Dzisiaj jest 10 lut 2025, 21:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Na jakie kolor pomalować Aprilia sr 50
-na 2 kolory 87%  87%  [ 20 ]
-w jednym kolorze 13%  13%  [ 3 ]
Liczba głosów : 23
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2013, 15:43 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 17:35
Posty: 140
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Mam zamiar zabrać się za malowanie skutera mam mianowicie pare pytań:
1.Jak przygotować plastiki do pomalowanie są jakieś specyfiki na chropowate powierzchnie które chciał bym zostawić?
2.Co będzie mi potrzebne do pomalowanie i po malowanie żeby się ładnie błyszczały(całe nazwy papierów i innych rzeczy żebym mógł łatwiej kupić w sklepie).
Maluje kompresorem z pistoletem a nie spray.
Z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2013, 23:01 
*

Rejestracja: 24 gru 2009, 15:57
Posty: 44
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
Pierwsze pytania czy miałeś pomalowanego kiedys już skutera czy to pierwszy farba bedzie nalozona czyli od nowosci ten sam kolor jest nie kombinowany...?
Drugie pytanie czy malowales kiedys pistoletem?
Trzecie jakie masz plastiki, rodzaj (ABS PPT) ? Czy inne? Pod spodem plastiku pisze




_________________

"bitwy na forum , to trudne życie , wiem że sami sobie bierzecie z połykiem .."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 13:46 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 17:35
Posty: 140
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Jest to oryginalni lakier jaki był na apce jedynie w paru miejscach jest położony podwójnie
Nie malowałem ale najpierw wezmę naleje wode i ustawie dla siebie odpowiedni promień malowania
Jeszcze tego nie wiem ale mam Aprilia sr 50 Ditech 2003




_________________

Zapraszam na moje aukcje dużo części do Ditech Factoty PurJet

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ObEW/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 15:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2012, 15:49
Posty: 316
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd:
Napiszę jak ja bym to zrobił:

1. Kupił bym papiery o gradacji: 600, 800
2. Zmatowił bym 600
3.Kupiłbym podkład i nim prysnął plastiki
4.Potem przetarł 800 plastiki
5.Znowu podkład
6.Znowu przetarł 800
7.Teraz jak malować metalikem to najpierw lakier parę warstw
8. Po wyschnięciu pomalować całość klarem :)

Tak bym zrobił ja, jak coś źle to poprawić ( będe wiedział na przyszłość :D )




_________________

Chcesz stunt filmik ? Napisz ;) Dogadamy się ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 17:28 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 17:35
Posty: 140
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Czemu tak mało tarcia jak czytałem jakieś poradniki to różnego rodzajami papieru tarli ?




_________________

Zapraszam na moje aukcje dużo części do Ditech Factoty PurJet

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ObEW/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2012, 14:44
Posty: 162
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
ja tarłem też tylko 600 i 800 i kolor wyszedł w miarę elegancko, jak chcesz mogę Ci wysłać linka ze zdjęciem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 18:00 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 17:35
Posty: 140
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Podeślij ale mnie interesuje jakieś profesjonalna rada po kolei opisane jak to zrobić,żeby było jak z salonu wyszedł .
Pomocy chciał bym jechać w sobotę do sklepu lakierniczego.




_________________

Zapraszam na moje aukcje dużo części do Ditech Factoty PurJet

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ObEW/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2012, 14:44
Posty: 162
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
http://img841.imageshack.us/img841/4287 ... 526220.jpg :)

lipa jakość, telefonem, wybacz ;p


Ostatnio zmieniony 07 maja 2013, 18:28 przez kamix, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 18:29 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 17:35
Posty: 140
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Jakim lakierem malowałeś ?




_________________

Zapraszam na moje aukcje dużo części do Ditech Factoty PurJet

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ObEW/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2012, 14:44
Posty: 162
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
wiesz co, nie pamiętam, wiem jedynie, że był on dwuwarstwowy, musiałem najpierw prysnąć jedną warstwą, a potem drugą, aby uzyskać pożądany efekt :) a dokładniej to malował tata, ja tylko pomagałem ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2012, 9:44
Posty: 544
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Malagutti F12 -> Aerox
Do malowania , to tak jak wyżej papiery 600,800 . Zmatowij plastiki , na efekt matu , potem weź je przeczyść benzyną ekstracyjna . Kup podkład NOVOL'a bardzo dobry 0,5 litra jakieś 30 zł ,ale wypełnia wszystkie nierówności i położ 2-3 warstwy , gdy wyschnie dobrze zetrzyj go papierem 800 lekko. Potem baza a na to już lakier , lakieru daj 2-3 warstwy ,aby uzyskać efekt .




_________________

MALAGUTTI F12 CUSTOM Racing

Obrazek

--> Malaga malagutti-f12-custom-sport-t370812.html
--> Aerox post2551665.html#p2551665




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 13:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2012, 15:49
Posty: 316
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd:
Wymiataczo pisze:
jak to zrobić,żeby było jak z salonu wyszedł

Nie pomalujesz tego w warunkach domowych tak jak fabryka :)


Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 13:37 przez MasQL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 16:16 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 17:35
Posty: 140
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Wiem, ale chce mieć trwały i ładnie wyglądający lakier ? Jak by mógł ktoś opisać krok po kroku jak to zrobić :roll:




_________________

Zapraszam na moje aukcje dużo części do Ditech Factoty PurJet

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ObEW/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 18:05 
*

Rejestracja: 01 cze 2010, 13:01
Posty: 176
Pojazd:
Nie bd zakładał nowych tematów . Powie mi ktoś na jaki kolor pomalować aprille sr factory żeby ładnie wyglądała i sir szybko sprzedała ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
O ja *** czytam wasze wypowiedzi i nie wiem czy śmiać się czy płakać .... dobry podkład za 30 zł hahahhahahahahhaha
zacznie siadać po 2 dniu! nic na tym nie położysz bo gówniany jest.

Więc z tego typu opiniami *** nie wprowadzajcie ludzi w błąd.

Więc tak zacznijmy od materiałów:
- papiery, krążki od p240 do p2500
- rękawiczki, kombinezon, półmaska
- podkład zwiększający przyczepność(pzp) http://allegro.pl/t4w-podklad-do-plasti ... 81357.html
- podkład akrylowy - 1l + utwardzacz http://allegro.pl/podklad-akrylowy-spec ... 55154.html
- lakier bazowy(cena od 25zł za 100ml) potrzeba jakichś 300 ml na cały skuter[niech ci powiedzą jaki kolor widma ma mieć podkład akrylowy żeby ładnie kryło])
- lakier bezbarwny wystarczy jakieś 400 ml http://allegro.pl/lakier-bezbarwny-spec ... 03251.html
-zmywacz sylikownowy(zalecane) lub benzyna ekstrakcyjna
- ściereczki antystatyczne
-uelastyczniacz http://allegro.pl/t4w-uelastyczniacz-do ... 58363.html

Wiec:
1. Bierzesz zmywacz i odtłuszczasz wszystko - czyścisz
2. zaczynasz szlifować od papieru p240 skończ na okolo p600
3. odtłuść
4. połóż PZP(poczekaj do wyschnięcia 10-20 min aż zmatowieje i będzie "twardy" odtłuść zmywaczem silikonowym)
5. połóż podkład dodaj do niego UELASTYCZNIACZA!! akrylowy poczekaj dzień aż wyschnie ewentualnie susz promiennikiem IR (bedzie suchy jak bedzie matowy)
6. obrób podkład p600 i p800 na wode tylko sie nie przetrzyj! powierzchnia ma być gładka i matowa a później odtłuść zmywaczem silikonowym
7. połóż lakier bazowy dodaj UELASTYCZNIACZA
8. poczekaj aż baza wyschnie jeden dzień (przez noc) rano bedzie powierzchnia matowa przetrzyj zmywaczem silikonowym
9. wylej klar(lakier bezbarwny) na 1,5 warstwy (pierwsza zapyłka warstwa kontaktowa a druga warstwa wylana całkowicie)


Więc chłopaczki nie dawajcie mu gównianych rad bo gówno wiecie i gówno robiliście... Nie ogarniacie tematu to japa w kubeł bo narobicie gówna tylko.

Grzeczniej kolego - Pat!

Jak mnie nie rozumiesz daj to majstrowi w lakierni zapłacisz jakeś 700 -1000zł
Ciebie wyjdzie podobnie bo pewnie i tak sam cos zwalisz i bedziesz poprawiał...


P.s Przepraszam administracje za moje wulgaryzmy ale inaczej nie dało sie skomentować głupoty tych MEGA INŻYNIERÓW MAGISTRÓW DOKTORÓW PROFESORÓW PROFESJONALISTÓW itp upsss. Niech nie dają pseudo porad bo to skończy się źle....

Dało się dlatego... Autor postu otrzymał ostrzeżenie.

Oczywiście te materiały nie są z najwyższej półki, to są może półśrodki jakość adekwatna do ceny(lepsze z tanich) :-) ?




_________________

gg: 11602414


Ostatnio zmieniony 10 maja 2013, 19:16 przez pysk, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2012, 15:49
Posty: 316
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd:
pysk, po co ma się bawić w jakieś podkłady zwiekszające przyczepność i wgl. jak on to robi pierwszy raz ( chyba nie napisał). A tak wgl to nikogo tu nie wyzywaj bo Ciebie też nikt nie wyzywał. Umiesz malować super zachowaj to dla siebie, wiedza jest teraz płatna :)

Edit:

I pousuwaj te wyzwiska bo zgłoszę do adminstracji :)


Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 20:45 przez MasQL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
MasQL, nie jesteś pierwszy który mnie raportuje, gnoje was dlatego żebyście nie narobili gówna. a jak będę pisał grzecznie to mnie zlejesz a jak cie zjebe to zapamiętasz chyba ?

Cytuj:
pysk, po co ma się bawić w jakieś podkłady zwiekszające przyczepność i wgl. jak on to robi pierwszy raz

Właśnie po to pzp kładziesz żeby zwiększyć przyczepność i żeby się ładnie trzymały kolejne warstwy :-) Zrób raz jak PAN BÓG przykazał niż masz poprawiać milion razy.




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
pysk,

sprostuje

Pod podkład wystarczy zmatować p360

Jeżeli chodzi o uelastyczniacz to dajemy go max 10% . I nie dodajemy go do bazy

baze aplikujemy ciękimi warstwami z 5-10minutowymi przerwami . Jeżeli metalik/perła ostatnią warstwe dobrze wypruszyć(wybić ziarno) Baza bd sucha 30min w garażowych warunkach

pysk pisze:
jeden dzień (przez noc)


Jeżeli ostatniej warstwy mineło więcej jak 12h powinno się baze przematować delikatnie 1200 i ponownie wypruszyć .

A to co podałes czyli spectral do tak samo dziadostwo jak te po 30zł . i tak samo bd siadać .
Spectral= NOVOL




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
"Baza bd sucha 30min w garażowych warunkach "

Pod warunkiem że nie wyleje 4-5 warstw... jeśli baze położy max na 1,5-2 warstwy oczywiście że wystarczy 30-40 min w temp 21stopni

odczekać przed każdą warstwa 10-15 min aby uniknąć podnoszenia warstwy

noc trwa załóżmy 10 h wiec rano spokojnie można psiknąć klarem :-)

Po użyciu papieru wolałbym jednak przy metalikach i perle zapruszyć jescze raz na cisnieniu powiedzmy 3,2 bara po to żeby uniknąć chmurek

VHS jest łatwy do aplikacji trudno zrobic firanki wiec nawet amator wyleje go na 1,5 warstwy



"Jeżeli chodzi o uelastyczniacz to dajemy go max 10% . I nie dodajemy go do bazy"
racja przepraszam, o uelastyczniaczu dawałem ctrl+v bo nie chciało mi sie pisać ręcznie, widać o raz za dużo :-). Dobrze że masz sie na baczności


On pewnie psika pistoletem z zestawu do pompowania kół dlatego bezpiecznie bedzie p600, bo on nawet nie wyleje podkładu tak jak trzeba...

"spectral = novol"

tak ale nie mówimy o jakiś gównianych materiałach za 30 zł :-)




_________________

gg: 11602414


Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 21:32 przez pysk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2013, 14:15 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 17:35
Posty: 140
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Dzięki za dobrą i jakąś sensowną wypowiedź, która pomoże mi pomalować moje plastiki na długi czas a nie do poprawek. A tobie MasQL dziękuje za głupie wypowiedzi i idź do kogoś innego nabijać sobie posty.
P.S. Pysk będę mógł napisac do ciebie na gg w celu moich zagadnień, które mnie nurtują przed zaczęciem prac nad optyką mojego skutera ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy