Dzisiaj jest 18 sie 2025, 13:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2013, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Witam!
Ostatnio na tym forum dość sporo tematów pojawiło się o "MHR". Z tego co znalazłem w internecie to cylinder czy coś. Ale nie wiem. Więc niech jak ktoś może niech mi o tym opowie.
Czytałem też, ze koszty zrobienia silnika na MHR są ogromne i spalanie też. Dlaczego?
Czy MHR daje duży przyrost mocy i vmaxa?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 15:19 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Malossi Hiper Racing po dobrym zestawieniu moc 20 koni spalanie duże bo taki cylinder potrzebuje już dobrego gaźnika po obliczeniach musi być 24mm a co do kosztów sa ogromne bo nie można włożyć byle części jak np do sporta. Cylinder malossi mhr jest to indywidualista i każda częśc musi być dobrze dobrania to nie jest sport że włożysz wydech polini for race gaźnik 17,5mm wario pierwsze lepsze sportowe i wął




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 15:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2013, 12:57
Posty: 62
Lokalizacja: Jarocin
Pojazd:
ja mam mhr w aeroxie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 16:21 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Gimbus, I pewnie połowy jego mocy nie uzyskałeś :D




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 16:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2013, 12:57
Posty: 62
Lokalizacja: Jarocin
Pojazd:
naziol, Czy ja wiem, kolega aeroxem full spor nie ma ze mną zadnych szans




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 16:31 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Toż to porównanie dałeś co ty porównujesz :shock:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 12:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
A ce te cylindry maja w sobie takiego, ze są takie drogie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
To są już cylindry, które nie są raczej używane do jazdy na co dzień.
Chyba, że kogoś na to stać. Trzeba się liczyć z dość częstą wymianą np. tłoków.
Ale marka mówi sama za siebie.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 17:37 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
modern8, Co mają takiego? duże kanały z dużymi kątami otwarcia które sprawiają ze cylinder jest mocny taki jaki jest no i oczywiście firma choć to i tak przyzwoita cena w porównaniu np z s6 r/t




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy