Dzisiaj jest 07 sie 2025, 7:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2013, 12:19 
*

Rejestracja: 24 mar 2013, 11:45
Posty: 29
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Wczoraj gdy jechałem swoją kataną przy prędkości 85km/h i bardzo duzych obrotach strzelilo cos w skuterze i zwolnił do 40/50. jechalem dalej przez 3 km i zgasiłem go. Po zgaszeniu stacił kompresje tak że mozna jednym palcem przesuwac kopniaka. Gdy odpalam na rozrusznik to jest całkowicie inny dźwięk niż przedtem (tak jakby tłoka nie było w cylindrze). Nie moge go odpalić żadnym sposobem. Co mogło mu się stać? Zatarł się? To nie możliwe. Jest płyn w chłodnicy i dochodzi olej.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 13:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Pierścienie przez wydech poleciały, miałem tak z SR'ką.




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 13:26 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
MOglo tez zrobic dziure w tloku jak tak mialem i do tego Twojego opisu pasuje ;)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 17:53 
*

Rejestracja: 24 mar 2013, 11:45
Posty: 29
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
A z cylindrem mogło się coś stać? Mam serie po szlifie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 18:54 
*

Rejestracja: 24 mar 2013, 11:45
Posty: 29
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Właśnie sprawdziłem i pękło pół pierścienia. Tłok się nie nadaje a cylinder dam na szlif (ryska około 0,5mm). Co mogło być przyczyną ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 7:45 
*

Rejestracja: 22 maja 2013, 20:30
Posty: 67
Pojazd:
może po prostu duży przebieg i przy takich obrotach pierścienie nie wytrzymały. Ile miałeś km zrobione na tym tłoku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 9:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
albo po prostu miałeś jakiś lipny tłok i od tego . Ja zawsze mówię że lepiej kupić droższy tłok np za 150 zł niż potem rozkręcać silnik na nowo




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 11:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 21:07
Posty: 653
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
marcinzaki820 pisze:
MOglo tez zrobic dziure w tloku jak tak mialem i do tego Twojego opisu pasuje ;)


Weź stary nic nie mów, jak by mu zrobiło dziurę w tłoku to myślisz że przejechałby te 3km.. ? Pękł pierścień kompresja zmniejszyła się to i moc była mniejsza, a potem kompresja zeszła całkiem pewnie




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Aprili SR 70 !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy