Dzisiaj jest 18 lis 2024, 8:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2013, 9:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2013, 12:04
Posty: 199
Pojazd:
Siema ,ostatnio złożyłem swojego aeroxa na tych częściach co w podpisie i zrobiłem już 100km (docieranie) i wczoraj jechałem tak z 30km/h i dałem gaz na fulla i dwa razy szarpnął :/
Zajechałem do domu i zobaczyłem na głowice i było na niej troche paliwa tak jak by świeca była nie dokręcona ale sprawdziłem i było wszystko ok ,wiecie co to może być ?
Wcześniej już 4 razy przycisnąłem go tak porządnie i nic takiego nie było.
Dysze mam 090 przy tym set'upie co poniżej.




_________________

Malossi sport 70cc *Ported*
Top racing evo NG
Yasuni R
Polini C4 metal
Malossi mhr Overrange
S6 Wing cooler
Polini 2G
Polini Air Box
Dellorto 19mm
Malossi x-special


Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, 9:27 przez Roffi0990, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 10:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Jaki kolor świecy? Przez niewyregulowany gaźnik może mieć tzw zadyszki przy gwałtownym przekręceniu manetki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 11:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2013, 12:04
Posty: 199
Pojazd:
kEru!, świeca bardzo mokra była ,a i zapomniałem powiedzieć że nalałem sporo oleju nie chcący i wyszło ponad 1:33 :/




_________________

Malossi sport 70cc *Ported*
Top racing evo NG
Yasuni R
Polini C4 metal
Malossi mhr Overrange
S6 Wing cooler
Polini 2G
Polini Air Box
Dellorto 19mm
Malossi x-special




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 11:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Jak mokra to gaźnik podaje zbyt dużo paliwa, zniweluj to dyszą i regulacją. Źle wyregulowany gaźnik dobrze nie wpływa na docieranie cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 12:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2013, 12:04
Posty: 199
Pojazd:
To jaką proponujesz czy może wystarczy się pobawić śrubkami czy trzeba dysze dać mniejsza ? mi się wydaje że jak na taki cylinder i gaźnik to dysza 090 jest i tak mała chociaż mam filtr serie :/




_________________

Malossi sport 70cc *Ported*
Top racing evo NG
Yasuni R
Polini C4 metal
Malossi mhr Overrange
S6 Wing cooler
Polini 2G
Polini Air Box
Dellorto 19mm
Malossi x-special


Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, 12:19 przez Roffi0990, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2013, 17:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Roffi0990, masz filtr serie to przede wszystkim mniejsza dysza. Spróbuj najpierw ustawić ząbek iglicy na samą górę i odkręć mieszankę o 3,5-4 obrotu i sprawdź. Jak dalej będzie źle to bym regulował na dyszy w przedziale 80-85.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy