie cymś rózni inny zawias (zwykle twadszy i nizszy) i w tych eskach (chyba było montowane hamulce ufo)
z karoseri to chyba tylko "spoilery"
no i silniki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 17:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Na co zwracać uwagę przy kupnie 2.7 biturbo ? Ten silnik ma jakieś bolączki ?




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 17:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
JaJeCkO pisze:
z karoseri to chyba tylko "spoilery"


Nie jestem pewny, ale chyba mają poszerzane nadkola , nie wiem jak tam w tych starszych wersjach było dokładnie.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 17:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Panowie takie pytanie z innej beczki, głównie do osób które miały z tym autem do czynienia. Ile spala taki załadowany multivan/caravelle 2.5 tdi przy jeździe autostradowej, zwykłe podróżowanie 120-130 km/h ? Rozkminiam coś takiego na wakacyjny wypad i chciałbym wiedzieć z jakimi kosztami trzeba się liczyć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 18:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Chłopaki,
Toyota Paseo.
Jakieś informacje ? Domyślam się, że z silnikami nie ma problemów, jak to w starych Toyotach. (w sumie japończykach).

Tylko powiedzcie mi, czy może być problem z częściami ? Pasują może od innych modeli ?
Mowa o silniku, zawieszeniu.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 18:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
mati590 pisze:
multivan 2,5 tdi

ojcowa fura :mrgreen:
10 na sto trzeba liczyć
9 da sie tez ale to nie przy 120 bo to juz jest ze 2600 obr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
skolsik13, 2.5 TDI, a 2.8 z zewnątrz niczym się nie różni. S6 C4 jest poszerzone z zewnątrz. Zawieszenie jest obniżone o 20mm bodajże. Zawieszenie też trochę się różni (chyba, nie na 100%).
JaJeCkO pisze:
chyba było montowane hamulce ufo

W S4 C4, w S6 C4 już normalne tarcze.
jedrula123, stan turbin, bo 2 turbiny lubią dać po kieszeni, a K03 są akurat dość wrażliwe, jeśli ktoś o nie nie dbał. Lubiły zdychać zawory DV, N75, sondy lambda.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Borek96, ze stanem turbin to się liczę. Myślałem o jakiś hybrydach K03.
Wiem, że pytanie trochę nie na miejscu, ale jest szansa to zagazować, czy raczej trzeba przeboleć spalanie ? :)




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 20:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
jedrula123, spokojnie można gazować, nawet takie porobione na 400+ (na K04 np.) latają na LPG.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 21:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Borek96, u was tam jest jedno biturbo na aledrogo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
kEru!, ta, S4 B5 przedlift i A6. Tam u was na allegro RS4 B5 wisiało.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, 21:23 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2013, 1:10 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
mati590, Osobiście miałem styczność z silnikiem 174km z załadowaną lawetą do 110km/h, a przeważnie 100-105km/h (do 100 TUV) paliło mi to od 8 do 11l ten silnik jest bardzo czuły na warunki atmosferyczne...


Jak padał deszcz to nie szło za chiny zejść poniżej 10l (przy np. Vectra B) jak była pogoda słoneczna, a jechało się bez ładunku ale to tak czy siak laweta z tyłu to 8l nawet się schodziło na pusto nigdy nie jezdziłem tym ;)




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2013, 10:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Ten 174 to już T5 z tego co pamiętam, no ale w sumie powierzchnia czołowa i ogólnie konstrukcja silnika taka sama. Anyway dzięki za obie opinie, właśnie ~10l/100 się spodziewałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2013, 12:08 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
mati590, Jezeli chodzi Ci o silnik 2.5 102km miałem z nim duuużo styczności ;)

Jezdziłem takim LT 35 gabarytowo dużo większy i w trasie z ładunkiem prawie 1.5t paliło to do 10l ale to trasa na tacho 90km/h :)

Brygadówka 7os. + przyczepa z koparką + łopaty paliła 12l w mieście, i ok 10l w trasie ;)




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 578, 579, 580, 581, 582, 583, 584 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy