Dzisiaj jest 20 sty 2025, 10:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 20:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
szybkikoks, MZ 125 SM ma 15 km czyli wszystko to to samo ,jedynie zębatki krótsze to wrażenie mocy może być przyjemniejsze. Jak już rozmawiamy o MZ SM to jak można nie wspomniec o Yamaha XT 125 w SM , również 15 km stare dobre 4t o mocy 15 km. nawet na gumie polatasz jak to Sm ;)




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
krzysiek39, Większość ma 18 KM , bo mają powymieniane wydechy .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
No dobra czyli potwierdziliście koledzy wszystkie moje podejrzenia :)
Teraz pytanie za 100 punktów :) Ile można w 4T uzyskać (takie CBR , Varadero czy nawet ten Hyosung) mocy po np wymianie kolektorów , wybebeszenie wydechu , czy zalozenie jakis sportowych ?
Z tego co zauwazylem to w hyosungu nawet mozna miec te 20 koni jak sie wymieni wydechy/kolektory i ma sie pełen przelot :)
Dlatego interesujaca propozycja jest ten motorek bo silnik V2 to raz , dwa ze chyba bedzie wyzsza moc jak w 1 cylindrze . a trzy że poprostu jeszcze ładniej brzmi :)
Jestem ciekaw ile mocy mozna byuloby nie duzym kosztem uzyskac w takiej CBR czy Varadero ?

MrDawidzior - chce 4T ponieważ wiem ze jest bezawaryjne , malo pali , 130 poleci z tego co widze , no i przynajmniej jakoś brzmi już a nie jak kosiara :D

Mam Rieju 70 2T 100 vmax ale co z tego? Za każdym razem jak gdzies jade troche dalej to sie boje żeby sie nic nie popsuło/zatarło/zagrzało :) Pozatym denerwuje mnie że do 6/7 tysięcy nic nie jedzie praktycznie a potem jest petarda :D (za czym idzie wysokie spalanie)
Mam A1 więc biore pod uwage kazdy motor 125 4t naked/chopper/scig , byleby nie enduro/sm , bo poprostu zdecydowalem ze wole jezdzic czyms nizszym , no i mam bardzo ladny tor niedaleko to troche bym poprobowal sie poskladac w winkle :)
Nie potrzebny mi jest duuzy vmax byleby te 100 leciec nie palujac motoru (a ostatnio tyle udalo mi sie leciec varaderem z wydechami devila) , zachowujące ekonomie.

Troche się rozpisałem , ale reasumując , ile można wycisnąc niedużym kosztem z takich 125 4t ? :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
dejwid333 pisze:
już a nie jak kosiara :D


właściwie nowoczesne kosiarki to 4t wiec jak już to wlasnie bedzie jak kosiara. w 2t to są piły spalinowe i kosy. to tak nie w temacie bo jak slysze ze ktos rs porownoje do kosiarki to widać jak sie zna...

co do tematu v2 może mieć wyższy moment obrotowy i na pewno bedzie inaczej oddawać moc niż singiel w 4t. wybor juz nalezy do cb ale v2 to moglo by byc fajne




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
jasne nowoczesne pily i kosiarki sa w 4T :))
jezdzilem nie jedna 125 2t i 4t , znam budowe tych pierwszych na wylot , jestem teraz ciekaw poprostu 4t :)
I poprostu denerwuje mnie katowanie na wysokich obrotach 2T , a nie potrzeba mi leciec 160kmh bo najzwyczajniej nie mam gdzie :P
jakbym chcial 2t to wybór by padł na cagive mito lub planet ew. na RS 125 , ale poprostu nie tego teraz oczekuje , oczekuje ze motor bedzie ciagnal od samego dolu , zachwując ekonomie :D
i teraz pytanie chyba ostateczne , oprocz tego z tuningiem 4t :)
ktory silnik lepszy , ten z CBR 125 , czy z Varadero ?
ponoc wcale te v-ki nie są szybsze , czy mocniejsze , a jedynie dają bardzo ładny dźwięk?
Prosilbym glownie o opinie ludzi którzy mieli z tym doczynienia bo z teorii to i ja wiem swoje..
Pozdrawiam!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 15:34
Posty: 7
Pojazd:
Skąd info, że z przelotem Hyosung ma 20 koni ? R125 z cylkiem 180 ccm i kilkoma innymi modyfikacjami ma około 20 koni na kole ...


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 21:37 przez Street, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
dejwid333, najlepsza by była dla Ciebie R125 , ale znowu kasa sie nie zgadza . Varadero wcale ta pięknie nie brzmi , jak dla mnie to nawet dużej różnicy nie ma w porwaniu do Cbr . Tu jest fajny http://allegro.pl/hyosung-gt125r-r125-n ... 50346.html , na pewno będzie najsłabszy spośród " sportowych 125" ale najładniejszy i na torze można spokojnie pośmigać .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 22:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
No niestety fajna r125 zaczyna się średnio od 7 tysięcy :)
Varadero chyba sobie odpuszcze chyba że dorwę w bardzo fajnym roczniku , z fajnym wydechem :P Moze z tego wzdględu ze jest to taki turystyk i tez sie wysoko siedzi.
Jeżeli chodzi o hyosunga to gdzies czytalem w internecie że z zmodyfikowanymi baranami , i przelotowym wydeszkiem powinien miec 18-20 koni nawet.Ale też nie za bradzo nie chce mi sie w to wierzyc , bo przeciez jezdzilem varadero z tez wydechem sportowym i jakos znacznej różnicy w mocy to nie robiło :P
Zastanawiam się tak naprawde nad CBR , mam 180 cm wzrostu i 80 kg wagi , mam nadzieje że z moją waga vmax wyniesie kolo 130 wrazie potrzeby .
Mówicie że jest do niej dużo części tuningowych i można łatwo podnieść moc , co tez jest dla niej wielkim atutem.
Mogę mieć taką za 3400 z 2004 r. i chyba to jest dobra oferta.
Poszukam jeszcze , poczekam , okazji wiele jest tylko trzeba cierpliwości.
Chciałbym coś z właśnie sportowym wydechem żeby mi nie dusiło już tego 4T , a jak trafie z seryjnym wydechem w CBR to można łatwo go wybebeszyć ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 22:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 15:34
Posty: 7
Pojazd:
Powiem ci tylko tyle, że szkoda kasy na tunigowanie 125 w 4T, chyba, że części masz za grosze. Wiesz mniej więcej jakiej wielkości jest CBR 125 ? Widziałeś ją "na własne oczy" albo chociaż na zdjęciach, gdzie stoi obok innych motocykli ?

Fabryczna CBR na hamowni https://www.youtube.com/watch?v=gwuNtS3MjU0

CBR z cylkiem 166, zmienionym wydechem, zmienionymi dyszami itd. https://www.youtube.com/watch?v=ZBZEj9B_Wv8


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 22:48 przez Street, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 23:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
No jak widze kit malossi 180 cm do cbrki kosztuje 2.5k to ja dziekuje :P
czyli generalnie szukac cbrki z jakis tuningowym wydeszkiem , ew. hyosunga :D
widzialem , jest malaa , nie powiem ze nie , nie jest tak obudowana jak nsr , najbardziej to faktycznie pasowala by mi r125 albo rs4 ale niestety fundusze nie pozwalaja wiec chyba wybiore poczciwą cbrke moze w malowaniu repsol z fajnym wydechem , to przynajmniej bedzie jakos wygladac :)
a tak teraz z czystej ciekawosci , lepiej jest miec jakis sportowy wydech w cbr , typu arrow , gianelli czy devil , czy moze seryjny ale wybebeszony ? :) co da lepszy efekt ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 23:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
pod zadnym wzgledem nie oczekuje od tego glosu rasowej scigalki, ma byc poprostu nie psujacym sie dupowozem , ktory jak bedzie trzeba to poleci te 120-130kmh i to mi styknie , jak juz powiedzialem zamiast rs wolalbym kupic mito jesli juz mialbym szaleć jesli chodzi o predkosc :) nie mow mi o rs 125 na torze bo jezdzilem yzf 1000 thunderace rowniez na torze takze mam chyba troszeczke wieksze doswiadczenie jesli chodzi o jazde motocyklami :)
i tak kazde 2t jest szlifierką bez wzgledu na to jaka ma pojemnosc ;)
tak mialem również okazje posluchać jak chodzi yamaha rd 500 ktora rowniez jest w 2t więc chyba nie powinieneś zaprzeczać prostym faktom :)
to nie chodzi o to ze ja nie mam na paliwo , bo rieju mi pali 7-8 litrów , i jezdze nim codziennie , kwestia jest tego ze nie pasuje mi kompletnie charakterystyka 2t :) chce 4t , temat jest o 4t , nie robmy offtu w offie :D , jesli chodzi o tuning cebry to ograniczalby sie on tylko i wylacznie do wydechu prawdopodobnie bo jak wyzej wspomniano nie ma sensu :)
musze sie chyba pooprostu przejechac zarowno cbrka 125 jak i tym hyosungiem i chyba wtedy decyduje , bo temat jest co najmniej interesujący ;)
ps. widze ze na tym forum co raz wiecej gimnazjalistow z wieeelkim dosiwadczeniem ;P bez obrazy , sam sie nie uwazam ze jestem pro elo bo worze sie 70tka w 2t , ale nie zaprzeczam faktom to raz a dwa , że ja tylko dyskutuje , wymieniam sie opinią - od tego jest forum , a tutaj kolega troszke się spiął , na dodatek młodszy - i w opisie kymco agility :D:D:D
ps2.troche luzu panowie , mamy weekend :)
EDIT: Dla kolegi MrDawidzior - taki filmik podglądowy jak sobie chodzi taka 500tka :)
http://www.youtube.com/watch?v=mOuSLf4s1PU




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 23:32 przez dejwid333, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 23:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
Widze że wiek i profil wyznacznikiem człowieka :))
Po pierwsze nie doczytałem ,że to dla Ciebie ma być dupowuz aby dojechać z punku A do punktu B więc sorka za to :P

Po drugie yzf 1000 na torzę jeździłeś a na codzień masz 70 ccm w 2T ? Coś tutaj nie pasuje ;)

Po trzecie po czym stwierdzasz moje doświadczenie ? Po tym że mam 15 lat ?? Bardzo dojrzale. Mówiąc o właściwościach jezdnych RS miałem na myśli jak dobrze jest skonstruowana, wyważona ,że naprawdę mocno lepiej radę od tych koreańców.

A i na koniec znowu to doświadczenie czy uważasz ,że jeżeli ujechałeś lyytra na torze to masz większe dosiadczenie ode mnie. Na jakiej podstawie skoro nie wiesz jakie ja mam doświadczenie.

A i już na sam samiutki koniec. Mówiąc o jeździe na torze miałem na myśli porównianie z tymi "scigaczami" w 4T a nie Ty mi z litrem wyjeżdżasz.
Może ja się spinam, ale przynajmniej pisze jak jest ;))




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 23:46 przez MrDawidzior, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 0:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Jasne ze nie wyznacznikiem ale jednak troche przesadzasz bo piszesz mi o 2t w temacie ktory jest scisle zwiazany z 4t wiec robisz co najmniej zamęęt to raz a dwa po co sie wogole udzielasz jak nie masz pojecia o tym ? :) wyglada to conajmniej tak jakbys mnie probowal przekonac do 2t.
Tak to pod zadnym wzgledem cie nie oceniam bo cie poprostu nie znam , a przez internet to kazdy potrafi byc madry , nieprawdaż ?
Co do motoru 4t , ma byc najszybszy scigaczo-podobny na pokladzie jeden gar lub V2.
Otóż już ci wyjaśniam dlaczego tak a nie inaczej..
Koleżka dobry miał yzfa 1000 to sie od czasu do czasu wybieralismy nim na tor , i kilka razy jezdzilem nim , tylko na torze bo nie mam prawka zeby jezdzic litrem :)
Ujarzmic litra to naprawde nie jest problem , wystarczy miec po kolei w glowie , i jednak troche sily bo ciezkie bydle,ale co prawda to prawda ciezej jest ujechac 600tke z 130 koniami na pokladzie , bo są dużo lżejsze.
A jezeli chodzi o moje doswiadczenie to przejezdzilem troche czasu 2 skuterami (50 i 125ccm , zarowno 4t jak i 2t) i teraz tylko zostalo mi enduro , ktore wlasnie zamierzam zamienic na sciagacza 125 4t bo osiagi bd podobne a spalanie mniejsze i kultura jazdy normalna.
Osobiscie tez uwazam ze rs jest co najmniej dobrym motocyklem , tylko niestety ten rotax.
Zakupilmbym aprilie ale tylko i wylacznie RS4 , a ta jest jeszcze baaardzo droga , tak samo jak r125 od yamahy.
Mówiąc że rs ''daje rade tym koreancom'' co masz kolego na mysli ? jezdziles moze tym hyosungiem ? masz jakies doswiadczenie w tym temacie ? :) jezeli nie to poprostu tylko i wylacznie domysly :D i ew. doswiadczenie z rs.
ps.Może kolego zbyt szybko wzielem cie pod stereotypowego ''fachowca'' bez doswiadczenia z gimbazjum , ale tak to wygladalo-niepotrzebnie sie spinasz , ochlon i pisz z sensem i przekazem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 0:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 15:34
Posty: 7
Pojazd:
Podstawowe kwestie raczej zostały wyjaśnione i jedyne co ci pozostało, to objechać kilka interesujących cię sprzętów, bo w rzeczywistości nawet 2 takie same motocykle mogą zachowywać się różnie (inne opony, gęstość oleju w lagach, rozmiar zębatek, ogólne zużycie części itd.).
Co do wydechu w CBR, to myślę, że między wybebeszoną serią a jakimś tuningowym, będą bardzo niewielkie różnice.

Możesz jeszcze obadać Sachs XTC i Kymco Quannon, ale ich dostępność i ceny na naszym rynku są bardzo różne.

Edit. Jeszcze Rieju RS2 były w 4T, może coś trafisz.


Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, 0:37 przez Street, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 12:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
dejwid333 pisze:
Mówiąc że rs ''daje rade tym koreancom'' co masz kolego na mysli ? jezdziles moze tym hyosungiem ? masz jakies doswiadczenie w tym temacie ?


Tia tylko wyobraź sobie kto pracował przy budowie aprili i ile doświadczenia z toru wyścigowego przenieśli na ten motocykl. Hyosung chyba nie może się tym poszczycić prawda ??



dejwid333 pisze:
wyglada to conajmniej tak jakbys mnie probowal przekonac do 2t.


Tak rzeczywiście tak jest otóż to wynika z moich przekonań, priorytetów. Otóż ja kocham ostrą jazdę, czuć motor i jazdę całym sobą, poprostu mnie to kręci.

I masz rację jestem człowiekiem nerowym z natury więc wybacz mi ,że troszkę się spinam :))


Ale wracajac do tematu ( i moich przekonań :D) to jak dla mnie lepsza była by CBR bo hyosung jest strasznie duży ale zapewne też wygodniejszy. Osiągi podobne tyle ,że jeżeli było by Ci mało koreańca można by fajnie przerobić (inne zawory, wałek rozrządu inny itd. itd.) Lecz jeżeli nie chcesz w takie coś ładować kasy wziołbym CBR przynajmniej sprawdzona marka, której ja ufam.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
I masz troche racji , moze i do 125 2t zdaje egzamin - ale najwyrazniej wyroslem z tego wieku , bo miałem to samo :)
Teraz poprostu cenie sobie wygode , bezawaryjnosc (swoj skuter 2t , zatarłem 3 razy :P)
Może i aprilia wiele przeniosła z toru na projekt RSki , ale to w dalszym ciagu 2T , które mnie nie interesuje,bo tak to bym zostawil sobie swoje 70ccm 2t w ktorym osiagi mi wystarczają.
Jak wyzej wspomniales w hyosungu mozna by fajnie go przerobic wstawiajac inne zawory czy ostrzejsze wałki + proste barany i przelot. I sądze że to nie były by droge modyfikacje , a motorek by odżył i kilka koni przytulił.
Jezeli znajde ładną cbr to ją kupie , najlepiej repsolke z fajnym wydechem :D
a jezeli nie to moze sie skusze na tego koreanca (mowisz ze duzy - dlatego ze ma rame od suzuki gs 500) , obawiam sie tylko dostepnosci czesci , ktorych cebra ma w ujj i jeszcze troche :D.
Wszystkie wątpliwości zostały rozwiane , mozna zamknac temat , a MrDawidzior opanuj nerwy i jak nie wiesz nic na dany temat to sie w nim nie udzielaj , wyjdzie nam to wszystkim na dobre - patrz ile offa narobilismy oboje w offie , a chodzilo tylko i wylacznie o najmocniejszy motorek 4t.
Pozdrawiam.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 12:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Nie czytałem całego tego spamu i spinania MrDawidzior bo szkoda na to casu
dejwid333, Jeśli chodzi o vmax Varadero to ok 120km/h więc demonem prędkości nie jest ale ma wiele innych zalet :) Jak byś potrzebował bliższe info to pisz śmiało na gadu, postaram się pomóc :)
18639557




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 12:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
O widze ze wypwiadaja sie wreszcie ludzie majacy z tym doczynienia na codzien Power666 :)
Czyli skoro varadero leci te 120 , to cbrka powinna poleciec te 130 ? Posiadasz wersje na gaznikach czy wtrysku? I czy wersje na wtryskach sa szybsze,mocniejsze i ekonomiczniejsze jak to ma odniesienie w przypadku skuterków(ditech) ?
Analogiczniej ezeli tak to cbrka na wtrysku powinna byc chyba najszybszym dostepnym w moim budzecie motorkiem prawda? Chyba że nie ma żadnej różnicy to i hyosung bylby lepszy bo tez te 130 poleci , a i jest wygodniejszy bo ma rame od gs 500 , no i szerszy co też jest na jego korzyść.
Pozdrawiam.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 12:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
dejwid333, Może pojedzie 130 bo jest lżejsza :)
Moja jest an gaźnikach, z tego co piszą chłopaki na grupie Varadero(na facebooku) to wersja na wtrysku jest odczuwalnie słabsza i troszkę bardziej mułowata :)
dejwid333 pisze:
hyosung bylby lepszy bo tez te 130 poleci

Nie bardzo bo też swoje waży :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 12:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
ale z kolei cbr na jednym cylindrze :D aa to dziwne ze na wtryskach sa slabsze , ja akurat jezdzilem wersja na wtrysku , i myslalem ze jest mocniejsza niz na gazniku.:P
innymi slowy teraz toczy sie pojedynek miedzy 1 cylindrowcem na gazniku a v2 na gaznikach :D
Cebra jest duzo lzejsza od hyosunga , ale za to ten drugi chyba ma mocniejszy silnik , wiec sadze ze oboje beda mieli podobne osiagi , tyle ze z tego co czytalem teraz to ten silnik z hyosunga jest nie do zarzniecia , i poprostu ten motorek im się udał tak samo jak gt650r , co jeszcze bardziej pcha mnie w stronę koreańczyka.
Zobacze jak sie przejade na cbr i na hyosungu , sadze ze na tym drugim powinno mi byc wygodniej bo ma rame z gsa , no i na pewno jest szerszy , pozatym dzwiek v2 w scigu bedzie chyba ladniejszy jak w cbrce na 1 garze. :D
boje sie tylko ze jak sie cos popsuje to tego nigdzie nie dostane..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy