Dzisiaj jest 02 gru 2024, 8:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 kwie 2013, 10:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Simka
Ostatnio wyrzuciłem dozownik oleju bo przeciekał i teraz robię mieszankę ale jak ostatnio wyjeździłem całe paliwo i później zalałem pod korek to po odpaleniu skuter tak jakby zalewa to znaczy po dodaniu gazu robi "buuuu" i gaśnie. Czego może być to przyczyna? Zauważyłem też że skuter zaczął bardzo dużo palić ;/ Jak myślicie regulacja gaźnika się kłania?

Ps. Ile lać oleju na 5l benzyny? bo ja leje tak z 120-130ml ;/




_________________

Obrazek
[/list]


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2013, 10:11 przez De*mon, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 21:40 
**

Rejestracja: 24 paź 2009, 22:22
Posty: 263
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Audi 100 C3 / MB W210
Mieszanka o ile się nie mylę 1:20. Czyli Litr oleju na 20 benzyny. 20:5=4 czyli powinieneś wlewać 200-250 ml oleju. A odpala normalnie? Chodzi na niskich? Moja na ssaniu automatycznym miała podobnie. musiała się porządnie nagrzać a później cały sezon bezawaryjnie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 8:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
dawici1996, sam jestes 1:20...

De*mon, co do spalania to regulacja gaźnika, ustawienie iglicy , sprawdzenie zaworu membranowego.

Mieszankę rób 1:45 czyli 22ml oleju na 1l benz :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 12:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
wyczyść filtr powietrza jest zapchany i dlatego masz taki efekt
jeśli jest to gąbkowy nasącz go olejem i część nadmiaru wyciśnij ale musi być tłusty
teraz masz efekt jak by na ssaniu jeździł i dlatego więcej pali i nie chce jechać




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2013, 17:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
5 l benzyny 100 ml oleju - najbardziej optymalny skład.
Robi buuu bo za mało powietrza dostaje




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, 17:17 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy