Dzisiaj jest 01 kwie 2025, 23:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2013, 18:41 
*

Rejestracja: 05 sty 2013, 20:28
Posty: 11
Pojazd:
Witam.
Mam problem ze swoim Rieju ponieważ nie chce on wkręcań się na wysokie obroty. Max 6tys. Na 1. 2. i 3. biegu czuć moc i że go rozpędza, ale po wrzuceniu już 4 motor po prostu jedzie ale nie przyspiesza. Tak najlepiej udało mi się ustawić gaźnik.

Dokładniej opiszę:
Kupiłem cylinder chiński 70ccm(żółty) jeszcze w grudniu i zmieniłem go bo mój stary się zatarł. Przez zimę Rieju tylko stał w garażu i był przepalany od czasu do czasu. Jak pierwszy raz nim jechałem to strzelał w tłumik i nie chciał iść więc zacząłem regulować gaźnik ale jak wyżej napisałem nic to nie dało, bo nadal nie ciągnie. Na luzie wkręca się bardzo dobrze dopiero gdy wrzucam bieg to nie chce się wkręcać.... Kupiłem też nową świecę taką jaka jest zalecana w książce czyli NGK BR9ES(piszę z pamięci więc mogłem coś pomylić), ale nic to nie dało.... Gaźnik mam Dellorto PHVA 12 z dyszą główną 84. Rieju na nowym cylku ma przejechane tylko ok. 35km....

Pozdrawiam i proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 20:03 
*

Rejestracja: 19 mar 2013, 21:11
Posty: 117
Pojazd:
Chiński cylinder <3 To własnie jego może być wina , albo gaźnik bo 12 to mały jest bardzo.




_________________

Zapraszam do Golf 3 20 jahre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 20:13 
*

Rejestracja: 05 sty 2013, 20:28
Posty: 11
Pojazd:
Tylko ostatnio też miałem cylinder 70ccm i dobrze chodził...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 21:32 
*

Rejestracja: 19 mar 2013, 21:11
Posty: 117
Pojazd:
też chiński ? To zależy czy Małej chińskiej rącze chciało się robić czy też nie :) Każdy chiński cylinder jest inny :)




_________________

Zapraszam do Golf 3 20 jahre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2013, 21:32 
*

Rejestracja: 19 mar 2013, 21:11
Posty: 117
Pojazd:
też chiński ? To zależy czy Małej chińskiej rącze chciało się robić czy też nie :) Każdy chiński cylinder jest inny :)




_________________

Zapraszam do Golf 3 20 jahre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 7:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Kowciu, Co ty za glupoty gadasz!!. :evil:

Gaznik masz do regulacji, zamow zestaw dysz




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 10:00 
*

Rejestracja: 19 mar 2013, 21:11
Posty: 117
Pojazd:
Nodisr, Pisal że gaźnik wyregulowal jak najlepiej sie da :)




_________________

Zapraszam do Golf 3 20 jahre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 11:41 
*

Rejestracja: 05 sty 2013, 20:28
Posty: 11
Pojazd:
Wtedy miałem cylinder MK 70ccm. Gaźnik regulowałem i najlepiej udało mi się ustawić, że właśnie dochodzi do max 6tys. obrotów... Cylinder jest na dotarciu więc więcej nie trzeba mi jechać, ale martwi mnie, że się nie rozpędza...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 22:18
Posty: 7
Lokalizacja: Kłodnica/Będzin
Pojazd:
Zainwestuj w większy gażnik i dysze i problem zniknie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 20:36 
*

Rejestracja: 05 sty 2013, 20:28
Posty: 11
Pojazd:
Tak tyle, że poprzednio miałem cylinder MK też 70ccm i z tym gaźnikiem śmigał dobrze... Więc wątpię by wina leżała tu po stronie za małego gaźnika....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 20:56 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
jak dla mnie też gaźnik troche za maławy bo do 50 dawałem dysze 105 przy 16,5mm gaźniku i była idealna ale myśle że nie to jest problem
i czy to jest tak że na 1 12tyś na 2 12tyś na 3 10tyś a na 4 już tylko 7tyś na 5 6tyś na 6 6tyś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 20:52 
*

Rejestracja: 05 sty 2013, 20:28
Posty: 11
Pojazd:
w trakcie jazdy to na każdym biegu do max 6tyś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 21:13 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
to ewidentny brak kompresji albo źle złożony cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 12:33 
*

Rejestracja: 05 sty 2013, 20:28
Posty: 11
Pojazd:
To się zapytam czy ten tłok http://sklep.motor-land.com.pl/p-1093-t ... -47-60-mm/ pasuje do tego cylindra http://allegro.pl/cylinder-tlok-tuning- ... 75032.html?

Czy to jest tak, że wszystkie tłoki do am6 pasują do wszystkich cylindrów am6? I Mógłby mi ktoś wtedy polecić uszczelki...

Oczywiście do tego bd musiał zrobić szlif...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy