Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 12:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2009, 19:42 
*

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:33
Posty: 18
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
Witam. Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem w/w skuterka. W związku z tym mam kilka pytań.
Skuter ma przejechane 35kkm. Poprzedni właściciel wymieniał olej 4000 km temu i podobnie pasek.
Chciałbym się dowiedzieć co ja mam teraz w nim wymienić oprócz oleju aby wszystko było ok i mógłbym spokojnie jeździć. Skuter jest w bdb stanie - wizualnym jak i technicznym - widać, że dbano wcześniej o niego - jednak do świętego spokoju wolałbym wymieć wszystko co powinno być wymienione przy zmianie właściciela.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2009, 20:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Wszystkie oleje , świecę , pasek , rolki , filtr powietrza i ogólnie takie rzeczy przeglądowe ;) .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 6:12 
*

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:33
Posty: 18
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
A jak spuścić płyn z chłodnicy ? Wlew jest przy kierownicy, ale żeby całość spuścić muszę rozkręcać plastyki ? I później bawić się w odpowietrzanie. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 7:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Nie masz instrukcji obsługi ? :S . Płyn spuszczasz przy pompie tylko musisz spuszczać tym wężem który podaje płyn . No i raczej musisz się pobawić w odpowietrzanie ... Najlepiej zadzwoń do motorlandu to tam tobie powinni dać jasną odpowiedź na temat wymiany płynu chłodniczego .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 13:26 
*

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:33
Posty: 18
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
No niestety nie mam instrukcji a w sieci nie mozna nigdzie znalesc.
W czwartek jade do mechanika co zajmuje sie skuterami na co dzien ( co prawda tylko Kingwayami ), ale chyba bedzie mial jakas wiedze na ten temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 13:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
To ja już bym na twoim miejscu odpuścił sobie tego twojego "mechanika" :lol: . No chyba ,że jeżeli chcesz się pozbyć połowy skutera to życzę powodzenia :) . Zaraz postaram się znaleźć instrukcję od twojego kymco a jak nie znajdę to podzwonię po znajomych z klubu ;]

Dobra znalazłem instrukcję w j.Ang i tam jest napisane ,że jak zalejesz na kompletnie suchy zbiorniczek płynu to musisz spojrzeć przy zamkniętym zbiorniczku czy nie lecą bąbelki powietrza jeżeli tak się dzieje to odkręć wlew i poczekaj chwilę i zakręć znowu jeżeli nadal będą lecieć bąbelki to należy się udać do serwisu kymco (wszystko z tym sprawdzaniem robisz na odpalonym silniku).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 03 paź 2009, 13:57 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 18:18 
*

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:33
Posty: 18
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
Chyba najlepiej będzie jak zajadę do serwisu w Wodzisławiu Śląskim - tam chyba wszystko powinni mi powymieniać jak należy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 18:21 
*

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:33
Posty: 18
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
albo bliżej będzie do Bielska - Żywiecka 148, 43-300 Bielsko-Biała - ten też się chyba nadaje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 20:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Ten drugi będzie lepszy bo jest autoryzowany :). Następnym razem postaraj się edytować posty jak będziesz pisać :)




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 21:04 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Dlaczego robicie problemy?
Spuść płyn odkręcając wąż od pompy wody, czyli w najniżej położonym punkcie , nie zapomnij odkręcić korka wlewu płynu, łatwiej wtedy spływa płyn, nie tworzy się wtedy podciśnienie.
Po zalaniu nowego płynu ( najlepiej przeznaczonego do silników aluminiowych), musisz okład odpowietrzyć, jak to się robi?
Poczytaj dzisiejsze moje posty, przed chwilą to opisywałem.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 21:05 
*

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:33
Posty: 18
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
Ok dzięki. Zobaczy co mi tam powiedzą :).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 21:07 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Na pewno nic innego Ci nie powiedzą, najwyżej zapłacisz za robotę , którą sam powinieneś zrobić, to nic trudnego.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 21:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
adames, Kymco to nie yamaha :) . Inaczej odpowietrzam układ w s9 a w dragsterze używam takiego dzyndzelka przy cylku ... znowu w kymco tego nie ma więc ...




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 21:31 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
kaktus83 pisze:
Zobaczy co mi tam powiedzą

To co zawsze: ,,należy się.........zł". Wiedzy przez portfel nie nabędziesz :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 22:02 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
leonid pakas,
To nie jest istotne , jaka jest to marka, zasada jest taka sama, jeżeli jest odpowietrznik, to odpowietrza się za jego pomocą, jeżeli nie ma odpowietrznika, to trzeba to zrobić poluzowując najwyżej położony wąż w którym znajduje się płyn chłodniczy.
Praw fizyki marką silnika nie zmienisz.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2009, 7:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Czyli w tym wypadku najwyżej położony jest zbiorniczek z płynem ...




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2009, 8:22 
*

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:33
Posty: 18
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
ale nie jade tylko plynu w chlodnicy wymienic, ale tez w przekladni, wymienic pasek i ew rolki wiec i tak bym musial tam sie pokazac bo sam raczej paska i rolek nie jestem w stanie zrobic. A co do chlodnicy to podpatrze jak to robia i na przyszlosc bede wiedzial. Czy ktos wie czy takie rzeczy robia na poczekaniu czy trzeba w serwisie zostawic skuter na dzien lub dwa ?
Bo trosze drogi mam a autobusem nie widzi mi sie wraca :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2009, 8:37 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ja pierwszy raz dałem skuter do serwisu na ustalenie przyczyny dużego zużycia (8l/100km) i poprawę v-max (60/h).Trzymali tydzień,wymienili pas (100zł)bo niby za krótki i ponoć wyregulowali.Przyrost szybkości po tych zabiegach ~3km/h,zużycie nie spadło i tydzień bez maszyny. Wkurzyłem sie i znalazłem sam przyczyny. A patrzeć co i jak robią i tak nie pozwolili,abym nie zmądrzał za bardzo.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2009, 9:26 
*

Rejestracja: 01 paź 2009, 19:33
Posty: 18
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
Dobra z chlodnica sobie poradze bo znalazlem schemat w necie teraz zastanawia mnie jak wymienic jeszcze olej w przekladni ? I po czym poznac, ze pasek jest zurzuty ( wiadomo ze przetarty ) ale jakies wymiary albo cos w tym stylu ? Bo znajac zycie mechanik i tak powie ze wymienic a kaski troche szkoda. Chyba faktycznie lepiej bedzie jak sam sobie zrobie taki przeglad i cos sie podszkole pod okiem kumpla mechanika :) niz placic za serwis ktory mozna samem zrobic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2009, 9:31 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Zmierz jego szerokość i przy okazji oceń stan. Potem szukaj jaki jest oryginalny rozmiar do tego modelu. U mnie 0,5mm mniejszej szerokości zjadło ~5km/h.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy