Dzisiaj jest 26 lut 2025, 19:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2013, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 18:39
Posty: 116
Lokalizacja: wola chorzelowska
Pojazd:
Mam silnik od nrg na rolkach 5,5 ,sprężynie top 22% (niebieska) i sprężynkach stage6 czarnych na tecnigasie next-r ,zmieniłem gaźnik na 17,5 i mulił na pełnym gazie ,jakoś udało się to ustawić i jest ok ,ale problem w tym ,że leci 20 i nie może się dalej wkręcić ,a przynajmniej schodzi mu to bardzo długo .Kręci wysoko na starcie tak muszę 1/2 manetki żeby ruszył ,ale nie przekłada się to na dynamikę ,bo rusza mozolnie ,najlepsze jest to że jak odpaliłem go i dałem manetkę do końca to rwał na koło ze startu -ale tak było ze 2 razy ,potem za każdym razem ten sam materiał ,a więc wysokie obroty słaby start i max 20 .jest w nim potencjał ,ale co go wstrzymuje i co miały znaczy te dwukrotne zrywy ? być może zbyt bogaty skład mieszanki bo kopci niemiłosiernie .Może centralka za twarda i wariator nie może przesunąć talerza korektora momentu ,bo kręci wysoko ,a na liczniku cały czas 20 .Co jest tego przyczyną i co moęe pomóc cięższe rolki czy słabsza sprężyna ?




_________________

sprzedam felgę z oponą do speed-a bęben ,30 zł
12 " i czachę zip fast rider


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy