Dzisiaj jest 27 lis 2024, 1:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2013, 16:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Bo ogolnie swojego roxa nie moge wyregulowac i pasek nie wchodzi mi maksymalnie tylko jakies 0.5-0.7cm zostaje przy czym jedzie ok. 60-65km/h wiec czy oplaca mi sie wyjezdzac i testowac ustawienia podczas jazdy skoro on na postoju nie potrafi sie wzniesc maksymalnie?? czy na razie regulowac aby na postoju wchodzil dobrze pasek a pozniej jak by mial problemy podczas jazdy to doregulowac???

HELP :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 21:55 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
co z tego że pasek na samą górę ci nie wchodzi? nie musi przecież, wiesz? jakie ma obroty jak jedzie 65? i jaki masz setup?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 12:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
ogólnie jak jedzie te 65 ostatnio nawet 70 na centralce seryjnej + rolki 7gram to obrotow maksymalnych nie ma..
mój setup:
:arrow: cylek seria
:arrow: wariator multivar
:arrow: sprzeglo tec evo racing + dzwon teca
:arrow: pasek malossi x-special
:arrow: wydech tecnigas SilentPro
:arrow: gaźnik gurtnera seria + dysza 72 i iglica ustawiona na środku
:arrow: sprezynki sprzegla stage6 biale (miekkie)

lukas971997 co do twojej wypowiedzi, że pasek nie musi wchodzić na samą górę: to jak mam to rozumieć?
Na prawie każdym forum gdzie przeglądałem tematy o regulacji napędu było wspominane, że pasek powinien wchodzić na samą górę i dobrze przenosić moc na koło.
W moim przypadku jest tak, że na lekkich rolkach dość wysokie obroty kręci ale mocy nie przekazuje na koło, co idzie z niewyregulowanym napędem i z coraz cięższymi rolkami obroty się zmniejsząją i troche vmax sie zwieksza ale nieznacznie np w porownaniu z 5.5gram a 7gram to na tych ciezszych + seryjna centralka wynosi ok 65-70km/h przy czym na 5.5 bylo to jakies 60-65km/h.
To tyle o vmaxie, natomiast co do przyspieszenia czy startu to nie za ciekawie jest bo nawet nie ma opcji aby on raz zamielil.. jedynie co sie dzieje jak przytrzymam przedni hamulec i dam ful manete to uniesie skuter wraz troche z kolem ale ono nawet nie drgnie.. ://
Jakies sugestie? Bo na razie te testy wykonalem na centralce seryjnej z wiekszoscia kombinacji rolek ktore posiadam a zostala mi malossi biala i zolta lecz jak je zakladalem i niektore rolki sprawdzalem to roznicy wiekszej nie bylo..
HELP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 17:00 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
kup jakąś średnią centralkę np s6 medium lub malossi czerwona a sprężynki w sprzęgle może za miękkie?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2013, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
to co niby mozliwe ze mam na slabe centralki?
troche dziwne..
a wlasnie co do tej centralki:
Jak np. na rolkach 4.3gram i kazdej z centralek nawet na malossi zoltej obroty sa dosc wysokie a on nie jedzie czyli jednoznacznie nie przenosi na kolo to oznacza ze za slaba centralka i sie slizga czy moze nie ma sily wzbic paska na wariatorze bo za mocna centralka (np w przypadku malossi zoltej)..??
bo wlasnie chodzi mi bardziej o vmax bo startem jeszcze zdarze sie zajac a za miekkie sprezynki przeciez na vmax nie wplywaja.. :)
to lukas971997 na ile jestes przekonany ze mam za slabe centralki?
bo ja jeszcze podejrzewalem ze jak na tych wszystkich kombinacjach
(rolki: 4.3;5.1;5.6;6.3;7gram+mieszanie ich i centralki: seria biala i zolta malossi) nie bedzie efektu to iglice podniose ale czy to cos da wedlug cb?
A i mogl bys mi wytlumaczyc swoje twierdzenie ze nie musi pasek maksymalnie wchodzic? Bo jestem zapewne mniej doswiadczony od cb i sadzilem ze pierwsze co to powinien wchodzic maksymalnie i nawet obserwowac przy kazdej regulacji trzeba czy wchodzi: a jak nie to darzyc do tego aby maksymalnie sie wznosil :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 13:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 14:47 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
ściągnij pokrywę przekładni i zobacz jak pasek chodzi po dodaniu gazu to będziesz wiedział czy centralka za słaba czy też nie, tylko żeby to sprawdzić byś musiał się przejechać a ktoś by obserwował bo na nóżkach nie ma oporu




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
ale czy ktos obserwuje czy ja namaluje markerem i pasek zetrze to tak samo ukarze mi jak wysoko pasek wchodzi...
a wedlug mnie skoro pasek ładnie nie wchodzi na stopce to podczas jazdy lepiej nie bd...
a i pytanie:
czy ta podkladka co sie dostaje pod centralke ze sprzeglem badz wariatorem juz nie pamietam to moze ona wplywac na osiagi?
bo niby zalozylem dla sprawdzenia zestaw poczatkowy po kupieniu roxa i on moze vmax mial te 70-75 ale przyspieszenie duzo lepsze i do tych 70szedl rowno pod gorke a teraz z podkladka sprawdzalem i mimo wszystko wiecej pod taka gorke niz 55-60 nie pojedzie..
bo pamietam ze dobrze mialem wyregulowany gaznik ale teraz tez mam dosc dobrze wyregulowany bo kolor swiecy ok.. dosc fajnie wchodzi i schodzi z obrotow itp. wiec czego to przyczyna??

Ogólnie więcej info macie w temacie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2311671#2311671
i tam prosilbym o rady... bo nw jak wyregulowac ten skuter juz 1.5roku gdyz na nic nie reaguje gwaltownym wzrostem.. :///
Z góry dziękuje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy