Dzisiaj jest 12 sie 2025, 10:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 maja 2013, 17:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2013, 9:13
Posty: 203
Lokalizacja: Tokarnia
Pojazd:
Witam, kolego posiada Piaggio Nrg mc2 od miesiaca, zaraz po zakupie zwineło pasek i sie urwał, zakupił nowy pojedził około 50km i zblokowało koło(zablokował sie pasek) po naprawie znów 50 km i go urwało, jaka moze być przyczyna ?
-pasek orginalny katalogowy
- wał prosty
- sprzegło i wariator w db stanie fabryczne, w czym moze tkwić problem ??




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339673


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 17:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2013, 9:13
Posty: 203
Lokalizacja: Tokarnia
Pojazd:
aha korektor momentu obrotowego w dobrym stanie




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339673




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
To nie jest raczej możliwe... Albo ma luzy na tulei wariatora albo krzywe talerze korektora momentu obrotowego, innego wyjścia nie widzę...




_________________

Romet Ogar 205 "Simromaha"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2013, 9:13
Posty: 203
Lokalizacja: Tokarnia
Pojazd:
DiVi pisze:
To nie jest raczej możliwe... Albo ma luzy na tulei wariatora albo krzywe talerze korektora momentu obrotowego, innego wyjścia nie widzę...


aż niemożliwe ale wydaje się mi ze wałek od spzręgła jest lekko krzywy




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339673




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 14:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2013, 9:13
Posty: 203
Lokalizacja: Tokarnia
Pojazd:
wałek i wał idealnie równy, zmieniłem całe sprzegło z kolektorem momentu oibrotowego i dalej to samo obraca pasek, pasek katalogowo 17,5 na 804/
na wariatorze nie ma luzów, wszystko ok




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339673




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 10:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2013, 9:13
Posty: 203
Lokalizacja: Tokarnia
Pojazd:
zmieniłem tez kolektor momentu obrotowego boi wydawał sie mi za duży, zmieniłem na inny tez od piaggio i ten sam problem pasek wchodzi za ten uskok na którym powinnien się opierac i go obraca.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339673




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2012, 13:10
Posty: 300
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd: Aprilia sr <3
wariator , korektor momentu obrotowego :)




_________________

Wpadnij do sr a zrewanżuje sie tym samym ! Zapraszam ! :)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=340086

Like ! https://www.facebook.com/Aprilikaaa98project?fref=nf




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy