Dzisiaj jest 26 lut 2025, 18:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem runner
Post: 16 maja 2013, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
Witam mam skuter Gilera Runner SP z 2008roku i mam problem.
Otóż jak mam go na nóżkach centralnych i dam manetkę do końca to wskazówka dochodzi do niecałych 9k obrotów i jest tak jakby odcięcie zapłonu tzn. wkręci się do 9 i spadnie samo do ok 6-7k obrotów.
Rusza mi on z 5k obrotów (muszę sprężynkami się pobawić) no i jak jadę to miałem nią 95km/h i tylko 9k obrotów a myślę że szedł by dalej do 10-11k obrotów i jak ruszam to szybko dochodzi do 9k i tak jakby go blokowało coś, na starcie powinien mieć większe tez obroty.
W czym może być problem ? może regulacja z tymi sprężynkami by pomogła albo lżejsze rolki wsadzić? v-max na razie jest ok no ale te obroty mnie troszkę denerwują.




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2013, 12:32
Posty: 25
Lokalizacja: radom
Pojazd:
może z innej beczki ale sprawdź króciec, ja ostatnio mia lem tak u siebie w tajfunie że czułem że jeszcze mógł by więcej i co sie okazało że króciec zablokowany był, wymieniłem na orginalny odblokowany( 25 zł) i jest o niebo lepiej




_________________

Grzesiek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
Króciec sprawdzę jutro ale raczej to nie to.
A może być to wina troszkę fioletowego dzwonu bo mam s6 R/T na półce i będę zakładał może w weekend a teraz mam seryjny i jest troszkę fioletowy.




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2013, 12:32
Posty: 25
Lokalizacja: radom
Pojazd:
wiesz co to nie dzwon wpływa na pracę silnika. jeżeli silnik by kręcił prawidłowe obroty to najwyżej przegrzany dzwon nie spełniał by do końca swojej roli, tzn sprzęgło by się ślizgało. sprawdź króciec. jaki masz setup i jaka dysza w gaźniku >>




_________________

Grzesiek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 13:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
Dobra tamto rozwiązałem ale żeby nie robić nowego tematu to mam jeszcze jedno pytanie.

Mam jeszcze jedno pytanie, chce wsadzić 70 sporta i moje pytanie jest takie czy seryjny termostat będzie pasował do 70. Czy np. jak kupie już inny czujnik to do seryjnego licznika (mam licznik razem z czujnikiem temp. ilością km, i poziomem paliwa i jest to licznik elektryczny) będzie dało się go tam podpiąć by normalnie pokazywał temp. na seryjnym liczniku?




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy