Dzisiaj jest 07 lut 2025, 4:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2013, 16:35 
*

Rejestracja: 14 maja 2013, 16:07
Posty: 2
Pojazd:
Witam!
Montuje do mojego agility 4t cylinder Kit sport airsal. I mam pytania. Jakie osiągi mogę sie spodziewać po wymianie tego cylindra? I co warto jeszcze wymienić ? :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
Załóż to zobaczysz ile pojedzie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2013, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2012, 19:59
Posty: 47
Lokalizacja: małopolska
Pojazd:
agility80 pisze:
co warto jeszcze wymienić ? :)
wariator, dobra regulacja i będzie ok




_________________

-kupię silnik do wsk 125
-kupię cylek malossi sport 70 obojętnie jaki stan /kymco vitality




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
Mi dało to że na rolkach 7gram licznikowe mniej więcej 95km/h .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 12:33
Posty: 184
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd: Agility Naraku 90cc
mati18199622 pisze:
Mi dało to że na rolkach 7gram licznikowe mniej więcej 95km/h .


Były w tej bajce smoki? Wątpię że po zmianie samego cylka i rolek tyle pójdzie(chyba że coś jeszcze zmieniłeś)

Ogólnie do autora tematu tuning 4t nie jest opłacalny. 4t jest dobry żeby jechać z punktu A do punktu B przynajmniej w takiej pojemności. Jak chcesz czegoś mocniejszego to rób swapa na 2t co jest lepszym rozwiązaniem niż topienie pieniędzy w tuning 4t z którego i tak wielkiej mocy nie uzyskasz.

Jeśli chcesz możesz do tego cylindra kupić np. wariator, sprzęgło jakieś sportowe + do tego wałek rozrządu Naraku, większą głowice i gaźnik i powinieneś być zadowolony, ale uwierz mi że szkoda na to pieniędzy.

Po wymianie samego cylindra powinien jechać jakieś 65-75 realne.


Ostatnio zmieniony 14 maja 2013, 21:56 przez tomeczkos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 19:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2012, 8:24
Posty: 63
Lokalizacja: Wodzierady
Pojazd:
tomeczkos,
No mam też sportowy wariator, twardsze sprężynki sprzęgła , centralka też twardsza, inny dzwon ale to do prędkości nie daje a tak to odblokowany moduł ,nowy pasek jak chcesz to nie wierz ale jakoś zawsze 80km/h zamykał na 50ccm a teraz mu to dało licznikowe i na oko 95km/h ale to powtarzam na oko , gdybym miał elektroniczne zegary to bym wiedział. A licznikowe 95 to może oznaczać też realne 80km/h. Nie upieram się że nie wiadomo ile on tam pójdzie, myśle że wskazówka na liczniku tyle pokazała ale to raczej nie realna prędkość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy