Dzisiaj jest 30 sty 2025, 19:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Slabe to s9
Post: 08 maja 2013, 19:39 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Skladalem s9 na vertexie , wal top racing, lozyska top racing, szlif ori cyla , przejechalem 360km i jest tak slabe ,ze jak odkrece manetke do konca przy 50 to ledwo sie zbiera , (naped nie ma nic do tego bo troche mam pojecia jak jest zle wyregulowane)
Docieralem , chodzi jak na chinskim cylku , nie ma sily zmielic na piachu...

Pomozcie , kymco sluzy mi teraz ,zeby zajechac i przyjechac ale jest tak slabe ,ze juz mnie 2 chinczyk wyebal...

patzrylem na tlok od wydechu i jest ok, kompresja na kopce jest dosc taka , membrana ? zle cos zlozylem?
Co moze byc przyczyna?
full seria , wario hebo, gaznik, filtr czysciutki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Nie jesteś pewny co do cylindra? Sprawdź kompresje.

Jak słabo się zbiera to prawdopodobnie regulacja napędu.

Ja bym zaczął od podstawowych rzeczy typu:
-kolor świecy
-regulacja gaźnika, odpowiednia dysza, dobrze ustawiona mieszanka)
-sprawdzenie stan membran
-stan napędu (rolki, sprężyna, pasek)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 21:46 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Kompresja jest na 100% wystarczajaca .
Naped wyregulowany , mozna by tak powiedziec . Rolki noe, pasek tez.
W gazniku dysza 92.
To i tak nie ma nic do rzeczy bo jak dam go na centralke to i tak jest taki spiaco-slaby wgl nie ten skuter.
Kupie membrane ale jak nie to to co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2013, 6:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
redziqs9, wystarczy sprawdzić czy listki membran nie mają prześwitu, a jeśli mają to zrobić jakiś patent w postaci jakiejś małej blaszki pod śrubkę.

Jeżeli piszesz, że bardzo słabo się zbiera to może sprawdź wydech, KYMCOWY wydech bardzo ogranicza osiągi.

Przy przyspieszaniu jakie obroty trzyma?


Ostatnio zmieniony 09 maja 2013, 6:01 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2013, 7:35 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Przy przyspieszaniu 5 tys . Wydech rozcinalem w 2 msc i wyciagalem wszystkie dziadostwo , teraz ma z 5 tys przejechane po czyszczeniu bo sie kiedys zapchal. Popatrze na listki ,ale to przez nie jest taki slaby?
Powiem jeszcze ,ze jak odkrece maneetke nawet przy kazdej predkosci bardziej ciagnie *




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2013, 14:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2011, 19:56
Posty: 63
Lokalizacja: gdańsk
Pojazd:
redziqs9, ile cie wyszedł szlif cylindra ? bo zastanawiam się czy to się opłaca bo nie wiem czy szlif zrobić czy 70cc wstawić ,ale narazie jedzie to nie ruszam we wakacje dopiero :D




_________________

Mój Golf Mk4:
vw-golf-mk4-by-bureks9-t372766.html

Moje kymco super 9
viewtopic.php?t=178296&start=60

tecnigas next-r
stożek
rolki 6,5gr
sprężynki czerwone
stage 6 medium




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2013, 16:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 16:25
Posty: 130
Pojazd:
bureks9, Jaki masz przebieg, ze chcesz szlifa robic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2013, 17:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
bureks9 pisze:
redziqs9, ile cie wyszedł szlif cylindra ? bo zastanawiam się czy to się opłaca bo nie wiem czy szlif zrobić czy 70cc wstawić ,ale narazie jedzie to nie ruszam we wakacje dopiero :D


szlif grosze kosztuje. u mnie kosztuje 70zł + tłok. Chcesz 70cc, pakuj 70cc, będzie za to większe spalanie. :)

redziqs9 listki wpływają na prace silnika przy niskich i wysokich obrotach. Jeżeli naprawdę słabo idzie to tylko został cylinder, albo napęd, bo nic innego nie może wpłynąć na osiągi. Bym sprawdził kompresje manometrem, bo palcem to się nie sprawdza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2013, 17:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2011, 19:56
Posty: 63
Lokalizacja: gdańsk
Pojazd:
marek_g44, 9300km mam przejechane i na gładzi cylindra mam 2 rysy i jak bd gorzej jeździł to robie szlif

kEru!, Dzieki




_________________

Mój Golf Mk4:
vw-golf-mk4-by-bureks9-t372766.html

Moje kymco super 9
viewtopic.php?t=178296&start=60

tecnigas next-r
stożek
rolki 6,5gr
sprężynki czerwone
stage 6 medium




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2013, 18:01 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Szlif to grosze ale tlok kosztuje , na meteora nie patrzcie . Ja dalem 40zl bo czekalem 2 tyg ,jakies problemy mial.

Dzisiaj wracalem z Wadowic , 15km i odkrecilem manetke do konca przy 40 to przyspieszyl jak by go wiater pchal. Juz chyba finito ale czemu, jeszcze pompa sie odzywa a rok temu nowe lozyska,uszczelniacz.

Pojade jutro do simsonomaniakow i sprawdze kompre

Burek maly przebieg na szlif , szkoda pakowac w to hajs , kup 70 , cena tez podobna jak szlif i tlok a moc ...

Jak znajde okazyjnie 70 to kupie*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy