Dzisiaj jest 29 mar 2025, 0:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2013, 17:39 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Witam, mam mały problem z moją dt50 a mianowicie jeździła sobie elegancko i zepsuł się iskrownik, zmieniłem na zamiennik ze sklepu motojagoda, i teraz prąd jest iskra jest ale motor gaśnie nie chce się wkręcać strzela z wydechu pali tylko na zapych, sprawdziłem wszystkie kable zmieniłem świece, nic to nie dało.
Do tej pory zawsze miałem świece w kolorze kawy z mlekiem a teraz jest czarna.
Nie ma możliwości że to gaźnik bądź regulacja bo nic nie ruszałem a samo się nie przestawi
Myślałem że może zapłon się przestawił ale tam chyba nie ma regulacji zapłonu,
obawiam się że to moduł jest zepsuty jednak ta iskra ciągle jest
Może też ten iskrownik jest wadliwy, jak myślicie?
Mamy majówki i chciał bym jeździć


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2013, 19:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Po objawach wynika, ze zaplon jest przestawiony




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2013, 20:46 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
We wszystkich silnikach am6 jest regulacja zaplonu? Bo ten talerz na którym jest iskrownik od regulacji zapłonu wygląda jak by nie miał możliwości obrotu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2013, 22:40 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Ducati energia nie ma takiej mozliwosci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2013, 23:09 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
W derbi ebs jest regulacja przy tym zaplonie ale u mnie nie ma, więc co może byc problemem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 12:36 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Sorry za post pod postem ale nie chciałem nowego tematu zakładać, czy długość kabla idącego od iskrownika do modułu może mieć wpływ na iskre? Bo wiązke robiłem w połowie sam i jest ona dłuższa niż w oryginale, i zastanawiam się czy to przez to nie mam objawów opóźnionego zapłonu, Jaką długość powinna mieć ta wiązka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...